Światła STOPu i kierunkowskazy
- 
				
				BISQP
 - Posty: 9
 - Rejestracja: 2009-02-06, 18:46
 - Model: Pony Package 2006
 - Silnik: V6 4.0
 - Kolor: Czarny
 - Lokalizacja:: Parczew
 - Stajnia: Stajnia Lubelska
 
kupilem z Angli takie lampy http://www.importmyvehicle.com/images/M ... g+rear.jpg
maja europejska homologacje i wstawione rezystory termiczne symulujace zarowki zeby dopasowac obciazenie tak aby za szybko nie migaly kierunkowskazy i sa banalne w podlaczeniu (przynajmniej tak myslalem). Podciagnolem z przodu kierunkowskazy a stop wziolem ze stopu w klapie bagarznika tylko nie przepuszczalem ze zasilanie lamp idzie przez SJB i max obciazenie jest ok 5A gdybym to wiedzial to dalbym przekazniki.
  teraz musze wymienic tego scalaka 09382501 w SJB  bo sprawzdalem  i daje zwarcie do plusa i obojetnie czy mam sygnal z pedala  hamulca czy nie to i tak na wyjsciu jest + , Najgorsze jest to ze mam samochod w Irlandji i nie zamiezam w najbliszym czsie jechac do Polski. bede go tu naprawial 
			
									
									maja europejska homologacje i wstawione rezystory termiczne symulujace zarowki zeby dopasowac obciazenie tak aby za szybko nie migaly kierunkowskazy i sa banalne w podlaczeniu (przynajmniej tak myslalem). Podciagnolem z przodu kierunkowskazy a stop wziolem ze stopu w klapie bagarznika tylko nie przepuszczalem ze zasilanie lamp idzie przez SJB i max obciazenie jest ok 5A gdybym to wiedzial to dalbym przekazniki.
- Hans
 - Forumowicz
 - Posty: 1028
 - Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
 - Model: 500
 - Kolor: Black
 - Lokalizacja:: Warszawa
 - Stajnia: Stajnia Mazowiecka
 
Tak czy inaczej zadzwoń do mojego elektryka i z nim pogadaj. Mi powymieniał coś tam (nie wiem co 
 ) i działa jak ta lala. Powie Ci co i jak:
viewtopic.php?t=384
Powiedz co i jak, że dowiedziałeś się, że już takie rzeczy robił i zapytaj, czy może powiedzieć co dokładnie wymienił.
Z tego co pamiętam, do środkowego STOPu dał przekaźnik, do reszty - nie wiem.
			
									
									viewtopic.php?t=384
Powiedz co i jak, że dowiedziałeś się, że już takie rzeczy robił i zapytaj, czy może powiedzieć co dokładnie wymienił.
Z tego co pamiętam, do środkowego STOPu dał przekaźnik, do reszty - nie wiem.
.:: 
 my other ride is your mom 
 ::.
						- 
				
				paytoplay
 - Forumowicz
 - Posty: 404
 - Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
 - Silnik: V6 3.7
 - Kolor: Sterling Grey
 - Kontakt:
 
mam takie pytanie (pewnie lamerskie) - czy jeżeli zamieniłbym wszystkie żarówki tylne na 6 takich żarówek takich :
http://www.v-leds.com/Exterior-LED/Turn ... 31626.html
to wszystko działałoby OK? W sumie to juz je kupilem , wiec pytanie moze troche nie w czas, ale ... zawsze warto zapytac![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
Wiem ze wystarczyłyby 2 takie i 4 pozycja/stop, ale planuje miec tak jak teraz kierunkowskazy tak jak są tylko pomaranczowe - czyli 2 zewnętrzne ( XXO - OXX )po kazdej stronie , stopy tak jak cannigia ( XXX - XXX ) - wszystkie 3 i ewentualnie dwa srodkowe jakby się dalo jakos przerobić na przeciwmgielne ( OOX - XOO ). Generalnie zamówłem wszystkie 6 takich samych bo chce miec wszystkei pozycje i stopy takie same, bez regulacji opornikami.
Z tego co rozumiem, to w tych ledach nie ma zróżnicowania na stop i pozycyjne tylko na pozycyjne i kierunek, wobec tego żeby otrzymac różnice pomiedzy pozycją a stopem musze jakieś oporniki wrzucać na kablu?
Zamówiłem jeszcze cos takeigo:
http://www.v-leds.com/Exterior-LED/Brak ... 41716.html
na wypadek, jezeli by te ledy jakos szybciej mrugały, moze sie przyda...
			
									
									http://www.v-leds.com/Exterior-LED/Turn ... 31626.html
to wszystko działałoby OK? W sumie to juz je kupilem , wiec pytanie moze troche nie w czas, ale ... zawsze warto zapytac
Wiem ze wystarczyłyby 2 takie i 4 pozycja/stop, ale planuje miec tak jak teraz kierunkowskazy tak jak są tylko pomaranczowe - czyli 2 zewnętrzne ( XXO - OXX )po kazdej stronie , stopy tak jak cannigia ( XXX - XXX ) - wszystkie 3 i ewentualnie dwa srodkowe jakby się dalo jakos przerobić na przeciwmgielne ( OOX - XOO ). Generalnie zamówłem wszystkie 6 takich samych bo chce miec wszystkei pozycje i stopy takie same, bez regulacji opornikami.
Z tego co rozumiem, to w tych ledach nie ma zróżnicowania na stop i pozycyjne tylko na pozycyjne i kierunek, wobec tego żeby otrzymac różnice pomiedzy pozycją a stopem musze jakieś oporniki wrzucać na kablu?
Zamówiłem jeszcze cos takeigo:
http://www.v-leds.com/Exterior-LED/Brak ... 41716.html
na wypadek, jezeli by te ledy jakos szybciej mrugały, moze sie przyda...
Bart
						- 
				
				alfatech
 - Forumowicz
 - Posty: 342
 - Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
 - Model: 2005 DżiTi
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: Czrny XTRMNTR
 - Lokalizacja:: Koło
 - Kontakt:
 
W ostatnim autoświecie napisane jest co grozi za brak dowodu i .............?
Mandat 50 zł może nam dać policjant nic więcej ............... więc polecam wozić wszystkie dokumenty ale dawać tylko ubezpieczenie i prawojazdy
  
Wyjdzie taniej ,szybciej ,lepiej i bezstresowo ........... no i nasz SJB się nie popsuje
			
									
									Mandat 50 zł może nam dać policjant nic więcej ............... więc polecam wozić wszystkie dokumenty ale dawać tylko ubezpieczenie i prawojazdy
Wyjdzie taniej ,szybciej ,lepiej i bezstresowo ........... no i nasz SJB się nie popsuje
Pozdrawiam 
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
						Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
- 
				
				paytoplay
 - Forumowicz
 - Posty: 404
 - Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
 - Silnik: V6 3.7
 - Kolor: Sterling Grey
 - Kontakt:
 
jasne ze tak, ja mam jeszcze szyby przednie prawie czarne, wiec przy pierwszej kontroli dowód mi poleci, ale mimo wszystko kierunki z tyłu sie czasem przydają.ronincg pisze:Ludzie po kiego diabła tak się męczycie z tymi światłami jak gliniarz powie, że z przodu nie ma asymetrii i też zabierze dowód. Robota głupiego a przy okazji jakieś 50% przeróbek kończy się mniejszą lub większą usterką SJB.
Niby te amerykańskie kierunkowskazy są widoczne, ale zdarzylo mi sie kilka razy droge zajechac ludziom - tzn dawałem kierunek a oni albo nie widzieli albo mnei nie chcieli wpuscic - ciezko stwierdzic
Poza tym dosc duzo jeżdżę po miescie i jak jedzie za mna policja to sie delikatnie mowiac stresuje i nie wiem czy jak skrecam to kierunek mam dawac czy nie - i za jedno i za drugie moga sie przywalic - wiec chcialbym chociaz tym sie nei stresowac.
Najłatwiej byloby kupic te lampy z UK ze srodkowym paskiem białym , ale to kwestia gustu, wg mnie troche sie na tym traci, tak więc trzeba kombinowac...
Bart
						- Olaf
 - Forumowicz
 - Posty: 436
 - Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
 - Model: GT 2005
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: królewski błękit : )
 - Lokalizacja:: Warszawa
 - Stajnia: Stajnia Mazowiecka
 
Alfatech - no sprytnie, ale nie wiem czy wtedy nie przywali kary:
a) za brak dowodu,
b) wysłąnie na badania techniczne mimo braku ww. ?
Paytoplay,
ludzie NIE WIDZĄ czerwonych kierunków (ja też nie). I predzej czy później jakiś dziadek wpierdzieli ci się w tyłek jak będziesz zmieniał pas i racja będzie po jego stronie (zajechanie drogi). A już 2-ch kumpli z Forum ma zabrane dowody za kierunki ; (
			
									
									a) za brak dowodu,
b) wysłąnie na badania techniczne mimo braku ww. ?
Paytoplay,
ludzie NIE WIDZĄ czerwonych kierunków (ja też nie). I predzej czy później jakiś dziadek wpierdzieli ci się w tyłek jak będziesz zmieniał pas i racja będzie po jego stronie (zajechanie drogi). A już 2-ch kumpli z Forum ma zabrane dowody za kierunki ; (
- Darenty
 - Forumowicz
 - Posty: 488
 - Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
 - Model: S197 GT
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: Satin Silver Metallic
 - Lokalizacja:: Przemyśl
 
No mandat na 50 PLN przywali napewnoOlaf pisze:Alfatech - no sprytnie, ale nie wiem czy wtedy nie przywali kary:
a) za brak dowodu,
b) wysłąnie na badania techniczne mimo braku ww. ?
A na badania skieruje? Jaki kwit wystawi?
A w swojej burdel-bazie nawet nieodnotują odnotują bo jak? dowód rejestracyjny niezatrzymany, mandat opłacony i jesteśmy kwita z firmą
You can never have too much power, just not enough traction.
						- 
				
				paytoplay
 - Forumowicz
 - Posty: 404
 - Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
 - Silnik: V6 3.7
 - Kolor: Sterling Grey
 - Kontakt:
 
no właśnie zauważyłem, że chyba nie widzą, szczególnie w dzien, bo wieczorem te lampy daja tak mocno ze i tak zwracaja uwage - mimo wszystko pulsujący stop moze wprowadzic w błąd. Temat rzeka i stary jak swiat, wiec ameryki zadnej nei chce odkrywac, poczekam na zarowki i bede kombinował. Jak cos mi sie uda zrobic dam znac.Olaf pisze:ludzie NIE WIDZĄ czerwonych kierunków (ja też nie). I predzej czy później jakiś dziadek wpierdzieli ci się w tyłek jak będziesz zmieniał pas i racja będzie po jego stronie (zajechanie drogi). A już 2-ch kumpli z Forum ma zabrane dowody za kierunki ; (
Zastanawiam sie tylko czy jesli wymienie wszystkie zarówki na te ledy wrzuce jakies rezystory na kabelkach od pozycyjnych czy to wystarczy zeby swiatła funkcjonowaly w sposob podobny jak dotychczas. Jesli tak to juz byloby ok, a przeciwmgielne jakos bym juz potem dorobił.
Bart
						- Pawellos
 - Forumowicz
 - Posty: 299
 - Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
 - Model: 2009 Mustang GT
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: Candy Apple Red
 
Co do wymiany, to nie jest to taki dobry pomysł żeby dawać 2 kierunki jak oryginał, także o tym mylałem, ale co w sytuacji, gdy będziesz jechał na przeciwmgielnym, skręcał i na zakręcie kto Ci zajedzie i będziesz musiał nacisnąć hamulec? po stronie na którą skręcasz się nic nie zapali, wiem że to mało prawdopodobna sytuacja i jest jeszcze środek, nie wiem jak to jest dokładnie w przepisach, ale chyba musisz mieć stop w obydwu lampach, dodatkowo to dużo kombinowania żeby tak było, musisz użyć kilku rezystorów, diod (elektrycznych nie świecących), aby z tej białej wiązki (słabszej) jednocześnie puszczać postój i stop.
Dodatkowo musisz koniecznie rozdzielić oryginalny kierunek od oryginalnego stopu.
Ja mam jak co jeszcze parę żarówek w zapasie, więc może się kiedyś pokuszę o zrobienie czego takiego, bo u mnie teraz jest to już względnie proste
Co do zjedzenia na czerwonych, to zabieranie dowodu to pikuś, nie życzę tego nikomu, ale będzie płacz jak wwali Ci się kto w dupę, będzie policja uzna że Twoja wina bo niesprawny samochód, a dodatkowo ubezpieczyciel Twój powie że nie wypłaci tego z Twojego OC bo samochód był nie sprawny i będziesz TY w plecy za naprawę swojego i poszkodowanego i nie mówcie mi że ubezpieczyciel nie ma się prawa wypić w takiej sytuacji, bo ma.
			
									
									Dodatkowo musisz koniecznie rozdzielić oryginalny kierunek od oryginalnego stopu.
Ja mam jak co jeszcze parę żarówek w zapasie, więc może się kiedyś pokuszę o zrobienie czego takiego, bo u mnie teraz jest to już względnie proste
Co do zjedzenia na czerwonych, to zabieranie dowodu to pikuś, nie życzę tego nikomu, ale będzie płacz jak wwali Ci się kto w dupę, będzie policja uzna że Twoja wina bo niesprawny samochód, a dodatkowo ubezpieczyciel Twój powie że nie wypłaci tego z Twojego OC bo samochód był nie sprawny i będziesz TY w plecy za naprawę swojego i poszkodowanego i nie mówcie mi że ubezpieczyciel nie ma się prawa wypić w takiej sytuacji, bo ma.
- Dakota
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 56
 - Rejestracja: 2008-11-06, 19:11
 - Model: 1996
 - Silnik: inny V8
 - Kolor: zielony plamisty
 
Heh... dokładnie to samo usłyszeliśmy z Kaesem od dupka, który nam zabrał dowód za pomarańczowe postojePawellos pisze:Co do zjedzenia na czerwonych, to zabieranie dowodu to pikuś, nie życzę tego nikomu, ale będzie płacz jak wwali Ci się kto� w dupę, będzie policja uzna że Twoja wina bo niesprawny samochód, a dodatkowo ubezpieczyciel Twój powie że nie wypłaci tego z Twojego OC bo samochód był nie sprawny i będziesz TY w plecy za naprawę swojego i poszkodowanego i nie mówcie mi że ubezpieczyciel nie ma się prawa wypić w takiej sytuacji, bo ma.
YA RLY!
						- 
				
				alfatech
 - Forumowicz
 - Posty: 342
 - Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
 - Model: 2005 DżiTi
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: Czrny XTRMNTR
 - Lokalizacja:: Koło
 - Kontakt:
 
Olaf ale to pomysł/patent kumpla naszego kolegi z forum który to kumpel jest policjantemOlaf pisze:Alfatech - no sprytnie, ale nie wiem czy wtedy nie przywali kary :
a) za brak dowodu,
b) wysłanie na badania techniczne mimo braku ww. ?
.......... nie jest to takie ostateczne i nie pitolcie głupot bo w każdym mustangu nawet z ledami nie ma homologacji na lampy ( oprócz tych UK) i można na ch.... stanąć bo to jest wyznacznikiem a nie kolorPawellos pisze:Co do zjedzenia na czerwonych, to zabieranie dowodu to pikuś, nie życzę tego nikomu, ale będzie płacz jak wwali Ci się kto w dupę, będzie policja uzna że Twoja wina bo niesprawny samochód, a dodatkowo ubezpieczyciel Twój powie że nie wypłaci tego z Twojego OC bo samochód był nie sprawny i będziesz TY w plecy za naprawę swojego i poszkodowanego i nie mówcie mi że ubezpieczyciel nie ma się prawa wypić w takiej sytuacji, bo ma.
Jeśli lampa ma homologacje może być nawet perkalikowy kierunek.
Nie zapominajcie że żyjemy w kraju absurdów ,jeżeli przepis mówi że kolor różowy to kolor czerwony to tak właśnie jest i nie ważne jaka jest rzeczywistość
A jak Waszym zdaniem ma się sprawa z hamowaniem biegulami?
Ja hamuję ,stopy się nie palą ,pajac wjeżdża w dupę - czyja wina ?
Pozdrawiam 
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
						Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
- 
				
				paytoplay
 - Forumowicz
 - Posty: 404
 - Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
 - Silnik: V6 3.7
 - Kolor: Sterling Grey
 - Kontakt:
 
w takim razie zamawianie 6 takich samych zarówek dwukolorowych przestaje miec sens jesli i tak bede musial ciac kable... 
Wyslalem im kase przez WU, ale go nei akceptuja, w takim razie dobrze sie stalo bo mam chwile na weryfikacje zamówienia![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
A Ty Pawellos nei chciałbys sie moze pozbyc ze dwoch tych zarówek dwukolorowych
 ?
			
									
									Wyslalem im kase przez WU, ale go nei akceptuja, w takim razie dobrze sie stalo bo mam chwile na weryfikacje zamówienia
A Ty Pawellos nei chciałbys sie moze pozbyc ze dwoch tych zarówek dwukolorowych
Bart