Felgi 20"
Moderatorzy: stang232, SECHUBU, stang232, SECHUBU
- 6pol
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 57
- Rejestracja: 2008-11-24, 15:03
- Model: Mustang GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver
Felgi 20"
Zastanawiam się nad felgami:
PRZÓD
9JX 20H2 ET18
TYŁ
10,5JX20H2 ET26
Czy nie będą wystawały poza obrys samochodu przy tym ET i tej szerokości? Może ktoś ma podobny rozmiar i orientuje się jak to wygląda.
PRZÓD
9JX 20H2 ET18
TYŁ
10,5JX20H2 ET26
Czy nie będą wystawały poza obrys samochodu przy tym ET i tej szerokości? Może ktoś ma podobny rozmiar i orientuje się jak to wygląda.
Re: Felgi 20"
Poczytaj tu:6pol pisze:Zastanawiam się nad felgami:
PRZÓD
9JX 20H2 ET18
TYŁ
10,5JX20H2 ET26
Czy nie będą wystawały poza obrys samochodu przy tym ET i tej szerokości? Może ktoś ma podobny rozmiar i orientuje się jak to wygląda.
viewtopic.php?t=610
Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...
Re: Felgi 20"
Może być mały problem ale jak nie obniżysz auta to nie powinno trzeć. Ja mam z tyłu ET 22 ale 9J i wystają o jakieś 6-8mm. ET26 oznacza że felga bedzie osadzona o 4mm głębiej niż moja ale ta jest o cal szersza. Cal to 2,54 podzielić na pół 1,27cm czyli ta felga powinna wystawać teoretycznie matematycznie jakieś 0,87mm bardziej w porównaniu do mojej czyli w sumie ok 1,5cm poza obrys tylnego błotnika.6pol pisze:Zastanawiam się nad felgami:
PRZÓD
9JX 20H2 ET18
TYŁ
10,5JX20H2 ET26
Czy nie będą wystawały poza obrys samochodu przy tym ET i tej szerokości? Może ktoś ma podobny rozmiar i orientuje się jak to wygląda.
Przód powinien być ok, a jeżeli nie - to zawsze możesz zwiększyć geometrie przodu - kąt nachylenia opony żeby wchodziła głębiej górą Norma forda to 0-1,5 stopnia
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
- 6pol
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 57
- Rejestracja: 2008-11-24, 15:03
- Model: Mustang GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver
No to chyba sobie odpuszczę te felgi bo 1,5 cm poza obrysem to kolejny powód żeby zabrać dowód. Będę szukał dalej może coś węższego lub z większym ET.
Co do opon to myślę o 255/35 na tył i 235/35 przód, przy tym rozmiarze średnica koła się nie zwiększy a nawet odrobinę zmniejszy więc nie powinno być tak źle z utratą mocy.
Na razie w silniku nic nie będę robił ale zawieszenie przy 20" trzeba zrobić bo będzie cross country.
Co do opon to myślę o 255/35 na tył i 235/35 przód, przy tym rozmiarze średnica koła się nie zwiększy a nawet odrobinę zmniejszy więc nie powinno być tak źle z utratą mocy.
Na razie w silniku nic nie będę robił ale zawieszenie przy 20" trzeba zrobić bo będzie cross country.
Nie jest tragicznie przy 20" z twardością. Są inne problemy. Jeden to wizualny z tyłu. Mustang ma tam bardzo duży prześwit i z cienkim laćkiem wygląda to tragicznie - ja obniżyłem tylko tył o 2,2 cm i jest teraz bardzo ok.6pol pisze:No to chyba sobie odpuszczę te felgi bo 1,5 cm poza obrysem to kolejny powód żeby zabrać dowód. Będę szukał dalej może coś węższego lub z większym ET.
Co do opon to myślę o 255/35 na tył i 235/35 przód, przy tym rozmiarze średnica koła się nie zwiększy a nawet odrobinę zmniejszy więc nie powinno być tak źle z utratą mocy.
Na razie w silniku nic nie będę robił ale zawieszenie przy 20" trzeba zrobić bo będzie cross country.
Teraz szerokość opon - rzeczywiście drobna zmiana szerokości opon strasznie muli osiągi auta - wiem bo zauważyłem to po zmianie tyłu z 255 na 275 oczywiście trzymanie w zakrętach znacznie się poprawiło ale przyspieszenia siadły. Po drugie różne rozmiary szerokości opon front-tył powodują makabrę na koleinach - przejeżdżasz je cztery razy nie 2 strasznie to uciążliwe.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
- 6pol
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 57
- Rejestracja: 2008-11-24, 15:03
- Model: Mustang GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver
Po przemyśleniu stwierdziłem, że 1,5cm poza obrysem to w sumie nie tak dużo. Myślę że jak opona się naciągnie to będzie się ładnie chowała w nadkolu i nic nie powinno obcierać a jak będzie to będę się wtedy martwił
Co do szerokości to w sumie może być i 245 jeżeli to ma takie znaczenie a jak coś nadłubie w silniku to opony zawsze można zmienić. Myślę że różnica między 235 a 245 nie powinna być już tak bardzo odczuwalna.

Co do szerokości to w sumie może być i 245 jeżeli to ma takie znaczenie a jak coś nadłubie w silniku to opony zawsze można zmienić. Myślę że różnica między 235 a 245 nie powinna być już tak bardzo odczuwalna.
Tragedii nie będzie - dużo zależy od opony 1,5cm wystaje z oponą bo ona ma przecież rant zabezpieczający felgę. Z tego co się orientuje to w GT500 dedykowane felgi Alcoa wystają prawie o 2 cm.6pol pisze:Po przemyśleniu stwierdziłem, że 1,5cm poza obrysem to w sumie nie tak dużo. Myślę że jak opona się naciągnie to będzie się ładnie chowała w nadkolu i nic nie powinno obcierać a jak będzie to będę się wtedy martwił![]()
Co do szerokości to w sumie może być i 245 jeżeli to ma takie znaczenie a jak coś nadłubie w silniku to opony zawsze można zmienić. Myślę że różnica między 235 a 245 nie powinna być już tak bardzo odczuwalna.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 52
- Rejestracja: 2009-06-09, 15:45
- Model: GT'05 Premium
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny + srebrne pasy
- Kontakt:
Też się zastanawiałem co tu z 20stkami zrobić... po rozmowie z RedHornet'em zdecydowałem, że będą 20" 8,5J z gumami 255/35/R20 na obie osie, co by się auto zbytnio nie zamulilo i żebym nie musiał prostaty leczyć po jeździe w warszawskich koleinkach...
Koń jest obniżony o 3cm na spreżynach Saleena więc powinno byc ok.
Przy feldze 20" 8,5J - ET28 powinno być akurat, RedHornet ma ET22 przy 9J, więc jak felga będzie 0,5 wezsza to moze miec ciut wiekszy dystans od piasty.
Koń jest obniżony o 3cm na spreżynach Saleena więc powinno byc ok.
Przy feldze 20" 8,5J - ET28 powinno być akurat, RedHornet ma ET22 przy 9J, więc jak felga będzie 0,5 wezsza to moze miec ciut wiekszy dystans od piasty.
Powinno być bardzo ładnieexpLOSIV pisze:Też się zastanawiałem co tu z 20stkami zrobić... po rozmowie z RedHornet'em zdecydowałem, że będą 20" 8,5J z gumami 255/35/R20 na obie osie, co by się auto zbytnio nie zamulilo i żebym nie musiał prostaty leczyć po jeździe w warszawskich koleinkach...
Koń jest obniżony o 3cm na spreżynach Saleena więc powinno byc ok.
Przy feldze 20" 8,5J - ET28 powinno być akurat, RedHornet ma ET22 przy 9J, więc jak felga będzie 0,5 wezsza to moze miec ciut wiekszy dystans od piasty.

[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
ET40 to zalecany zamiennik więc nie ma prawa nic ocierać.expLOSIV pisze:Bylem zmuszony zakupic 20" z ET 40 (ATS) i tez jest super.
Na sprezynach saleena opuszczającymi o ok 3 cm z 2 ciezkimi osobami na tyle przy gumie 255/35/20 jest bezproblemowo. Nie ociera, nie wystaje.
Gdzie zdjęcia?
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89