Potrzebuje porady - poco sie reguluje SWAY BAR - na koncu sa 3 otwory - jak to ustawic i w jakim celuAluStar pisze:Wracajac do tematu Watts Link znalazlem fajny filmik:
[yt][/yt]
Griggs Racing - Zawieszenie do Mustanga
SWAY BAR regulacja
- 
				
				andronik
 - Członek Honorowy MKP
 - Posty: 398
 - Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
 - Model: GT 2005
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: Black Metal
 - Kontakt:
 
Ustawienie Stabilizatora
Generalnie jest tak  - z przodu najsztywniejszy jest otwór na końcu drążka, z tyłu odwronie.
Nie wiem jak u Ciebie po wymianie zawieszenia na Griggsa, ale normalnie seryjne auta są trochę podsterowne.
Żeby poprawić skręcanie i tym samym zrobić auto trochę nadsterowne, musisz usztywnić tył bardziej niż przód.
Ponieważ wymiana tych drążków wpływa znacząco na prowadzenie auta, zacznij od ustawienia przodu w środkowej pozycji (domyślam się że masz regulacje na 3 otwory) i
z tyłu od zewnętrznej (miękkej). Pojeździj, popróbuj - jak będzie dalej nadsterowne, usztywnij tył.
Taka uwaga, że np. FRPP nie zaleca jazdy w najszywniejszej konfiguracji w deszczu.
			
									
									Nie wiem jak u Ciebie po wymianie zawieszenia na Griggsa, ale normalnie seryjne auta są trochę podsterowne.
Żeby poprawić skręcanie i tym samym zrobić auto trochę nadsterowne, musisz usztywnić tył bardziej niż przód.
Ponieważ wymiana tych drążków wpływa znacząco na prowadzenie auta, zacznij od ustawienia przodu w środkowej pozycji (domyślam się że masz regulacje na 3 otwory) i
z tyłu od zewnętrznej (miękkej). Pojeździj, popróbuj - jak będzie dalej nadsterowne, usztywnij tył.
Taka uwaga, że np. FRPP nie zaleca jazdy w najszywniejszej konfiguracji w deszczu.
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
						Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Re: Griggs Racing - Zawieszenia Przedstawicielstwo Polska
Wielkie dziki - tak zrobieandronik pisze:Generalnie jest tak - z przodu najsztywniejszy jest otwór na końcu drążka, z tyłu odwronie.
Nie wiem jak u Ciebie po wymianie zawieszenia na Griggsa, ale normalnie seryjne auta są rochę podsterowne.
Żeby porawić skręcanie i tym zrobić auto trochę nadsterowne, musisz uszynić tył bardziej niż front.
Ponieważ wymiana tych drążków wpływa znacząco na prowadzenie auta, zacznij od ustawienia przodu w środkowej pozycji (domyślam się że masz regulacje na 3 otwory) i
z tyłu od zewnętrznej (miękkej). Pojeździj, popróbuj - jak będzie dalej nadsterowne, usztywnij tył.
Taka uwaga, że np. FRPP nie zaleca jazdy w najszywniejszej konfiguracji w deszczu.
Re: Griggs Racing - Zawieszenia Przedstawicielstwo Polska
http://autokult.pl/2010/06/09/stabiliza ... ium-wiedzy tutaj jest fajny artykuł odnośnie stabilizatorów, trochę teorii. Można poczytać w wolnym czasie 
			
									
									Nic na siłę, wszystko młotkiem 
 i wyklepie się coś takiego:

						
- stang232
 - Forumowicz
 - Posty: 2134
 - Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
 - Model: stang'95
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: czarny
 - Lokalizacja:: Bełchatów
 - Stajnia: Stajnia Łódzka
 
Re: SWAY BAR regulacja
wejdź na ta stronęAluStar pisze:Potrzebuje porady - poco sie reguluje SWAY BAR - na koncu sa 3 otwory - jak to ustawic i w jakim celu![]()
http://www.instantinsightinc.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
kliknij Watch the latest episode now! chodzi o te video co je kiedyś je polecałeś
od 5:20s do 5:56s miszczu Bruce Griggs tłumaczy dlaczego w rear anti roll bar są 3 otwory, z tego co zrozumiałem to wybranie 1,2 lub 3 otworu ma wpływ czy auto jest bardziej nadsterowne lub pod sterowne, wybranie konkretnego otworu ma duży wpływ na prace Watt's link, podkreśla też że trudno to samemu odpowiednio ustawić dlatego pomagają i tłumaczą klientom jak należy to wyregulować.
zapewne te otwory działają jak pisze Andronik
[/quote]andronik pisze:Generalnie jest tak - z przodu najsztywniejszy jest otwór na końcu drążka, z tyłu odwronie.
Nie wiem jak u Ciebie po wymianie zawieszenia na Griggsa, ale normalnie seryjne auta są trochę podsterowne.
Żeby poprawić skręcanie i tym samym zrobić auto trochę nadsterowne, musisz usztywnić tył bardziej niż przód.
Ponieważ wymiana tych drążków wpływa znacząco na prowadzenie auta, zacznij od ustawienia przodu w środkowej pozycji (domyślam się że masz regulacje na 3 otwory) i
z tyłu od zewnętrznej (miękkej). Pojeździj, popróbuj - jak będzie dalej nadsterowne, usztywnij tył.
Taka uwaga, że np. FRPP nie zaleca jazdy w najszywniejszej konfiguracji w deszczu.
ale może trzeba ustawić coś jeszcze
Myślę, że warto by napisać do griggsa, aby wysłał jak należy to ustawiać

- 
				
				rick
 - Członek Honorowy MKP
 - Posty: 1206
 - Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
 - Model: 67 fastback
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: primer,czarny,bialy
 
Re: Griggs Racing - Zawieszenia Przedstawicielstwo Polska
DUZO ZNAS UZYWA Z TEJ FIRMI
http://www.maximummotorsports.com/store/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.maximummotorsports.com/store ... 2de7643926" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									http://www.maximummotorsports.com/store/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.maximummotorsports.com/store ... 2de7643926" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Griggs Racing - Zawieszenia Przedstawicielstwo Polska
Moja zdanie : 
- zaczac od zastosowania Torque Arm i Wots Link .
Nie od sprezyn amorow jak to przyzwyczajeni jestesmy w europejskich samochodach .
Sprezyny obniza utwardza co tez pomoże ale jak sie prowadzilo srednio pewnie tak sie prowadzi.
Wiec jak ktos chce miec auto ktore skreca to niech od tego zacznie

i bedzie mial z glowy.
			
									
									- zaczac od zastosowania Torque Arm i Wots Link .
Nie od sprezyn amorow jak to przyzwyczajeni jestesmy w europejskich samochodach .
Sprezyny obniza utwardza co tez pomoże ale jak sie prowadzilo srednio pewnie tak sie prowadzi.
Wiec jak ktos chce miec auto ktore skreca to niech od tego zacznie
i bedzie mial z glowy.
Re: Griggs Racing - Zawieszenie do Mustanga
Super pogoda wiec testowalem zawias 
Konkretnie SWAY BAR - zmienialem ustawienia i sztywnosc.
Kolejny filmik pokaze ze tor by bardzo krety - choc tego nie widac . ( zaraz polacze kilka widokow z kamerki )
Opony na tyl to 255/40/18 wiec za wąskie ale do testow ujda.
- zawias podnioslem o 8 mm wyzej od orginalu
kamera Gopro 2 robi niesamowite zdjecia
			
									
									Konkretnie SWAY BAR - zmienialem ustawienia i sztywnosc.
Kolejny filmik pokaze ze tor by bardzo krety - choc tego nie widac . ( zaraz polacze kilka widokow z kamerki )
Opony na tyl to 255/40/18 wiec za wąskie ale do testow ujda.
- zawias podnioslem o 8 mm wyzej od orginalu
kamera Gopro 2 robi niesamowite zdjecia
- YoDa
 - Forumowicz
 - Posty: 964
 - Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
 - Model: V6 3,7 2012
 - Silnik: V6 3.7
 - Kolor: Performance White
 - Kontakt:
 
Re: Griggs Racing - Zawieszenie do Mustanga
Alustar , zajebiscie to zrobiłeś i patent z tą kamerką.
Wczoraj miałem okazje przetestować nową kamerkę Camone Infinity , powiem Ci że nawet Gopro 2 się chowa , jakość obrazu i zdjęć wprost rewelacyjna. Popatrz jak nawet obudowe skopiowali hehe
http://abc-rc.pl/p/175/3485/kamera-camo ... soria.html" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									Wczoraj miałem okazje przetestować nową kamerkę Camone Infinity , powiem Ci że nawet Gopro 2 się chowa , jakość obrazu i zdjęć wprost rewelacyjna. Popatrz jak nawet obudowe skopiowali hehe
http://abc-rc.pl/p/175/3485/kamera-camo ... soria.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam 
Yoda

						Yoda
- YoDa
 - Forumowicz
 - Posty: 964
 - Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
 - Model: V6 3,7 2012
 - Silnik: V6 3.7
 - Kolor: Performance White
 - Kontakt:
 
Re: Griggs Racing - Zawieszenie do Mustanga
Na filmie jest Gopro 2 , najnowsza i widać różnicę. Poza tym Camone ma obiektyw 120 stopni a  nie 170 jak Gopro i nie zniekształca tak obrazu. Największą róznice można zobaczyć jak w słonce wleci  
			
									
									Pozdrawiam 
Yoda

						Yoda
Re: Griggs Racing - Zawieszenie do Mustanga
Nawet nie wiedzialem ze taka jest ??
Pierwszy raz ja zapiolem i sami widzicie efekt .
			
									
									Pierwszy raz ja zapiolem i sami widzicie efekt .
			