Griggs Racing - Zawieszenie do Mustanga

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

SWAY BAR regulacja

Post autor: AluStar » 2011-02-17, 11:02

AluStar pisze:Wracajac do tematu Watts Link znalazlem fajny filmik:



[yt][/yt]
Potrzebuje porady - poco sie reguluje SWAY BAR - na koncu sa 3 otwory - jak to ustawic i w jakim celu :wstyd:




andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Ustawienie Stabilizatora

Post autor: andronik » 2011-02-17, 11:34

Generalnie jest tak - z przodu najsztywniejszy jest otwór na końcu drążka, z tyłu odwronie.

Nie wiem jak u Ciebie po wymianie zawieszenia na Griggsa, ale normalnie seryjne auta są trochę podsterowne.
Żeby poprawić skręcanie i tym samym zrobić auto trochę nadsterowne, musisz usztywnić tył bardziej niż przód.
Ponieważ wymiana tych drążków wpływa znacząco na prowadzenie auta, zacznij od ustawienia przodu w środkowej pozycji (domyślam się że masz regulacje na 3 otwory) i
z tyłu od zewnętrznej (miękkej). Pojeździj, popróbuj - jak będzie dalej nadsterowne, usztywnij tył.
Taka uwaga, że np. FRPP nie zaleca jazdy w najszywniejszej konfiguracji w deszczu.


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Griggs Racing - Zawieszenia Przedstawicielstwo Polska

Post autor: AluStar » 2011-02-17, 13:39

andronik pisze:Generalnie jest tak - z przodu najsztywniejszy jest otwór na końcu drążka, z tyłu odwronie.

Nie wiem jak u Ciebie po wymianie zawieszenia na Griggsa, ale normalnie seryjne auta są rochę podsterowne.
Żeby porawić skręcanie i tym zrobić auto trochę nadsterowne, musisz uszynić tył bardziej niż front.
Ponieważ wymiana tych drążków wpływa znacząco na prowadzenie auta, zacznij od ustawienia przodu w środkowej pozycji (domyślam się że masz regulacje na 3 otwory) i
z tyłu od zewnętrznej (miękkej). Pojeździj, popróbuj - jak będzie dalej nadsterowne, usztywnij tył.
Taka uwaga, że np. FRPP nie zaleca jazdy w najszywniejszej konfiguracji w deszczu.
Wielkie dziki - tak zrobie



Awatar użytkownika
sławekw
Forumowicz
Posty: 809
Rejestracja: 2010-04-19, 21:19
Kontakt:

Re: Griggs Racing - Zawieszenia Przedstawicielstwo Polska

Post autor: sławekw » 2011-02-18, 16:37

http://autokult.pl/2010/06/09/stabiliza ... ium-wiedzy tutaj jest fajny artykuł odnośnie stabilizatorów, trochę teorii. Można poczytać w wolnym czasie ;)


Nic na siłę, wszystko młotkiem :D i wyklepie się coś takiego:
Obrazek

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2134
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: SWAY BAR regulacja

Post autor: stang232 » 2011-02-23, 21:54

AluStar pisze:Potrzebuje porady - poco sie reguluje SWAY BAR - na koncu sa 3 otwory - jak to ustawic i w jakim celu :wstyd:
wejdź na ta stronę
http://www.instantinsightinc.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
kliknij Watch the latest episode now! chodzi o te video co je kiedyś je polecałeś
od 5:20s do 5:56s miszczu Bruce Griggs tłumaczy dlaczego w rear anti roll bar są 3 otwory, z tego co zrozumiałem to wybranie 1,2 lub 3 otworu ma wpływ czy auto jest bardziej nadsterowne lub pod sterowne, wybranie konkretnego otworu ma duży wpływ na prace Watt's link, podkreśla też że trudno to samemu odpowiednio ustawić dlatego pomagają i tłumaczą klientom jak należy to wyregulować.
zapewne te otwory działają jak pisze Andronik
andronik pisze:Generalnie jest tak - z przodu najsztywniejszy jest otwór na końcu drążka, z tyłu odwronie.

Nie wiem jak u Ciebie po wymianie zawieszenia na Griggsa, ale normalnie seryjne auta są trochę podsterowne.
Żeby poprawić skręcanie i tym samym zrobić auto trochę nadsterowne, musisz usztywnić tył bardziej niż przód.
Ponieważ wymiana tych drążków wpływa znacząco na prowadzenie auta, zacznij od ustawienia przodu w środkowej pozycji (domyślam się że masz regulacje na 3 otwory) i
z tyłu od zewnętrznej (miękkej). Pojeździj, popróbuj - jak będzie dalej nadsterowne, usztywnij tył.
Taka uwaga, że np. FRPP nie zaleca jazdy w najszywniejszej konfiguracji w deszczu.
[/quote]
ale może trzeba ustawić coś jeszcze
Myślę, że warto by napisać do griggsa, aby wysłał jak należy to ustawiać


Obrazek

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Griggs Racing - Zawieszenia Przedstawicielstwo Polska

Post autor: rick » 2011-02-23, 23:47

DUZO ZNAS UZYWA Z TEJ FIRMI

http://www.maximummotorsports.com/store/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.maximummotorsports.com/store ... 2de7643926" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Griggs Racing - Zawieszenia Przedstawicielstwo Polska

Post autor: AluStar » 2011-11-06, 21:34

Moja zdanie :
- zaczac od zastosowania Torque Arm i Wots Link .
Nie od sprezyn amorow jak to przyzwyczajeni jestesmy w europejskich samochodach .
Sprezyny obniza utwardza co tez pomoże ale jak sie prowadzilo srednio pewnie tak sie prowadzi.
Wiec jak ktos chce miec auto ktore skreca to niech od tego zacznie


Obrazek

i bedzie mial z glowy.



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Griggs Racing - Zawieszenie do Mustanga

Post autor: Magic » 2012-01-21, 16:58



Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Griggs Racing - Zawieszenie do Mustanga

Post autor: AluStar » 2012-01-27, 19:47




Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Griggs Racing - Zawieszenie do Mustanga

Post autor: AluStar » 2012-05-03, 11:37

Super pogoda wiec testowalem zawias
Konkretnie SWAY BAR - zmienialem ustawienia i sztywnosc.
Kolejny filmik pokaze ze tor by bardzo krety - choc tego nie widac . ( zaraz polacze kilka widokow z kamerki )
Opony na tyl to 255/40/18 wiec za wąskie ale do testow ujda.
- zawias podnioslem o 8 mm wyzej od orginalu
kamera Gopro 2 robi niesamowite zdjecia




rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Griggs Racing - Zawieszenie do Mustanga

Post autor: rick » 2012-05-04, 02:32

cool :super:



Awatar użytkownika
YoDa
Forumowicz
Posty: 964
Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
Model: V6 3,7 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: Performance White
Kontakt:

Re: Griggs Racing - Zawieszenie do Mustanga

Post autor: YoDa » 2012-05-04, 05:51

Alustar , zajebiscie to zrobiłeś i patent z tą kamerką.

Wczoraj miałem okazje przetestować nową kamerkę Camone Infinity , powiem Ci że nawet Gopro 2 się chowa , jakość obrazu i zdjęć wprost rewelacyjna. Popatrz jak nawet obudowe skopiowali hehe

http://abc-rc.pl/p/175/3485/kamera-camo ... soria.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Pozdrawiam
Yoda

Obrazek

Awatar użytkownika
YoDa
Forumowicz
Posty: 964
Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
Model: V6 3,7 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: Performance White
Kontakt:

Re: Griggs Racing - Zawieszenie do Mustanga

Post autor: YoDa » 2012-05-04, 07:28

Na filmie jest Gopro 2 , najnowsza i widać różnicę. Poza tym Camone ma obiektyw 120 stopni a nie 170 jak Gopro i nie zniekształca tak obrazu. Największą róznice można zobaczyć jak w słonce wleci ;)


Pozdrawiam
Yoda

Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Griggs Racing - Zawieszenie do Mustanga

Post autor: AluStar » 2012-05-04, 08:02

Nawet nie wiedzialem ze taka jest ??
Pierwszy raz ja zapiolem i sami widzicie efekt .



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”