LPG w V8 i V6

LPG, V8 diesel, wodór, wątroba wieloryba ....

Moderatorzy: stang232, celibad

ODPOWIEDZ
caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: caniggia » 2013-10-07, 12:50

Ja tankuję 50 ltr.
W Warszawie dobry jest Nikodem, znajdziesz na lpg-forum.pl, ale... ciężko się z nim umówić.



Gonsso
Młodszy Forumowicz
Posty: 74
Rejestracja: 2013-02-03, 11:26
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny
Kontakt:

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Gonsso » 2013-10-07, 23:26

A zna ktoś może polecic jakiegos gazownika w Poznaniu, bo chcialbym sie umówic na instalacje instalacji.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: caniggia » 2013-10-08, 00:07

Ze świeczką szukać dobrego.



Gonsso
Młodszy Forumowicz
Posty: 74
Rejestracja: 2013-02-03, 11:26
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny
Kontakt:

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Gonsso » 2013-10-08, 06:47

to moze dasz mi namiar na tego z Wroclawia albo Opola bo i tak potem chce auto u ciebie wystroic.



Awatar użytkownika
joleńka
Stowarzyszenie MKP
Posty: 169
Rejestracja: 2012-08-07, 09:37
Model: GT 2014
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Mińsk Mazowiecki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: joleńka » 2013-10-08, 07:27

Mobius00 pisze:Ma ktos namiary na dobrego fachowca od LPG w Warszawie i okolicach?

V6 :)
ja moge dac ci namiar na swojego z minska wedlug mnie jest na prawde godny polecenia jesli chcesz pisz do mnie na pw



Awatar użytkownika
stallion
Posty: 8
Rejestracja: 2013-08-21, 17:27

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: stallion » 2013-11-07, 13:29

caniggia pisze:KME to nie jest górna półka, ale przyzwoita instalacja, natomiast jak przełącza na benzynę przy większej prędkości, to nie jest dobrze, znaczy, że albo reduktor/gaz zamarza, albo brakuje ciśnienia gazu. MrJackson miał taką samą instalację, dało się tak zrobić, że Niemcy przelatywał z prędkościami grubo pow 200 i cały czas na gazie.
I zwróć uwagę jak masz nawiercony kolektor, bo tam jest kłopot, MrJackson i jeszcze jeden z kolegów mieli poblokowane klapki.
Jakby się dało zrobić tak jak w tym Chargerze, to byłoby rewelacyjnie.

http://www.lpghouse.pl/firmowe/aktualno ... y-lpghouse" onclick="window.open(this.href);return false;



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: caniggia » 2013-11-07, 13:48

Kompletna bzdura, ten silnik z kompresorem na 8 psi robi 600, stoker 6.9 robi na zupie 98 530, a oni z wydechu i lpg zrobili 650, hicior. :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Instalacja tandeta (wtryski złom, źle podłączone w dodatku).



Awatar użytkownika
stallion
Posty: 8
Rejestracja: 2013-08-21, 17:27

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: stallion » 2013-11-07, 13:53

caniggia pisze:Kompletna bzdura, ten silnik z kompresorem na 8 psi robi 600, stoker 6.9 robi na zupie 98 530, a oni z wydechu i lpg zrobili 650, hicior. :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Instalacja tandeta (wtryski złom, źle podłączone w dodatku).
Przejadę się tam. To firma z mojego miasta. Kiedyś widziałem jak Niemcy zrobili coś podobnego z Challengerem.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: caniggia » 2013-11-07, 14:05

Niemcy:
http://www.thehemi.com/forums/viewtopic.php?f=51&t=4488" onclick="window.open(this.href);return false;

Ale tam jest napisane 600hp 7.0 i nie jest napisane ile ma na LPG.


W załączniku wykres z identycznego auta, PB vs LPG, auto przed modyfikacjami, automat, więc wyniki są zaniżone. LPG wystrojone średnio (taki przyjechał), instalacja z górnej półki (vs to co w tym wyżej). 20 koni mniej na LPG.

Auto teraz ma całkowicie nowy wydech, w pn będzie miał nowy dolot oraz program, właściciel się ucieszy jak mu wyjdzie 530 albo 650 :hyhy:

A tu

http://lpg-forum.pl/lpg-house-czarodzieje-t34640.html" onclick="window.open(this.href);return false;

dla ciekawości założyłem wątek aby ludzi zajmujący się LPG mieli co pisać;)
Załączniki
PB 94.jpg
gaz.jpg
Ostatnio zmieniony 2013-11-07, 14:41 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
stallion
Posty: 8
Rejestracja: 2013-08-21, 17:27

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: stallion » 2013-11-07, 14:37

caniggia pisze:automat, więc wyniki są zaniżone
Tzn. automaty gorzej znoszą gazowanie?



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2122
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: stang232 » 2013-11-07, 14:42

stallion pisze:
caniggia pisze:automat, więc wyniki są zaniżone
Tzn. automaty gorzej znoszą gazowanie?
rodzaj skrzyni nie ma nic do gazu.
Pomiar mocy auta z automatyczną skrzynią biegów jest trudniejszy, a wyniki pomiary nie do końca pewne.


Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: caniggia » 2013-11-07, 14:44

tzn że automata nie da się zmierzyć poprawnie.



Awatar użytkownika
Mobius00
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 2013-10-06, 21:49
Model: był 2009...
Silnik: V6 4.0
Kolor: Vista Blue

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Mobius00 » 2014-03-18, 16:15

Kilka faktow na temat Mustanga i LPG...

-Samochod kupilem w grudniu (V6 2009) i przez 2 miesiace jezdzilem tylko na benzynie
-Spalanie: Warszawa, zima (-10*C): 17,5 litra/100km; Trasa 10l

w lutym Caniggia zamontowal mi LPG

-Jezdze juz ponad miesiac
-Spalanie: Warszawa (0-10*C): 15-18 l/100km (zalezy od nogi); Trasa 12-13l (przy 4 osobach, full bagaznik i predkosciach do 135kmph przez 150km, drugie 150km srednio jakies 100-120kmph).
-ABSOLUTNIE ZADNEJ ROZNICY jestli chodzi o moc, kulture itp.
-Samochod przelacza sie na gaz bardzo szybko (gdy reduktor osiagnie temperature 30*C), przy marcowej pogodzie, rano jak wyjezdzam z podziemnego garazu to po 300m jade juz 'za pol ceny'.
-nic nie mozna poznac ze auto sie przelaczylo, tzn. brak jakiegos szarpniecia itp.
-Pawel zamontowal instalacje w bardzo dyskretny sposob - butla w kole zapasowym, wlew gazu obok wlewu paliwa, kontrolka schowana fajnie w kubkach tworzac klimatyczna poswiate ;)

W razie jakichkolwiek pytan to smialo a ja jeszcze raz serdecznie polecam Opole i Pawla!



Awatar użytkownika
rzabsky
Forumowicz
Posty: 566
Rejestracja: 2011-12-13, 23:47
Silnik: V6 4.0
Kolor: Mineral Grey

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: rzabsky » 2014-03-19, 10:27

.... za jakis rok bedziesz musial podregulowac a 95% gazownikow tego nie potrafi. Generalnie to nie problem, bo jest Paweł, tyle ze do Opola kawał drogi :-)

Pozdr.



rusek
Forumowicz
Posty: 163
Rejestracja: 2012-04-04, 14:31
Model: cabrio GT 06
Silnik: V8 4.6
Kolor: Biały z czerwonymi pasami

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: rusek » 2014-03-19, 10:39

Ja tam też mam LPG jak latałem powyżej 200 km/h to przełączał się na benzynę wczytali mi nowy program i lata jak złoto ,LPG mało używam ,akurat mam PB za free, a na dodatek prawie nim nie latam przez 1,5 roku zrobiłem 15 TKM !! Jestem zadowolony spalanie super 15 -16 LPG i chyba jest nawet mocniejszy niż na PB..



ODPOWIEDZ

Wróć do „Alternatywne źródła energii”