Skrzynia manual, short shiftery itp. ...
Moderator: Hans
A co się tu chwalić założyłem w trzy godzinki i powajchowałem sobie w garażu fajnie to chodzi - skróciłem przełożenie o jakieś 37%.Madasek pisze:O ty i nic sie nie chwalisz ze shiftera zalozyles .... ja czekam na moje kotecki zobaczymy co wymysla na cle wszystko oczywiscie z faktura i na firme idzie, zeby sie tylko nie zawiesili jak nie beda wiedziec co to
Teraz by trzeba wyjechać i to sprawdzić w praktyce ale mam tylną zawiechę rozgrzebaną bo czekam na amorki. A i czekam aż dziury połatają w drodze bo felgę urwę zaraz za zakrętem
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
Ja mam MGW ale oni nie robią wersji dla GT500.
Instalacja jest męcząca bo jest tam mało miejsca, no chyba że się odkręci cały wał ale to w cholerę roboty. Jeszcze po instalacji trzeba ładnie wszystko okleić dynamatem
Dodatkowo nie mam kanału podniosłem auto o 12 cm i leżąc, mając twarz przy wale tam grzebałem.
Całe ręce mam poharatane.
No ale czego się nie robi dla konika
P.s trzeba uważać żeby nie poprzekręcać śrub bo nie mają zadanej określonej siły przykręcania zresztą i tak żaden klucz dynamometryczny tam nie wejdzie. Żeby śruby dobrze siedziały polecam klej do gwintów ale ten najsłabszy niebieski.
Instalacja jest męcząca bo jest tam mało miejsca, no chyba że się odkręci cały wał ale to w cholerę roboty. Jeszcze po instalacji trzeba ładnie wszystko okleić dynamatem
Dodatkowo nie mam kanału podniosłem auto o 12 cm i leżąc, mając twarz przy wale tam grzebałem.
Całe ręce mam poharatane.
No ale czego się nie robi dla konika
P.s trzeba uważać żeby nie poprzekręcać śrub bo nie mają zadanej określonej siły przykręcania zresztą i tak żaden klucz dynamometryczny tam nie wejdzie. Żeby śruby dobrze siedziały polecam klej do gwintów ale ten najsłabszy niebieski.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
Ale mowisz ze fajna sprawa - warto - znowu mi doradziles - dzieki . A jeszce cos dzis sprobuje zamontowac ( jak znajde czas silowniki maski, bo stozek czeka na program ) - Ciekawe kiedy sie skoncza te zakupy . Chyba wszyscy jestesmy troche zboczeni bo jak cytam to cos kazdy kupuje i nie zwracamy uwagi juz tak bardzo na kurs.
Czy fajna to zobaczę dopiero w jeździe ale chodzi bardzo króciutko i jest mocna sprężyna spychająca na trojkę także tylko pcha się do przodu i wchodzi za każdym razem płynnie a z trójka są problemy w GT przy mocnym przyspieszaniu i agresywnej zmianie biegów czasami zgrzytnie. Jest to tez problem pomiędzy silnikiem a skrzynią ze wpadają w obrót rotacyjny i się trochę przesuwa przełożenie co męczy tą trójkę.AluStar pisze:Ale mowisz ze fajna sprawa - warto - znowu mi doradziles - dzieki . A jeszce cos dzis sprobuje zamontowac ( jak znajde czas silowniki maski, bo stozek czeka na program ) - Ciekawe kiedy sie skoncza te zakupy . Chyba wszyscy jestesmy troche zboczeni bo jak cytam to cos kazdy kupuje i nie zwracamy uwagi juz tak bardzo na kurs.
Rozwiązaniem są sztywne poduszki pod silnikiem, to też wymieniam ale nie sam oraz tzn torque limiters tj spięcie ramy podwozia ze skrzynią ale tu zdarzają się problemy – urywa się mocowanie przy skrzyni. Oczywiście pomaga też short shifter.
Alustar pamiętaj - zakupy nigdy się nie kończą jak zaczniesz to ciężko skończyć dopóki coś jeszcze można poprawić.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
Wlasnei na forum pisza o skrzyni . Nasz rocznik ma wade ( w moim przypadku sprawdzilem to ) Walek nie wychdzi calkowicie po wysprzegleniu i skrzynie sie sypie dlatego wyjme skrzynie przesmaruje walek i go wyczyszcze bo podobno jest nie nasmarowany i koroduje. Czyli zmieniasz biegi jak bys nie nacisnol sprzegla ( moze dlatego zgrzyta ) . To w USA jest naprawiane w ramach gwarancji u nas tylko tyle mozna zrobic aby temu zapobiec ( koszt naprawy jak sie sypnie to okolo 4800$ ). Wiec w wolnej chwili to zrobie - Piotr PMN z Bialego GT500 to zrobil i pokazywal zdjecia walka ( gniazdo i walek wielowypustowy przyrdzewialy,
W GT jest inna skrzynia niż w waszych konikach model 3650 - nie spotkałem się na forach z żadnymi przykładami rdzewienia. Natomiast podobno jakaś wada była w rocznikach 2007-2008 chyba z dwójka i trójką usuwana na gwarancji.AluStar pisze:Wlasnei na forum pisza o skrzyni . Nasz rocznik ma wade ( w moim przypadku sprawdzilem to ) Walek nie wychdzi calkowicie po wysprzegleniu i skrzynie sie sypie dlatego wyjme skrzynie przesmaruje walek i go wyczyszcze bo podobno jest nie nasmarowany i koroduje. Czyli zmieniasz biegi jak bys nie nacisnol sprzegla ( moze dlatego zgrzyta ) . To w USA jest naprawiane w ramach gwarancji u nas tylko tyle mozna zrobic aby temu zapobiec ( koszt naprawy jak sie sypnie to okolo 4800$ ). Wiec w wolnej chwili to zrobie - Piotr PMN z Bialego GT500 to zrobil i pokazywal zdjecia walka ( gniazdo i walek wielowypustowy przyrdzewialy,
A problem wyżej wspomnianej trójki pojawia się na wysokich obrotach, agresywnym przyspieszaniu i zmianie biegów.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
A ja slyszalem ze problemm dotyczyl modeli 2007? ale moge sie mylic . Teraz niei wiem czy wyciagac czy zostawic - ( a jak mi sie rozleci ) Podobno sprawdzali po nr skrzyni i jest do poprawki. Wiec juz nie wiem ??
Ostatnio zmieniony 2009-03-04, 18:44 przez AluStar, łącznie zmieniany 1 raz.
- Madasek
- Forumowicz
- Posty: 504
- Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
- Model: 2007 Shelby GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czarny srebrne pasy
SeaBiscuit pisze:
W GT jest inna skrzynia niż w waszych konikach model 3650 - nie spotkałem się na forach z żadnymi przykładami rdzewienia. Natomiast podobno jakaś wada była w rocznikach 2007-2008 chyba z dwójka i trójką usuwana na gwarancji.
A problem wyżej wspomnianej trójki pojawia się na wysokich obrotach, agresywnym przyspieszaniu i zmianie biegów.
ty mi tu nie wyskakuj z takimi rzeczami uff wyglada że u mie wszystko wporządku i nawet nie ma tego problemu "rattling" co chlopcy na forum shelby mają.
Narazie nie mialem zadnego problemu z wrzucaniem 2 i 3 , raz sie zrzgytnalem na 4 ale to z mojej winy
kuzwa zas o 4 mi sie na pisanie zebralo ale musialem pozalatwiac pare rzeczy w usa
a i przyszedl dzisiaj grilik z filtrem z Joe Heck Racing jakos im szybciutko poszlo 19lutego wyslane a 3 marca doszlo nawet tracking dziala
Your item was delivered in POLAND at 10:00 AM on March 3, 2009.
Spokojnie tym problemem nie było dotknięte każde auto - tam tylko jakaś partia była walnięta. A z trójką nie masz problemu bo jeździsz jak baba ot coMadasek pisze:SeaBiscuit pisze:
W GT jest inna skrzynia niż w waszych konikach model 3650 - nie spotkałem się na forach z żadnymi przykładami rdzewienia. Natomiast podobno jakaś wada była w rocznikach 2007-2008 chyba z dwójka i trójką usuwana na gwarancji.
A problem wyżej wspomnianej trójki pojawia się na wysokich obrotach, agresywnym przyspieszaniu i zmianie biegów.
ty mi tu nie wyskakuj z takimi rzeczami uff wyglada że u mie wszystko wporządku i nawet nie ma tego problemu "rattling" co chlopcy na forum shelby mają.
Narazie nie mialem zadnego problemu z wrzucaniem 2 i 3 , raz sie zrzgytnalem na 4 ale to z mojej winy
kuzwa zas o 4 mi sie na pisanie zebralo ale musialem pozalatwiac pare rzeczy w usa
a i przyszedl dzisiaj grilik z filtrem z Joe Heck Racing jakos im szybciutko poszlo 19lutego wyslane a 3 marca doszlo nawet tracking dziala
Your item was delivered in POLAND at 10:00 AM on March 3, 2009.
Madasek a ty przecież u siebie już masz jakiegoś short shiftera - shelby coś tam wkłada - chyba hursta?
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89