Skrzynia manual, short shiftery itp. ...

O mustangu i o nas

Moderator: Hans

Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Post autor: Madasek » 2009-03-02, 23:05

O ty i nic sie nie chwalisz ze shiftera zalozyles :P.... ja czekam na moje kotecki zobaczymy co wymysla na cle wszystko oczywiscie z faktura i na firme idzie, zeby sie tylko nie zawiesili jak nie beda wiedziec co to ;)



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-03-02, 23:44

Madasek pisze:O ty i nic sie nie chwalisz ze shiftera zalozyles :P.... ja czekam na moje kotecki zobaczymy co wymysla na cle wszystko oczywiscie z faktura i na firme idzie, zeby sie tylko nie zawiesili jak nie beda wiedziec co to ;)
A co się tu chwalić założyłem w trzy godzinki i powajchowałem sobie w garażu :rotfl: fajnie to chodzi - skróciłem przełożenie o jakieś 37%.
Teraz by trzeba wyjechać i to sprawdzić w praktyce ale mam tylną zawiechę rozgrzebaną bo czekam na amorki. A i czekam aż dziury połatają w drodze bo felgę urwę zaraz za zakrętem :kwasny:


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-03-03, 09:57

A jakiej firmy kupiles , ja chce ten.
Trudno sie zaklada ?
( a przyszedl mi stozek , dowalili mi 406 zl cla )
Załączniki
101096.jpg



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-03-03, 10:36

Ja mam MGW ale oni nie robią wersji dla GT500.
Instalacja jest męcząca bo jest tam mało miejsca, no chyba że się odkręci cały wał ale to w cholerę roboty. Jeszcze po instalacji trzeba ładnie wszystko okleić dynamatem
Dodatkowo nie mam kanału podniosłem auto o 12 cm i leżąc, mając twarz przy wale tam grzebałem.
Całe ręce mam poharatane.
No ale czego się nie robi dla konika :hyhy:

P.s trzeba uważać żeby nie poprzekręcać śrub bo nie mają zadanej określonej siły przykręcania zresztą i tak żaden klucz dynamometryczny tam nie wejdzie. Żeby śruby dobrze siedziały polecam klej do gwintów ale ten najsłabszy niebieski.
Załączniki
MGW.jpg


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-03-03, 10:50

Ale mowisz ze fajna sprawa - warto - znowu mi doradziles - dzieki . A jeszce cos dzis sprobuje zamontowac ( jak znajde czas silowniki maski, bo stozek czeka na program ) - Ciekawe kiedy sie skoncza te zakupy . Chyba wszyscy jestesmy troche zboczeni bo jak cytam to cos kazdy kupuje i nie zwracamy uwagi juz tak bardzo na kurs.



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-03-03, 11:06

AluStar pisze:Ale mowisz ze fajna sprawa - warto - znowu mi doradziles - dzieki . A jeszce cos dzis sprobuje zamontowac ( jak znajde czas silowniki maski, bo stozek czeka na program ) - Ciekawe kiedy sie skoncza te zakupy . Chyba wszyscy jestesmy troche zboczeni bo jak cytam to cos kazdy kupuje i nie zwracamy uwagi juz tak bardzo na kurs.
Czy fajna to zobaczę dopiero w jeździe ale chodzi bardzo króciutko i jest mocna sprężyna spychająca na trojkę także tylko pcha się do przodu i wchodzi za każdym razem płynnie a z trójka są problemy w GT przy mocnym przyspieszaniu i agresywnej zmianie biegów czasami zgrzytnie. :kwasny: Jest to tez problem pomiędzy silnikiem a skrzynią ze wpadają w obrót rotacyjny i się trochę przesuwa przełożenie co męczy tą trójkę.
Rozwiązaniem są sztywne poduszki pod silnikiem, to też wymieniam ale nie sam oraz tzn torque limiters tj spięcie ramy podwozia ze skrzynią ale tu zdarzają się problemy – urywa się mocowanie przy skrzyni. Oczywiście pomaga też short shifter.

Alustar pamiętaj - zakupy nigdy się nie kończą jak zaczniesz to ciężko skończyć dopóki coś jeszcze można poprawić. :rotfl:


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-03-03, 11:31

Wlasnei na forum pisza o skrzyni . Nasz rocznik ma wade ( w moim przypadku sprawdzilem to ) Walek nie wychdzi calkowicie po wysprzegleniu i skrzynie sie sypie dlatego wyjme skrzynie przesmaruje walek i go wyczyszcze bo podobno jest nie nasmarowany i koroduje. Czyli zmieniasz biegi jak bys nie nacisnol sprzegla ( moze dlatego zgrzyta ) . To w USA jest naprawiane w ramach gwarancji u nas tylko tyle mozna zrobic aby temu zapobiec ( koszt naprawy jak sie sypnie to okolo 4800$ ). Wiec w wolnej chwili to zrobie - Piotr PMN z Bialego GT500 to zrobil i pokazywal zdjecia walka ( gniazdo i walek wielowypustowy przyrdzewialy,



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-03-03, 11:53

AluStar pisze:Wlasnei na forum pisza o skrzyni . Nasz rocznik ma wade ( w moim przypadku sprawdzilem to ) Walek nie wychdzi calkowicie po wysprzegleniu i skrzynie sie sypie dlatego wyjme skrzynie przesmaruje walek i go wyczyszcze bo podobno jest nie nasmarowany i koroduje. Czyli zmieniasz biegi jak bys nie nacisnol sprzegla ( moze dlatego zgrzyta ) . To w USA jest naprawiane w ramach gwarancji u nas tylko tyle mozna zrobic aby temu zapobiec ( koszt naprawy jak sie sypnie to okolo 4800$ ). Wiec w wolnej chwili to zrobie - Piotr PMN z Bialego GT500 to zrobil i pokazywal zdjecia walka ( gniazdo i walek wielowypustowy przyrdzewialy,
W GT jest inna skrzynia niż w waszych konikach model 3650 - nie spotkałem się na forach z żadnymi przykładami rdzewienia. Natomiast podobno jakaś wada była w rocznikach 2007-2008 chyba z dwójka i trójką usuwana na gwarancji.

A problem wyżej wspomnianej trójki pojawia się na wysokich obrotach, agresywnym przyspieszaniu i zmianie biegów.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-03-03, 21:21

Wlasnie tak problem ze skrzynia byl w rocznikach 2007-2008.



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-03-04, 00:53

Dobra. To co pierwsze rzuciło mi się w oczy, czyli wątek dotyczący problemów skrzyni T6060 nie DOTYCZY modeli GT500 wyprodukowanych do 08/08 - natomiast dotyczy Saleena 320e, którego raptem wyprodukowano 31 szt. Dlatego, że ma on inne sprzęgło niż GT500.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-03-04, 01:21

A ja slyszalem ze problemm dotyczyl modeli 2007? ale moge sie mylic . Teraz niei wiem czy wyciagac czy zostawic - ( a jak mi sie rozleci ) Podobno sprawdzali po nr skrzyni i jest do poprawki. Wiec juz nie wiem ??
Załączniki
20081121306.jpg
20081121314.jpg
20081121307.jpg
Ostatnio zmieniony 2009-03-04, 18:44 przez AluStar, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-03-04, 03:40

AluStar jak wyjmiesz i obczaisz to napewno niezaszkodzisz mu.. jak niewyjmiesz - zaszkodzisz swojemu spokojnemu myśleniu, spaniu a w najgorszym i ostatecznym wypadku - skrzyni :/
No i jeszcze te koszty..


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Post autor: Madasek » 2009-03-04, 05:09

SeaBiscuit pisze:
W GT jest inna skrzynia niż w waszych konikach model 3650 - nie spotkałem się na forach z żadnymi przykładami rdzewienia. Natomiast podobno jakaś wada była w rocznikach 2007-2008 chyba z dwójka i trójką usuwana na gwarancji.

A problem wyżej wspomnianej trójki pojawia się na wysokich obrotach, agresywnym przyspieszaniu i zmianie biegów.


:przestraszony: ty mi tu nie wyskakuj z takimi rzeczami :P uff wyglada że u mie wszystko wporządku i nawet nie ma tego problemu "rattling" co chlopcy na forum shelby mają.
Narazie nie mialem zadnego problemu z wrzucaniem 2 i 3 , raz sie zrzgytnalem na 4 :wstyd: ale to z mojej winy :P :zawstydzony:


kuzwa zas o 4 mi sie na pisanie zebralo :D ale musialem pozalatwiac pare rzeczy w usa :|
a i przyszedl dzisiaj grilik z filtrem z Joe Heck Racing :) jakos im szybciutko poszlo 19lutego wyslane a 3 marca doszlo :) nawet tracking dziala :D

Your item was delivered in POLAND at 10:00 AM on March 3, 2009.



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-03-04, 08:47

Madasek pisze:
SeaBiscuit pisze:
W GT jest inna skrzynia niż w waszych konikach model 3650 - nie spotkałem się na forach z żadnymi przykładami rdzewienia. Natomiast podobno jakaś wada była w rocznikach 2007-2008 chyba z dwójka i trójką usuwana na gwarancji.

A problem wyżej wspomnianej trójki pojawia się na wysokich obrotach, agresywnym przyspieszaniu i zmianie biegów.


:przestraszony: ty mi tu nie wyskakuj z takimi rzeczami :P uff wyglada że u mie wszystko wporządku i nawet nie ma tego problemu "rattling" co chlopcy na forum shelby mają.
Narazie nie mialem zadnego problemu z wrzucaniem 2 i 3 , raz sie zrzgytnalem na 4 :wstyd: ale to z mojej winy :P :zawstydzony:

kuzwa zas o 4 mi sie na pisanie zebralo :D ale musialem pozalatwiac pare rzeczy w usa :|
a i przyszedl dzisiaj grilik z filtrem z Joe Heck Racing :) jakos im szybciutko poszlo 19lutego wyslane a 3 marca doszlo :) nawet tracking dziala :D

Your item was delivered in POLAND at 10:00 AM on March 3, 2009.
Spokojnie tym problemem nie było dotknięte każde auto - tam tylko jakaś partia była walnięta. A z trójką nie masz problemu bo jeździsz jak baba ot co :wstyd:
Madasek a ty przecież u siebie już masz jakiegoś short shiftera - shelby coś tam wkłada - chyba hursta?


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Post autor: Madasek » 2009-03-04, 14:41

No przeca bylem tos macał wzrokiem :D Tak hurstcik jest cacy ssss :hyhy: to mowisz ze juz chlopaki posmarowali przy zakładaniu :P a ciekawym jaka roznica jest ale pewnie ty juz wszystko wiesz łacznie z kątami pochylenia dzwigni :P



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”