Tylne wahacze

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

kojot
Młodszy Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 2009-03-04, 22:01
Model: mustang 1999
Silnik: V6 3.7
Kolor: żółty

Tylne wahacze

Post autor: kojot » 2009-03-16, 19:32

Witam.Mam problem z tylnymi wahaczami.Najmniejsza nierówność i czuję jak buja tyłem.Mechanik powiedziałm,że trzeba wymienić gumy.Szukałem po necie ale nigdzie nie ma.Albo źle szukałem.Czy gumy a tuleje to jedno i to samo?Pomóżcie laikowi.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-03-16, 20:07

Zadzwon do tej firmy i ci zrobia
poczytaj ten temat
http://www.mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?t=306



kojot
Młodszy Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 2009-03-04, 22:01
Model: mustang 1999
Silnik: V6 3.7
Kolor: żółty

Post autor: kojot » 2009-03-16, 21:13

Dzięki.Czytałem o tym ale jakoś nie pasowało to mi.Jeżdże rekreacyjnie,ale nie lubię jak mi tyłek ucieka.Muszę zadzwonić czy mają do mojego czy trzeba im wysłać stare gumy lub całe wahacze.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-03-16, 22:41

Wyslij im cale wahacze i ci w tydzien zrobia.



Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-03-23, 12:50

Wymień sobie gumy na poliuretan, znacznie lepiej. Tylko musisz wymienić cały komplet i będzie git. Tylko kalamitki musisz zamontować bo po trzech miesiącach zacznie skrzypieć, smarowanie pomaga.


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-03-23, 15:38

teraz jest juz pogoda aby przetestowac wahacze z wtloczonymi tulejami ( opisane wczesniej ).
UWAGA:
WAHACZE PADLY PRZY PRZEJECHANIU DO 1000 KM . Wymieniaja je na gwarancji , ale to nie pomaga - Juz nie bede eksperymentowal i zamawiam ze STEEDA . Nie mogą sobie poradzic z wtloczeniem ciasnym i wytrzymalym gum.
Wiec rada zamowic orginalne w USA niz tu robic. W pierwszym aucie guma pekla ( wahacz srodkowy ) , boki trzymaja ale maja juz luzy wiec lipa. W drugim boczne juz sa luzy i to nie przy agresywnej jezdzie . ( oba auta to gt500 )

Zobaczcie co znalazlem aby most trzymalo :
Załączniki
watts_link_650.jpg



Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-03-23, 16:24

No to już jest hardcore.


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

kojot
Młodszy Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 2009-03-04, 22:01
Model: mustang 1999
Silnik: V6 3.7
Kolor: żółty

Post autor: kojot » 2009-03-23, 17:30

A ile kosztuje komplet ze steeda?



Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-03-23, 17:33

Jeżeli pytasz o tuleje wahacza to z transportem 300 zł kpl.


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-03-23, 17:43

tu linj do tych czesci - wydebilem 15-45 rabatu na ich produkty wiec to dobrze.
http://www.steeda.com/products/suspension_paks.php

PS. Musze kupic cale wahacze. Stare wywale i juz.
Załączniki
555-4405_175.jpg
555-4105-175.jpg
sierżant ( srodkowy )
555-4105-175.jpg (15.94 KiB) Przejrzano 6999 razy



Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2009-03-23, 23:05

alustar, dostales 15-45% rabatu? dobrze zrozumialem?
moze i ja bym sie na cos zdecydowal :)



kojot
Młodszy Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 2009-03-04, 22:01
Model: mustang 1999
Silnik: V6 3.7
Kolor: żółty

Post autor: kojot » 2009-03-24, 16:26

Teraz to całkiem zgłupiałem.Mam zakładać poliuretan czy oryginał?Dodam,że średnio w miesiącu robię ok.300 km ha,ha,przeważnie na ryby.Po mieście mknę rowerkiem bo inaczej dostał bym szału.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-03-24, 16:29

ja wstawilem Poliuretan . sa bardzo dobre - tylko ta firma co je zrobila nie umie sobie poradzic chyba ze spasowaniem - wiec jak masz orginalne dedykowane to zakladaj z poliuretanem. Ja wyslalem im i mi wtloczyli tuleje i PMN-owi , ale padly i mi i jemu .



kojot
Młodszy Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 2009-03-04, 22:01
Model: mustang 1999
Silnik: V6 3.7
Kolor: żółty

Post autor: kojot » 2009-03-24, 18:54

AluStar czy Wiesz,że jesteśmy ziomalami.Ja urodziłem się w Pacanowie i przygnało mnie do Wielkopolski.Za ten Pacanów to morze gorzałki wygrałem.A tak na marginesie to tego stanga kupiłem koło Jędrzejowa od gościa co go przytargał z USA.Może coś wiesz na ten temat?Co do wahaczy to nie wiem co robić.Musze je wymienić bo jak ręką weźmiesz to chodzą we wszystkie strony.Tylko z sianem krucho.Zdaję się na Ciebie.Co bys zrobił?



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-03-24, 21:52

Widze ze masz V6 . ja bym zamowil u nich - tylko wysylasz im wahacze i oni ci robia. U mnie bylo tak :
1) strzelba PMN ( pekly gumy ) ale to na Ulezu czyli przy agresywnej jezdzie. Ale to ich nie tlumaczy ( podobno PMN mowil ze nie wierzyli ze tak mocny material moze peknac. Wiec wymienili bez gadania. Teraz Bylismy obaj na podnosniku i sa luzy w obu - u mnie ( jeszce nie wymienialem i reklamowalem ) . Zaleta jest to ze sa niedrodzy i mozna z nimi pogadac tylko cos im nie idzie w moim modelu. Najlepiej zadzwon i sie dowiedz. Na korzysc jest cena , 2 lata gwarancji i to ze mamy ich pod nosem. Uwazaj przed zlotem ( jak sie wybierasz ) czy zdarza , zebys nie zostal na kolkach. Masz mniej kucy i to jest za zastosowaniem naszych Polskich z Poluretanu. Czytalem na forach np BMW , Honda ze sa zadowoleni z ich wyrobow. Ja bym Zaryzykowal .>>
Zadzwon i pogadaj .
http://www.poliuretan.olkusz.pl/

Moje wrazenie jest takie - fabryczne sa miększe . Moze tak powinno byc ?? A tu laduja dosyc twarde gumy .. ?? I moze dlatego tak sie dzieje ze sie wybily . Nie myslec ze lataja i sa luzne ale min luz juz maja .. a ja nie lubie zeby cos mi minimalnie klekotalo .



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”