SN95 sprint do setki
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1616
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt:
SN95 sprint do setki
Prawie na temat...
Ile sekund do setki rozpędza się SN95 GT V8 (rocznik 99+)?
Ile sekund do setki rozpędza się SN95 GT V8 (rocznik 99+)?
Ostatnio zmieniony 2010-09-07, 12:50 przez Dezo, łącznie zmieniany 1 raz.
Samotny Wilk
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2133
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Tu masz kompilację danych:
# 1999 Ford Mustang Cobra SVT 0-60 mph 5.4 Quarter mile 13.9 [320KM]
# 1999 Ford Mustang Convertible V6 0-60 mph 8.6 Quarter mile 16.5 [190KM]
# 1999 Ford Mustang GT 0-60 mph 5.5 Quarter mile 14.1 [263KM]
# 2004 Ford Mustang Cobra SVT 0-60 mph 4.5 Quarter mile 12.9 [ 390KM] TERMINATOR
# 2004 Ford Mustang GT 0-60 mph 5.5 Quarter mile 14.1 [263KM]
# 2003 Ford Mustang Mach 1 (5 Speed) 0-60 mph 5.6 Quarter mile 13.2 [305KM]
# 2005 Ford Mustang GT 4.6L V8 0-60 mph 5.1 Quarter mile 13.5 [305KM]
# 2005 Ford Mustang LX 4.0L V6 0-60 mph 6.9 Quarter mile 15.3 [210KM]
# 1999 Ford Mustang Cobra SVT 0-60 mph 5.4 Quarter mile 13.9 [320KM]
# 1999 Ford Mustang Convertible V6 0-60 mph 8.6 Quarter mile 16.5 [190KM]
# 1999 Ford Mustang GT 0-60 mph 5.5 Quarter mile 14.1 [263KM]
# 2004 Ford Mustang Cobra SVT 0-60 mph 4.5 Quarter mile 12.9 [ 390KM] TERMINATOR
# 2004 Ford Mustang GT 0-60 mph 5.5 Quarter mile 14.1 [263KM]
# 2003 Ford Mustang Mach 1 (5 Speed) 0-60 mph 5.6 Quarter mile 13.2 [305KM]
# 2005 Ford Mustang GT 4.6L V8 0-60 mph 5.1 Quarter mile 13.5 [305KM]
# 2005 Ford Mustang LX 4.0L V6 0-60 mph 6.9 Quarter mile 15.3 [210KM]

- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Pudel nasze v6 z pod świateł może spokojnie depnąć puma 1,7 vtc 125km miałem taką i ma 8,6 bez tcs zrywne bardzo ale z rozpędzonym rumakiem już nie da rady... po za tym teraz chyba większość hond ma po 8,5s nie mówiąc o wzmocnionych...
po pierwsze ogromny moment obrotowy niemal od zera pozazdrości nam każdy a że nie mamy szpery i dobrej opony ta nas zabawki łoją które ważą 1000kg a nie ponad 1300
to i tak lepiej bo gt 1500 
po pierwsze ogromny moment obrotowy niemal od zera pozazdrości nam każdy a że nie mamy szpery i dobrej opony ta nas zabawki łoją które ważą 1000kg a nie ponad 1300



-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 15
- Rejestracja: 2010-06-08, 07:47
- Model: IV
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Bordowy
Niestety nasze koniki szału nie robią. Z wyjątkiem GT i wyżej, bo to już inne samochody. Zwykłe V6 mają bardzo przeciętne osiągi jak na samochód sportowy. Praktycznie każde nowsze BMW serii 3 jest szybsze. Wszystkie A4 quatro. Nawet stara Calibra 2,5 V6 ma ok 7s do setki, a 2,0 turbo nawet poniżej 7s. Na pewno jesteśmy szybsi od japońskich przednionapędowych wynalazków typu celica, eclipse, od usportowionych kompaktów typu Astra GTC, Civic, itp. Wszystkie te auta mają napęd przód co dodaje im jakieś dodatkowe 1 - 1,5s. Biją nas niestety na głowę własnościami jezdnymi. Gdyby nasze V6 miały zwiększoną reakcję na gaz (co jest chyba największym mankamentem mustanga w sportowej jeździe) i bardziej czuły układ kierowniczy to całkiem przyjemnie by się nimi jeździło. Ale przy tak dużym silniki i masie samochodu ta reakcja nigdy nie będzie szybka. Dlatego np. wyprzedzanie samochodów na trasie o dużym ruchu zawsze będzie łatwiejsze każdym usportowionym kompaktem niż naszym konikiem o dwa razy większej mocy.
- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1616
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt:
Spokojnie Panowie, i tak Mustang stojący obok Opla, Hondy, Calibry etc.,... wygląda jak rasowe auto sportowe i każdy patrzy właśnie na niego. Wrażenia z jazdy również są bezcenne.
Ja spod świateł ruszam z dostojeństwem i spokojnym przyspieszaniem i nie daję się podpuszczać (no, czasem przycisnę żeby zredukował dla efektu), a i tak wszystkie inne pseudo sport-wozidełka czują respekt.
I o to w tym wszystkim chodzi.
A wątek zagaiłem, bo mnie ktoś spoza Klubu pytał. I tyle...
Pozdrawiam i życzę przyjemności z jazdy!!!
Ja spod świateł ruszam z dostojeństwem i spokojnym przyspieszaniem i nie daję się podpuszczać (no, czasem przycisnę żeby zredukował dla efektu), a i tak wszystkie inne pseudo sport-wozidełka czują respekt.

I o to w tym wszystkim chodzi.
A wątek zagaiłem, bo mnie ktoś spoza Klubu pytał. I tyle...
Pozdrawiam i życzę przyjemności z jazdy!!!
Samotny Wilk
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Wyglad to nie wszystko wazne co pod macha a nie jak wyglada. Prawda jest taka w IV gen 1994-1998 V6 lepiej nie scigac sie bo mozna dostac w zad od 2.0 150KM i wzwyz jesli bylytroche podlubane z seryjnych 2.0 Ja Visionem podrasowanym na 300KM nie moglem wyprzedzic Fabii hatchback bo miala biturbo:D i cal woz kosztowal ponad 150tys heheh. Mustang dobry jest w manualu do wyscigow z calibra V6 2 razy wygralem do tego bmw 328 ale tylko przeldubanym lekko stangiem sie dalo. Teraz mam jakies 200KM moze troche wiecej i jest ok. Moc przydaje sie by wyprzedzic na trasie bo jej brakowalo jak mialem 150KM w szarym manualu z 1994 roku co go ktos teraz tu na forum trzyma.
Calibry 2.0 Turbo i vectry 2.0 Turbo szczegolnie vectra A nie radze probowac brac stangiem v6 1994-1998 bo one maja 200 koni i mala mase(mialem cos takiego to camaro v6 i firebirda 4gen v6 bralem bez problemu)
Mustang V6 dostaje nawet od monte carlo z34 V6 tam jest niby 220KM(naped na przod) ale glowy nie dam.
V8 Gt z 1995 dostalo baty od taurusa SHO 3,2 v6 z 1995 roku ale gdyby mustang nie byl gola seria a troche podrasowany to by zrobil go na szaro bo lecialy prawie leb w leb.
Calibry 2.0 Turbo i vectry 2.0 Turbo szczegolnie vectra A nie radze probowac brac stangiem v6 1994-1998 bo one maja 200 koni i mala mase(mialem cos takiego to camaro v6 i firebirda 4gen v6 bralem bez problemu)
Mustang V6 dostaje nawet od monte carlo z34 V6 tam jest niby 220KM(naped na przod) ale glowy nie dam.
V8 Gt z 1995 dostalo baty od taurusa SHO 3,2 v6 z 1995 roku ale gdyby mustang nie byl gola seria a troche podrasowany to by zrobil go na szaro bo lecialy prawie leb w leb.
302 HOooooo
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Moze Twoja V6 pumoa dostala w tylek od mojego:)dr.killer pisze:Pudel nasze v6 z pod świateł może spokojnie depnąć puma 1,7 vtc 125km miałem taką i ma 8,6 bez tcs zrywne bardzo ale z rozpędzonym rumakiem już nie da rady... po za tym teraz chyba większość hond ma po 8,5s nie mówiąc o wzmocnionych...
po pierwsze ogromny moment obrotowy niemal od zera pozazdrości nam każdy a że nie mamy szpery i dobrej opony ta nas zabawki łoją które ważą 1000kg a nie ponad 1300to i tak lepiej bo gt 1500
302 HOooooo
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
no mustangiem V6 generacji ktora Ty masz lpeiej sobie odpuszczac wyscigi nawet z 1.9TDi, lpeiej udawac ze masz moc ale nie uzywasz jejpudel pisze:chodziøo mi o to komu dam rady a kogo sobie na swiatlach lepiej odpuscicbo ostatnio mialem ciezko z Octawia
ale dalem rady


automat i manual w GT 2005+ maja identyczne katalogowe przyspieszenie z lekkim wskazaniem na automata,ktory zawsze rownie szybko przerzuci biegi a w manualu zalezy to od uzytkownika, widzialem jak niektorzy przerzucaja biegi i im w zyciu nei uda sie przyspieszyc tak jak fabryka podajeadasko74 pisze:mam pyt czy to w manualu czy automat# 2005 Ford Mustang GT 4.6L V8 0-60 mph 5.1 Quarter mile 13.5 [305KM


a po wgraniu programu np z SCT w obu zwiekszy sie moc,no ale automat zacznei jeszcze szybciej zmeinaic biegi a manual dalej tak jak jak kierowca to bedzie robil


