Światła STOPu i kierunkowskazy

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-07-03, 11:29

BISQP, w jaki sposób miałeś przerobione światła ? Czy strzeliło samo z siebie ?


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-07-03, 12:32

Zaprosiłbym Ciebie do mojego elektryka, ale chyba dość daleko jak na taką imprezę... :kwasny: Ale zawsze możesz do niego zadzwonić (podałem jego numery) i zapytać jakie elementy warto sprawdzić/wymienić, żeby działało. Mi zrobił i jest SUPER!


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

BISQP
Posty: 9
Rejestracja: 2009-02-06, 18:46
Model: Pony Package 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Parczew
Stajnia: Stajnia Lubelska

Post autor: BISQP » 2009-07-03, 15:11

kupilem z Angli takie lampy http://www.importmyvehicle.com/images/M ... g+rear.jpg
maja europejska homologacje i wstawione rezystory termiczne symulujace zarowki zeby dopasowac obciazenie tak aby za szybko nie migaly kierunkowskazy i sa banalne w podlaczeniu (przynajmniej tak myslalem). Podciagnolem z przodu kierunkowskazy a stop wziolem ze stopu w klapie bagarznika tylko nie przepuszczalem ze zasilanie lamp idzie przez SJB i max obciazenie jest ok 5A gdybym to wiedzial to dalbym przekazniki. :zdegustowany: teraz musze wymienic tego scalaka 09382501 w SJB bo sprawzdalem i daje zwarcie do plusa i obojetnie czy mam sygnal z pedala hamulca czy nie to i tak na wyjsciu jest + , Najgorsze jest to ze mam samochod w Irlandji i nie zamiezam w najbliszym czsie jechac do Polski. bede go tu naprawial :hyhy:



Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-07-03, 15:19

Tak czy inaczej zadzwoń do mojego elektryka i z nim pogadaj. Mi powymieniał coś tam (nie wiem co :D ) i działa jak ta lala. Powie Ci co i jak:
viewtopic.php?t=384

Powiedz co i jak, że dowiedziałeś się, że już takie rzeczy robił i zapytaj, czy może powiedzieć co dokładnie wymienił.

Z tego co pamiętam, do środkowego STOPu dał przekaźnik, do reszty - nie wiem.


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2009-09-07, 23:17

mam takie pytanie (pewnie lamerskie) - czy jeżeli zamieniłbym wszystkie żarówki tylne na 6 takich żarówek takich :

http://www.v-leds.com/Exterior-LED/Turn ... 31626.html

to wszystko działałoby OK? W sumie to juz je kupilem , wiec pytanie moze troche nie w czas, ale ... zawsze warto zapytac :]

Wiem ze wystarczyłyby 2 takie i 4 pozycja/stop, ale planuje miec tak jak teraz kierunkowskazy tak jak są tylko pomaranczowe - czyli 2 zewnętrzne ( XXO - OXX )po kazdej stronie , stopy tak jak cannigia ( XXX - XXX ) - wszystkie 3 i ewentualnie dwa srodkowe jakby się dalo jakos przerobić na przeciwmgielne ( OOX - XOO ). Generalnie zamówłem wszystkie 6 takich samych bo chce miec wszystkei pozycje i stopy takie same, bez regulacji opornikami.

Z tego co rozumiem, to w tych ledach nie ma zróżnicowania na stop i pozycyjne tylko na pozycyjne i kierunek, wobec tego żeby otrzymac różnice pomiedzy pozycją a stopem musze jakieś oporniki wrzucać na kablu?
Zamówiłem jeszcze cos takeigo:

http://www.v-leds.com/Exterior-LED/Brak ... 41716.html

na wypadek, jezeli by te ledy jakos szybciej mrugały, moze sie przyda...


Bart

Awatar użytkownika
Ronin
Forumowicz
Posty: 261
Rejestracja: 2009-04-04, 00:25
Model: s 197
Silnik: V6 4.0
Kolor: black

Post autor: Ronin » 2009-09-08, 10:30

Ludzie po kiego diabła tak się męczycie z tymi światłami jak gliniarz powie, że z przodu nie ma asymetrii i też zabierze dowód. Robota głupiego a przy okazji jakieś 50% przeróbek kończy się mniejszą lub większą usterką SJB.


mustang... just a dream ...

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-09-08, 11:26

W ostatnim autoświecie napisane jest co grozi za brak dowodu i .............?
Mandat 50 zł może nam dać policjant nic więcej ............... więc polecam wozić wszystkie dokumenty ale dawać tylko ubezpieczenie i prawojazdy :P
Wyjdzie taniej ,szybciej ,lepiej i bezstresowo ........... no i nasz SJB się nie popsuje :rotfl:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2009-09-08, 11:34

ronincg pisze:Ludzie po kiego diabła tak się męczycie z tymi światłami jak gliniarz powie, że z przodu nie ma asymetrii i też zabierze dowód. Robota głupiego a przy okazji jakieś 50% przeróbek kończy się mniejszą lub większą usterką SJB.
jasne ze tak, ja mam jeszcze szyby przednie prawie czarne, wiec przy pierwszej kontroli dowód mi poleci, ale mimo wszystko kierunki z tyłu sie czasem przydają.
Niby te amerykańskie kierunkowskazy są widoczne, ale zdarzylo mi sie kilka razy droge zajechac ludziom - tzn dawałem kierunek a oni albo nie widzieli albo mnei nie chcieli wpuscic - ciezko stwierdzic :] - jakis łoś kiedys sie na mnie wydarł w korku ze mu sie wbiłem bez kierunku ale za mało czasu było na wyjasniaie ze kierunki mam jak stopy itd wiec przeprosiłem.
Poza tym dosc duzo jeżdżę po miescie i jak jedzie za mna policja to sie delikatnie mowiac stresuje i nie wiem czy jak skrecam to kierunek mam dawac czy nie - i za jedno i za drugie moga sie przywalic - wiec chcialbym chociaz tym sie nei stresowac.
Najłatwiej byloby kupic te lampy z UK ze srodkowym paskiem białym , ale to kwestia gustu, wg mnie troche sie na tym traci, tak więc trzeba kombinowac...


Bart

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2009-09-09, 00:38

Alfatech - no sprytnie, ale nie wiem czy wtedy nie przywali kary:
a) za brak dowodu,
b) wysłąnie na badania techniczne mimo braku ww. ?

Paytoplay,
ludzie NIE WIDZĄ czerwonych kierunków (ja też nie). I predzej czy później jakiś dziadek wpierdzieli ci się w tyłek jak będziesz zmieniał pas i racja będzie po jego stronie (zajechanie drogi). A już 2-ch kumpli z Forum ma zabrane dowody za kierunki ; (



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-09-09, 00:50

Olaf pisze:Alfatech - no sprytnie, ale nie wiem czy wtedy nie przywali kary:
a) za brak dowodu,
b) wysłąnie na badania techniczne mimo braku ww. ?
No mandat na 50 PLN przywali napewno :P
A na badania skieruje? Jaki kwit wystawi? :P może sobie napisać co chce.. nawet laurke zrobić, że sobie życzy wycieczke na badanie :) tylko że możemy to podrzeć i wyrzucić no bo po co jechać na badania jak komplet dokumentów uprawniających do ruchu jest :) pokwitowanie wystawi? tylko za co? :P bo prawa jazdy ani ubezpieczenia nie mają prawa zatrzymać :)
A w swojej burdel-bazie nawet nieodnotują odnotują bo jak? dowód rejestracyjny niezatrzymany, mandat opłacony i jesteśmy kwita z firmą :)


You can never have too much power, just not enough traction.

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2009-09-09, 00:58

Olaf pisze:ludzie NIE WIDZĄ czerwonych kierunków (ja też nie). I predzej czy później jakiś dziadek wpierdzieli ci się w tyłek jak będziesz zmieniał pas i racja będzie po jego stronie (zajechanie drogi). A już 2-ch kumpli z Forum ma zabrane dowody za kierunki ; (
no właśnie zauważyłem, że chyba nie widzą, szczególnie w dzien, bo wieczorem te lampy daja tak mocno ze i tak zwracaja uwage - mimo wszystko pulsujący stop moze wprowadzic w błąd. Temat rzeka i stary jak swiat, wiec ameryki zadnej nei chce odkrywac, poczekam na zarowki i bede kombinował. Jak cos mi sie uda zrobic dam znac.
Zastanawiam sie tylko czy jesli wymienie wszystkie zarówki na te ledy wrzuce jakies rezystory na kabelkach od pozycyjnych czy to wystarczy zeby swiatła funkcjonowaly w sposob podobny jak dotychczas. Jesli tak to juz byloby ok, a przeciwmgielne jakos bym juz potem dorobił.


Bart

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-09-09, 02:16

Co do wymiany, to nie jest to taki dobry pomysł żeby dawać 2 kierunki jak oryginał, także o tym myœlałem, ale co w sytuacji, gdy będziesz jechał na przeciwmgielnym, skręcał i na zakręcie ktoœ Ci zajedzie i będziesz musiał nacisnąć hamulec? po stronie na którą skręcasz się nic nie zapali, wiem że to mało prawdopodobna sytuacja i jest jeszcze środek, nie wiem jak to jest dokładnie w przepisach, ale chyba musisz mieć stop w obydwu lampach, dodatkowo to dużo kombinowania żeby tak było, musisz użyć kilku rezystorów, diod (elektrycznych nie świecących), aby z tej białej wiązki (słabszej) jednocześnie puszczać postój i stop.

Dodatkowo musisz koniecznie rozdzielić oryginalny kierunek od oryginalnego stopu.

Ja mam jak coœ jeszcze parę żarówek w zapasie, więc może się kiedyś pokuszę o zrobienie czegoœ takiego, bo u mnie teraz jest to już względnie proste :)


Co do zjedzenia na czerwonych, to zabieranie dowodu to pikuś, nie życzę tego nikomu, ale będzie płacz jak wwali Ci się ktoœ w dupę, będzie policja uzna że Twoja wina bo niesprawny samochód, a dodatkowo ubezpieczyciel Twój powie że nie wypłaci tego z Twojego OC bo samochód był nie sprawny i będziesz TY w plecy za naprawę swojego i poszkodowanego i nie mówcie mi że ubezpieczyciel nie ma się prawa wypić w takiej sytuacji, bo ma.



Awatar użytkownika
Dakota
Młodszy Forumowicz
Posty: 56
Rejestracja: 2008-11-06, 19:11
Model: 1996
Silnik: inny V8
Kolor: zielony plamisty

Post autor: Dakota » 2009-09-09, 08:16

Pawellos pisze:Co do zjedzenia na czerwonych, to zabieranie dowodu to pikuś, nie życzę tego nikomu, ale będzie płacz jak wwali Ci się kto� w dupę, będzie policja uzna że Twoja wina bo niesprawny samochód, a dodatkowo ubezpieczyciel Twój powie że nie wypłaci tego z Twojego OC bo samochód był nie sprawny i będziesz TY w plecy za naprawę swojego i poszkodowanego i nie mówcie mi że ubezpieczyciel nie ma się prawa wypić w takiej sytuacji, bo ma.
Heh... dokładnie to samo usłyszeliśmy z Kaesem od dupka, który nam zabrał dowód za pomarańczowe postoje :/


YA RLY!

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-09-09, 10:22

Olaf pisze:Alfatech - no sprytnie, ale nie wiem czy wtedy nie przywali kary :
a) za brak dowodu,
b) wysłanie na badania techniczne mimo braku ww. ?
Olaf ale to pomysł/patent kumpla naszego kolegi z forum który to kumpel jest policjantem :P
Pawellos pisze:Co do zjedzenia na czerwonych, to zabieranie dowodu to pikuś, nie życzę tego nikomu, ale będzie płacz jak wwali Ci się ktoœ w dupę, będzie policja uzna że Twoja wina bo niesprawny samochód, a dodatkowo ubezpieczyciel Twój powie że nie wypłaci tego z Twojego OC bo samochód był nie sprawny i będziesz TY w plecy za naprawę swojego i poszkodowanego i nie mówcie mi że ubezpieczyciel nie ma się prawa wypić w takiej sytuacji, bo ma.
.......... nie jest to takie ostateczne i nie pitolcie głupot bo w każdym mustangu nawet z ledami nie ma homologacji na lampy ( oprócz tych UK) i można na ch.... stanąć bo to jest wyznacznikiem a nie kolor
Jeśli lampa ma homologacje może być nawet perkalikowy kierunek.
Nie zapominajcie że żyjemy w kraju absurdów ,jeżeli przepis mówi że kolor różowy to kolor czerwony to tak właśnie jest i nie ważne jaka jest rzeczywistość :]

A jak Waszym zdaniem ma się sprawa z hamowaniem biegulami?
Ja hamuję ,stopy się nie palą ,pajac wjeżdża w dupę - czyja wina ?


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2009-09-09, 10:38

w takim razie zamawianie 6 takich samych zarówek dwukolorowych przestaje miec sens jesli i tak bede musial ciac kable...
Wyslalem im kase przez WU, ale go nei akceptuja, w takim razie dobrze sie stalo bo mam chwile na weryfikacje zamówienia :]

A Ty Pawellos nei chciałbys sie moze pozbyc ze dwoch tych zarówek dwukolorowych :> ?


Bart

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”