LPG w V8 i V6

LPG, V8 diesel, wodór, wątroba wieloryba ....

Moderatorzy: stang232, celibad, stang232, celibad

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mrjackson
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 2010-03-26, 17:42
Model: GT 05 +Kompressor
Silnik: V8 4.6
Kolor: Tungsten grey + Carbon
Kontakt:

Post autor: mrjackson » 2010-09-14, 13:11

W ostatni piątek odwiedziłem caniggia, w Opolu.

caniggia, wziął się za regulację mojej instalacji LPG..
Jedyne, co mogę powiedzieć to wielki szacun dla Ciebie Paweł :padam: :padam: :padam:

Jak wcześniej samochód dziwnie chodził na LPG w pewnym zakresie obrotów 2,5-3 tys. (szczególnie przy włączonej klimatyzacji), gdzie wyraźnie czuć było spadek mocy, to teraz auto zachowuje się identycznie na PB jak i LPG..

W ogóle mam wrażenie, że jest jakiś mocniejszy generalnie i na PB i na LPG.. Nie wiem coś ty tam Paweł zrobił, ale auto teraz wyrywa do przodu i w ostatni weekend byłem królem niemieckich autostrad.. Brałem wszystko co się dało.. :hyhy:
Tylko ogranicznik prędkości mnie trochę denerwował, no ale wgram program z SCT , to już w ogóle myślę, że nikt mi nie podskoczy :hyhy: :hyhy:

Wszyscy, którzy mają LPG w swoich V6 i V8 powinni się przejechać do Opola i pogadać z caniggia, żeby im popatrzył na parametry i postarał się to wyregulować..

Jak wcześniej w Warszawie jeździłem do gazownika po nową mapę gazu, to robił mi to w 5 min (wydaje mi się tak na odpier****) a jak pytałem dlaczego tak silnik dziwnie chodzi na LPG w zakresie 2,5-3 tys obrotów to odpowiadał, że od strony gazowej wszystko gra i to musi być coś z silnikiem.. :wstyd:

caniggia, Paweł usiadł w samochodzie, i odczytywał na bieżąco wartości z sond Lambda na poszczególnych obrotach, obciążeniach i manualnie dopracował mi mapę gazu..

Okazuję się, że na różnych bank-ach dalej mam różnice w czasie otwarcia wtryskiwaczy, no, ale jakoś Paweł dał radę z tym i auto chodzi super! Nie ma żadnych problemów z niczym, a po regulacji przejechałem już jakieś 1700 km z prędkością 160 - 200 km/h z dużymi obciążeniami i nie było żadnych problemów, auto wyrywa do przodu i idzie do 210 bez problemu.. Później ma ogranicznik prędkości.. :zdegustowany:

Dzięki caniggia, jeszcze raz. Powinieneś zmienić nick na WikipediaMustang ;) :padam: :padam: :padam:



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-09-14, 13:36

kurka, ale posłodziłeś :zawstydzony:



Awatar użytkownika
mrjackson
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 2010-03-26, 17:42
Model: GT 05 +Kompressor
Silnik: V8 4.6
Kolor: Tungsten grey + Carbon
Kontakt:

Post autor: mrjackson » 2010-09-14, 14:00

caniggia pisze:kurka, ale posłodziłeś :zawstydzony:
Nic nie przesłodziłem, naprawdę zasługujesz na wielkie słowa uznania, twoja wiedza jest wprost porażająca :) :ok:

Pozdr



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-09-14, 14:02

jak jeszcze wystroimy PB, to dopiero bedzie wypas:)



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-09-14, 14:17

Prawda jest taka że nie ma auta które nie dałoby rade jeździć na LPG.Wystarczy człowieka który ma pojęcie i dobrze założy oraz zestroi instalacje.Niestety w Polsce jest bardzo mało osób co ma większe niż minimum pojęcie o zasilaniu aut LPG.Połowa zakłada instalacje niepoprawnie,kolejne 40% umie założyć ale nie umie zestroić.Większośc daje autokalibracje w programie sterownika i hej jedź pan będzie dobrze.Niestety na przykładzie Mr.Jacksona który musi jechać pół Polski aby zestroić instalacje pokazuje że w temacie LPG w Polsce jest totalna bryndza.Zaledwie 10 osób w Polsce mające pojęcie o gazie to stanowczo za mało.
O Cannigi nie trzeba nic pisać bo każdy wie na tym forum ze facet ma łeb.Szacun :padam: :)
Niech żyje LPG :hyhy:



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2131
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2010-09-15, 14:16

http://www.themustangnews.com/content/2 ... -at-milan/ a jednak mustang na gaz jest mozliwy do zaakceptowania przez srodowisko motorsportu. i jak widac nawet mozna odnosic sukcesy. jakis czas temu kto by pomyslal ze disel wygra 24 la mans... A tu gazik zasila 5.4 v8 i daje 700KM


Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-09-15, 14:24

na ciekłym gazie!



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-11-07, 17:54

Ciekawy artykuł

http://moto.wp.pl/kat,23681,title,LPG-p ... caid=1b339


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-11-07, 18:09

to jest artykuł w kontrze na debilny artykuł w autoświecie.



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-11-07, 20:45

no wiem przeczytałem ;)


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

ADI
Młodszy Forumowicz
Posty: 99
Rejestracja: 2009-08-19, 17:23
Model: S197 Ford Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: szary z czarnymi pasami

Post autor: ADI » 2010-11-11, 19:30

http://moto.wp.pl/gid,12788301,img,1278 ... djecie.htm tutaj kolejny artykul WP "W tych autach LPG to wstyd", autor tego news-u wychodzi z dosc dziwnych zalozen... ale to jego zdanie... ;)



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-11-11, 20:00

tu poprawny link, coś Ci się źle wkleiło:

http://moto.wp.pl/gid,12788301,img,1278 ... jecie.html



Awatar użytkownika
stngr
Młodszy Forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 2010-11-18, 20:57
Model: 94 Tbird
Silnik: V8 4.6

Post autor: stngr » 2010-12-28, 20:15

Pytanie z kosmosu - ktos ma jakies doswiadczenia na temat jak na gazie jezdzi 4.6 z lat 1998-2004?



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-12-28, 20:20

Jedźi normalnie jak każde inne auto na gazie.Podstawa dobra instalacja + dobry montaż,popytaj Caniggi on jest przekot w Lpg



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-12-30, 11:48

stngr pisze:Pytanie z kosmosu - ktos ma jakies doswiadczenia na temat jak na gazie jezdzi 4.6 z lat 1998-2004?
jak nowy:)

Pudel ma v6 z tych lat na lpg i śmiga jak na PB.

dobre podzespoły, dobry gazownik i heja.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Alternatywne źródła energii”