
Mustnag 2018 kiedy kupować jak kupować
Moderatorzy: Moderatorzy, Moderatorzy
Re: Mustnag 2018 kiedy kupować jak kupować
Ja już mam zamówionego i nie mogę się doczekać aż do mnie dotrzę 
			
									
									
Re: Mustnag 2018 kiedy kupować jak kupować
w jakiej specyfikacji?SKOTI85 pisze:Ja już mam zamówionego i nie mogę się doczekać aż do mnie dotrzę
Re: Mustnag 2018 kiedy kupować jak kupować
2.3EcoBoost Automat 10 biegowy, kolor RaceRed, pakiet premium 2 do tego kilka dodatków z ford perfomance
			
									
									Re: Mustnag 2018 kiedy kupować jak kupować
Dolar potaniał to ceny poszły w górę, miało być 189 za GT...Apollo pisze:Dzisiaj dostałem taki cennik od dealera z trójmiasta
Re: Mustnag 2018 kiedy kupować jak kupować
Ja już zgłupiałem ile w będzie miał mocy silnik 2.3?? Raz piszą 290 koni a gdzie indziej że 310 wie ktoś może?
https://blog.caranddriver.com/power-pla ... re-torque/" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									https://blog.caranddriver.com/power-pla ... re-torque/" onclick="window.open(this.href);return false;
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Mustnag 2018 kiedy kupować jak kupować
ale za to w mustangu 2.3 nie ma takich problemów silnikiem jak w Focus RSSKOTI85 pisze:Dziękuje za odpowiedz. To mnie zmartwiłeś.
http://moto.pl/MotoPL/7,88389,22780032, ... ie-rs.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Mustnag 2018 kiedy kupować jak kupować
Lecz maży mi się takie 350 koników   Tylko tak by nie stracić gwarancji
 Tylko tak by nie stracić gwarancji   
			
									
									 Tylko tak by nie stracić gwarancji
 Tylko tak by nie stracić gwarancji   
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Mustnag 2018 kiedy kupować jak kupować
zmień przełożenie w moście, efekt bedzie praktycznie taki sam.SKOTI85 pisze:Lecz maży mi się takie 350 konikówTylko tak by nie stracić gwarancji
standardowe jest 3.31, w performance 2.3 jest 3.55, w torsenie dla v8 jest 3.73.
zmiana z 3.31 na 3.73 to około 13% co da mniej więcej 13% wzrost momentu obrotowego na kołach dla poszczególnych biegów.
dla manuala.
dla Automatu jest odpowiednio 3.15 potem 3.31 i 3.55
jeśli automat to zmiana z 3.15 na 3.73 da wzrost koło 18% a i tak na ostatnim biegu nie zamkniesz obrotomierza.
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Mustnag 2018 kiedy kupować jak kupować
Tak na szybko...
opona 275/40/19 ma około 700mm średnicy co daje 2,2m obwodu.
czyli na 1 kilometr koło musi się obrócić 454,5 razy.
Obroty silnika podaje sie w obr/min czyli dla obr/h trzeba x60 i vice versa
mając przełożenie mostu 3.15 oraz jak podaje katalog 6 bieg w automacie ma 0.69 liczymy
454,5 x 0.69 x 3.15 = 986,8 obr silnika dla 1km przejechanego
i odwrotnie....
1000obr / 0.69 = 1449
1449/3.15 = 460
czyli dla mostu 3.15, 1000 obr silnika to 460 obr koła czyli 460x2,2=1012m czyli 1,012 kilometra
dla 7000 obr mamy 7,084km co daje odpowiednio w okresie 1 minuty taki dystans a w okresie godziny !!!!!!!! 425 kilometrów !!!!!!! czyli matematyczna max predkość mustanga przy odcince 7000obr/min to 425 km/h (opory powietrza na to nie pozwolą)
ale dla mostu 3.73
1449/3.73=388,5
dalej 388,5 x 2,2m = 853,6m = 0,853 kilometra
dla 7000 obr to 5,975 km
w minute..... w godzinę !!!!! 358,5km !!!!!!!! zatem na przełożeniu 3,73 taki mustang dla 7000obr/min bedzie miał prędkość max 358,5 ....... dalej nie osiągalne....
Idąc tym tropem chcąc maksymalnie wykorzystać moc silnika i skrzyni to dla przełożenia 4.5 uzyskamy prędkość przy 7000obr/min około 297km/h co wydaje się prędkością optymalną dla takiej konstrukcji auta....
w praktyce zwiększenie przełożenia w moście zwiększa prędkość max (jesli nie ma kagańca) bo silnik pracuje na wyższych obrotach w bliżej mocy maksymalnej.
silnik też potrzebuje mniej mocy na poruszenie auta..... przy takim samym trybie jazdy spada spalanie w mieście przy małych prędkościach i w korkach
ale są i wady...
po zmianie podskakuje spalanie przy prędkościach autostradowych z powodu jazdy na wyższych obrotach.
Uffff... mam nadzieję, że nigdzie się nie walnąłem w obliczeniach... ale chyba nie.....
Acha.... dobierając przełożenie... zazwyczaj tak się dobiera aby na 2gim biegu dało się osiągnąć 100km/h
( wedle danych producenta automat ma na 2 przelozenie 2.34)
dla auta z mostem 3.73 predkość dla 7000 obr/min daje nam około 106km/h .....i mamy optymalne parametry do pieknego czasu do setki
w praktyce.... kiedyś miałem Bordową błyskawice z silnikiem 3,7..... większość z was pamięta....
most 2.73 seryjnie i automat, po zrobieniu programu o jakieś 20 kuni... bylo fajnie..... skrzynia fajniej pracowała...
ale po zmianie mostu na 3.55 ...... było odlotowa...... moja V6 bez problemu w automacie schodziła poniżej 5s do setki i z sukcesem goniła nie jedego GT'ka.
			
									
									opona 275/40/19 ma około 700mm średnicy co daje 2,2m obwodu.
czyli na 1 kilometr koło musi się obrócić 454,5 razy.
Obroty silnika podaje sie w obr/min czyli dla obr/h trzeba x60 i vice versa
mając przełożenie mostu 3.15 oraz jak podaje katalog 6 bieg w automacie ma 0.69 liczymy
454,5 x 0.69 x 3.15 = 986,8 obr silnika dla 1km przejechanego
i odwrotnie....
1000obr / 0.69 = 1449
1449/3.15 = 460
czyli dla mostu 3.15, 1000 obr silnika to 460 obr koła czyli 460x2,2=1012m czyli 1,012 kilometra
dla 7000 obr mamy 7,084km co daje odpowiednio w okresie 1 minuty taki dystans a w okresie godziny !!!!!!!! 425 kilometrów !!!!!!! czyli matematyczna max predkość mustanga przy odcince 7000obr/min to 425 km/h (opory powietrza na to nie pozwolą)
ale dla mostu 3.73
1449/3.73=388,5
dalej 388,5 x 2,2m = 853,6m = 0,853 kilometra
dla 7000 obr to 5,975 km
w minute..... w godzinę !!!!! 358,5km !!!!!!!! zatem na przełożeniu 3,73 taki mustang dla 7000obr/min bedzie miał prędkość max 358,5 ....... dalej nie osiągalne....
Idąc tym tropem chcąc maksymalnie wykorzystać moc silnika i skrzyni to dla przełożenia 4.5 uzyskamy prędkość przy 7000obr/min około 297km/h co wydaje się prędkością optymalną dla takiej konstrukcji auta....
w praktyce zwiększenie przełożenia w moście zwiększa prędkość max (jesli nie ma kagańca) bo silnik pracuje na wyższych obrotach w bliżej mocy maksymalnej.
silnik też potrzebuje mniej mocy na poruszenie auta..... przy takim samym trybie jazdy spada spalanie w mieście przy małych prędkościach i w korkach
ale są i wady...
po zmianie podskakuje spalanie przy prędkościach autostradowych z powodu jazdy na wyższych obrotach.
Uffff... mam nadzieję, że nigdzie się nie walnąłem w obliczeniach... ale chyba nie.....
Acha.... dobierając przełożenie... zazwyczaj tak się dobiera aby na 2gim biegu dało się osiągnąć 100km/h
( wedle danych producenta automat ma na 2 przelozenie 2.34)
dla auta z mostem 3.73 predkość dla 7000 obr/min daje nam około 106km/h .....i mamy optymalne parametry do pieknego czasu do setki

w praktyce.... kiedyś miałem Bordową błyskawice z silnikiem 3,7..... większość z was pamięta....
most 2.73 seryjnie i automat, po zrobieniu programu o jakieś 20 kuni... bylo fajnie..... skrzynia fajniej pracowała...
ale po zmianie mostu na 3.55 ...... było odlotowa...... moja V6 bez problemu w automacie schodziła poniżej 5s do setki i z sukcesem goniła nie jedego GT'ka.
- Radziu
- Forumowicz
- Posty: 496
- Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
- Model: 2012 Premium Pony
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Mustnag 2018 kiedy kupować jak kupować
Noooo Lamina... mega opis! wydrukuję, obramuję, wykuję na pamięć i będę recytował 
			
									
									
- 
				
				Auto Nobile
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 11
- Rejestracja: 2017-10-16, 14:22
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kontakt:
Re: Mustnag 2018 kiedy kupować jak kupować
sorry ale oprócz tego że zapłacisz "mniej" za ubezpiecznie od 2.3, to tylko tracisz bo spalanie jest praktycznie na tym samym poziomie w 2.3 i 5.0, do tego w 5.0 jest aktywny wydech i kilka innych rzeczy.
			
									
									 
			




