http://www.shelbyperformanceparts.com/
Montaż .
Na wstępie przy zamówieniu zwrócić uwagę na oferowane 2 rodzaje zapinek na maskę. Rożnica jest w miejscach mocowania .
1) Sa zapinki dedykowane do montażu w miejscu (środku ) łączenia chłodnicy ( można to zauważyć zdejmując osłonę plastikowa z nad grila. Wtedy zapinki umieszczone sa raczej na środku maski.

2) Sa zapinki mocowane w miejscu skrajnych odbojnikow.

Pomyłka wiązać się będzie z brakiem paru elementów potrzebnych do montażu. Jest to spore utrudnienie. Zwróćcie uwagę na różnice w elementach drobnych - niby to samo , ale jednak nie. !!
Ja mocowałem na skraju maski wiec opcja 2.
- Wykrecamy odbojnik i wkladamy nito nakretke w otwor po odbojniku. nastepnie sruba z dwoma nakretkami speczamy nito nakretke.

po odkreceniu juz niepotrzebnej sruby tak wyglada nitonakretka mocno zamocowana w pasie przednim samochodu. Wkrecamy na probe , ale na probe bolec dlugi .

WYKRECAMY GO i wkrecamy taki sam tylko krutki bolec smarujac go np pasta aby zostal odcisk na powoli opuszczanej masce. Dlatego krutki aby pokazal nam miejsce wiercenai przy zamknietej masce. Uwaga nie zrobic tego na Bolcu Dlugim . Maska schodzi po luku (kacie ) i wyjdzie nam domniemany otwor nei w tym miejscu co potrzeba. !!!
Teraz Silnik zabezpieczyc przed opilkami z wiercenai maski ( np koc )
Jak juz mamy ślad nawiercamy cieniutkim wiertlem otwor od spodu (silnika ) przez pmaske. Upewniamy sie czy jest wszystko ok i rozwiercamy wiertlem 13 mm juz na gotowo ( prawie )
jak juz mamy otwor sprawdzamy jak trafia w bolec. Napewno będzie potrzeba lekkich podszlifowan aby nie chaczylo bardzo. Ja uzylem mini frezika i Dremel - aby delikatnie dopracować ścianki.




Nie przerażać sie jak trzeba będzie rozszlifowac otwór podłużnie. U mnie nie trzeba bylo - ale widzialem ze tak tez bywa. Kapturki na maske zamaskuja niedociagniecia czy szlifowanie.
Majac juz z dwoch stron otwory zawsze sprawdzamy jak bolce sie ukladaja do maski.
Teraz mocujemy krazki do maski . Sprawdzic i ukladac je tak na sucho aby nie chaczyly bardzo o bolce. Jak juz tak bedzie to mocujemy je tasma malarska.

Wiertlem 2mm nawiercamy po 4 otwory i przykrecamy wkrety z zestawu.
Zdejmijmy krazki i przedmuchajmy opilki pozostale z nawiercania wiertlem 2mm .
Zostaje nam wyczyscic klej z tasmy i ustawic wysokosc bolcy. Na koncu mocujemy linke do zatyczkek. Tutaj chce podziękować RedHornetowi za cenne uwagi podczas montazu, - nie codziennie sie wierci otwor w masce


A oto Efekt - Dla mnie Bomba !!


--------------------------------------------------------------------------------


Starałem sie zrobić to z zegarmistrzowska precyzja - chyba się udało i może ten opis komuś ułatwi montaż.
Sklep Shelby i nie tylko