Kupno Mustanga

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
John Blaze
Model: Jeszcze się rozglądam :)
Kolor: Highland Green lub Dark Candy Apple Red
Kontakt:

Kupno Mustanga

Post autor: John Blaze » 2010-10-25, 12:37

Całkiem możliwe, że za kilka miesięcy będę mógł obie pozwolić na zakup Mustanga. Problem polega na tym, że nie mam zbyt szerokiej wiedzy na ten temat (wiem tylko, że mój organizm reaguje trochę dziwnie na zaparkowanego w pobliżu Mustanga, ale nie znam się raczej na wersjach, poza kilkoma ulubionymi :P). Mam więc kilka pytań: czy jest jakaś szansa zdobycia niebitego, najlepiej nowego Bullita '08? Bo z tymi limitowanymi edycjami to różnie bywa... Myślałem też o tym cacku ---> http://img707.imageshack.us/img707/4121 ... elbygt.jpg , ale sam nie wiem. Czy są wersje cabrio z twardym dachem? Jak radzi sobie brezentowy dach w zimie? Jak w ogóle Mustang GT radzi sobie w naszej polskiej, jesienno-zimowej chlapie?
Będę wdzięczny, jeśli ktoś z was poświęci mi trochę czasu i pomoże mi wybrać idealny wóz dla mnie. :) To pewnie nie wszystkie pytania, ale na tą chwilę więcej nie przychodzi mi do głowy. Z góry dziękuję. :)

1, 2, 3 - yeah, I sound like a ref.

Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Re: Kupno Mustanga

Post autor: adasko74 » 2010-10-25, 13:00