Jakie Opony na Lato..

Dobór odpowiednich gum i felg Dyskusje, opinie, testy.

Moderatorzy: stang232, SECHUBU, stang232, SECHUBU

ODPOWIEDZ
Majek-M6
Posty: 2
Rejestracja: 2009-04-26, 01:25
Model: SHELBY GT500
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony

Post autor: Majek-M6 » 2009-04-26, 06:15

Witam! Ja do swojego zakupilem 2szt nowe na tył Yokohama 285/40/18 w olsztynie za 1000pln brutto. Troche jest cieżko z ogumieniem w takim rozmiarze znalesc w dobrej cenie ale nie ma rzezczy niemozliwych. Mam do nich namiary takze jak ktos bedzie potrzebowal to nie ma problemu prosze o znak sygnal
Ostatnio zmieniony 2009-04-27, 10:38 przez Majek-M6, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-04-28, 17:44

Majek-M6 pisze:Witam! Ja do swojego zakupilem 2szt nowe na tył Yokohama 285/40/18 w olsztynie za 1000pln brutto. Troche jest cieżko z ogumieniem w takim rozmiarze znalesc w dobrej cenie ale nie ma rzezczy niemozliwych. Mam do nich namiary takze jak ktos bedzie potrzebowal to nie ma problemu prosze o znak sygnal
NAPISZ JAK WRAZENIA BO U MNIE TEZ TE SAME LEZA I CZEKAJA AZ FABRYKA SIE SKONCZY !! A widzisz 2 mce temu wyrwalem je znacznie taniej ..



Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2009-04-29, 02:05

pavlito pisze:Klamka zapadła, zamówiłem Dunlop Sport SP9000. Bieżnik nawet trochę podobny do tych Falkenów 452.
Mam je w rozmiarze 225/35R17 w beemce, na mokrym spox, na suchym trochę zrywają przyczepność przy energiczniejszym ruszaniu, ale w stangu to zaleta :rotfl: , na zakrętach przyssane, ciche, wymieniałem parę z napędowej po 40 tys. Miękkie ranty, uważaj przy krawężnikach.


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Majek-M6
Posty: 2
Rejestracja: 2009-04-26, 01:25
Model: SHELBY GT500
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony

Post autor: Majek-M6 » 2009-05-01, 17:52

Jeszcze nie mam zalozonych ale niedlugo je zaloze i zloze sprawozdanie z jazdy.



figaro96
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
Model: mustang 1996
Silnik: V6 3.8
Kolor: inny

Post autor: figaro96 » 2009-05-01, 22:53

moze ma ktos do sprzedania felgi 17/5*114,3 z rantem do remontu! moga byc poobijane,podrapane, tylko wmiare prosta!



Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-05-04, 00:39

Majek-M6 pisze:Witam! Ja do swojego zakupilem 2szt nowe na tył Yokohama 285/40/18 w olsztynie za 1000pln brutto. Troche jest cieżko z ogumieniem w takim rozmiarze znalesc w dobrej cenie ale nie ma rzezczy niemozliwych. Mam do nich namiary takze jak ktos bedzie potrzebowal to nie ma problemu prosze o znak sygnal
Daję umówiony znak-sygnał :piwo: Poproszę o namiar. I pytanie czy założyłeś te kapcie? Jeżeli tak to jakie wrażenia. Miałem kupić falkeny ale jak dają dobrą cenę mogę zaryzykować.


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: alski » 2009-05-15, 22:03

pavlito pisze:Klamka zapadła, zamówiłem Dunlop Sport SP9000. Bieżnik nawet trochę podobny do tych Falkenów 452.
Hej
masz już te dunlopki 9000?
w jakim rozmiarze?
no i jak się spisują :orany:

też chcę takie kupić...
masz jakieś dobre źródło?

pozdro


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

Forest
Młodszy Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 2009-01-03, 14:46
Model: 1995 Mustang GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czarny

Post autor: Forest » 2009-05-16, 11:22

Jak kupowałem konika miał założone Dunlopy SP9000. Nie wiem, jak zachowują się nowe, ale tamte używane to był dramat. Przyczepność przy ruszaniu, zachowanie w koleinach, masakra :/
Teraz założyłem Sumitomo HRTZ II 245/45/17 (taki sam romiar jak Dunlopów). Na suchym super, na mokrym, trochę gorzej zwłaszcza przy ruszaniu.



alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: alski » 2009-05-16, 12:16

Forest pisze:Jak kupowałem konika miał założone Dunlopy SP9000. Nie wiem, jak zachowują się nowe, ale tamte używane to był dramat. Przyczepność przy ruszaniu, zachowanie w koleinach, masakra :/
Teraz założyłem Sumitomo HRTZ II 245/45/17 (taki sam romiar jak Dunlopów). Na suchym super, na mokrym, trochę gorzej zwłaszcza przy ruszaniu.
to rezygnuję..

oglądam teraz Goodyear Eagle F1

Dzięki


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

Awatar użytkownika
Adam Wh
Młodszy Forumowicz
Posty: 47
Rejestracja: 2009-12-11, 02:37
Model: GT 2007
Silnik: V8 4.6
Kolor: Torch Red

Post autor: Adam Wh » 2010-02-15, 16:16

W stanach w kategorii extreme summer dominują Nitto. Widziałem ze jedynie Magic 200 o nich wspomniał. Podejrzewam ze nie ma ich w Europie a szkoda. Juz jakiś czas temu zauważyłem ze w wielu magazynach motoryzacyjnych ta marka zawsze jest chwalona, wybierana do testów i stawiana przed innymi uznanymi produktami. Większość forumowiczów na amerykańskich forach przyznaje ze jest to wybór #1. Rekord Vipera na 1/4 mili na oponach dopuszczonych do użytku ulicznego został pobity właśnie na Nitto. Poszukam powinno to być gdzieś na youtube. Firma słynie z dobrej komunikacji z klientami i uczciwych cen. Do kolejnych modeli wprowadzają zmiany przez nich sugerowane itd,itp. Przyczepność maja większą od Michelin Pilot Sport PS2, Pirelli P Zero, Goodyear Eagle F1 Asymetric, czy Dunlop Direzza Sport Z1 Star Spec. Nasze fabryczne Pirelli P Zero Nero wklepują w podłogę- Na torze o długości 5 do 6 km będą szybsze o 5 do 6 sekund. A to jest przepaść, biorąc pod uwagę ze GT500 z 2010r jest szybsze od zwykłego GT '10 na VIR Grand West Course (6,5km) o 5,9s.

Warto je polecić jeszcze z jednego powodu. Dla nas maja każdy rozmiar i spory wybór mieszanek.


Auto dla faceta to "Muscle Car", resztę można pomalować na różowo i oddać mamie.

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-02-20, 12:20

Adam Wh pisze:W stanach w kategorii extreme summer dominują Nitto. Rekord Vipera na 1/4 mili na oponach dopuszczonych do użytku ulicznego został pobity właśnie na Nitto.
no tak,ale one nie nadaja sie za bardzo do uzytku codziennego np w deszcz tak samo jak toyo R888.. sam mam dylemat czy zalozyc takie opony na moje felgi 18" i w deszczowe dni uwazac lub nie jezdzic, czy zalozyc na codzien jakies opony sport 275czy285 a do prob na cwiartke nie kupic dwoch 16" na slikach .. co sadzicie?


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-02-20, 13:48

ZAŁUŻ SOBIE TAKIE są na mokre i na suche
będziesz jeżdził jak na F1
http://www.opony.interia.pl/producent1. ... odel=PILOT SPORT 2

lub takie
http://www.opony.interia.pl/producent1. ... del=RE050A
ja bardziej preferuję firmę michelin
tu znalazłem opony w sklepie ale możesz sobie poszukać może na allegro używane będą tansze



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-02-20, 16:15

podobne mialem w tamtym roku i mialem wielkie problemy z ruszaniem,za to do palenia gumy byly bdb, mysle ze do dobrego startu lepsze beda takie z bieznikiem w kszatlcie choinki jak te http://www.allegro.pl/item913671380_toy ... 0_r18.html czy te http://www.allegro.pl/item904089291_245 ... owosc.html
ale moge sie mylic, bo na oponach sie nie znam.. zimowe biezniki tez sa rozne mimo ze maja podobne przeznaczenie, zauwazylem tylko ze te w ksztalcie choinki mniej halasuja,ale czy sa lepsze na snieg to nie wiem..

no i jeszcze jedno pytanie: przednie opony mam 255/45 18", ale ciezko bedzie o takim profilu 45 dostac(dzisiaj ogladalem kilka szt.opon),przewaznie sa 35 lub 40, wiec jaka musialaby byc szerokosc opony zeby ona nie byla nizsza od tych przednich? 285/40 lub 295/35? bo takie wlasnei ogladalem, jedne bridgestone ,drugie michellin, ale zadne nie mialy bieznika w ksztalcie choinki,wiec tylko wstepnei je zarezerwowalem ,zastanawia mnie tylko jaką szerokosc przy nizszej oponie wybrac zeby nie byla ona nizsza od tej z przodu..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2010-02-20, 16:51

osobiście testowałem na swoim mustangu wiele rodzajów opon miedzy innymi michelin pilot sport contact 255/40/18,bridgestone potenza RE050A 255/40/18,bridgestone potenza S02 285/30/18,dunlop sp sport 245/45/18,slicki dunlop 220/610/16 różnice miedzy nimi były,ale tylko i wyłącznie ścigając się po torze,gdzie jak dla mnie najlepiej wypadały S02,jeśli chodzi o 1/4 mili to w zasadzie żadna z tych opon nie spisywała sie najlepiej,co gorsza najszersze S02 (285) wypadały najsłabiej,uważam ,że jest to spowodowane niskim profilem opony i twardszymi ściankami przeważnie to run flat-y. co nigdy nie pozwala całej powierzchni bieżnika przylegać do podłoża, na jak wiadomo najważniejszych dla dobrego czasu pierwszych kilkudziesięciu metrach po starcie.


Najlepsze opony na 1/4 to kapcie do tego stworzone czyli np. M/T ET drag. wiem z opowiadań znajomych,że start na takich kapciach przy ciśnieniu 0.5-0,8 bar i uprzednim rozgrzaniu nie mają sobie równych.

Dobrym wyborem jest też bardziej cywilizowana wersja M/T ET STREET gdzie nie trzeba ich rozgrzewać,więc są sporo gorsze od ET DRAG ale żadna z opon na której miałem okazję jeżdzić nie STOI nawet obok M/T :P


poniżej fotka 5 metrów po starcie z uślizgiem sprzęgła M/T ET STREET gdzie szerokość opony to zaledwie 26cm ale wysokość profilu opony to jak 70 co przy 16 calach daje obwod 213cm



http://lh3.ggpht.com/_J7lUK2mJgl4/Srzf_ ... C_0332.jpg


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-02-20, 17:55

koral, zobacz ile postow jest na temat opon., Wroc i poczytaj o rozmiarach itd.. Zobacz co chlopaki z forum maja juz kupione.
Bo albo chcesz na 1/4 mili kapcie albo do jazdy
Zobacz i poczytaj w watkach masz linki gdzie kupic i jakie.
Reedhornet ma te.na 1/4

Obrazek
na 1/4
Obrazek

a tu roznica miedzy Yokohama a MT

Obrazek

a do jazdy na cozien mamy normalne wiec decyzja nalezy do ciebie.
Popatrz tu.
http://www.musclemustangfastfords.com/t ... to_13.html

musisz sie juz spiszyc z Zakupami bo coraz wieksza lista ci sei robi ;)

Wygaszam Post aby sie nei powtarzac z poprzednich watkow.
viewtopic.php?t=447&postdays=0&postorder=asc&highlight=opony&start=45

[ Komentarz dodany przez: andronik: 2010-02-20, 19:16 ]
Spoko, post niech zostanie.
Ostatnio zmieniony 2010-02-20, 20:16 przez AluStar, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Felgi i Opony”