MONTAŻ ZAWIESZENIE GRIGGS RACING SN95 94r
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2423
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
MONTAŻ ZAWIESZENIE GRIGGS RACING SN95 94r
Relacja z montażu zawieszenia griggsa.
To co będę zmieniał to amortyzatory KONI 4 szt
sprężyny 4 szt montowane na amortyzatorach
i mocowania
reszta czyli wachacze i inne elementy zostają
Griggs w swojej ofercie ma całe zawieszenie przystosowane do wszelkich sportów ale wiadomo cena koszt przewyższył by wartość samochodu dlatego pozostaję tylko przy tej wymianie.
pierwsze co ważenie ,zobaczymy jaka będzie różnica na masie
26,4 kg
To co będę zmieniał to amortyzatory KONI 4 szt
sprężyny 4 szt montowane na amortyzatorach
i mocowania
reszta czyli wachacze i inne elementy zostają
Griggs w swojej ofercie ma całe zawieszenie przystosowane do wszelkich sportów ale wiadomo cena koszt przewyższył by wartość samochodu dlatego pozostaję tylko przy tej wymianie.
pierwsze co ważenie ,zobaczymy jaka będzie różnica na masie
26,4 kg
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
No i jeszcze trzeba doliczyć koszty blomb, które potem z zębów powylatują ale ładny sprzet ,pierwsza klasa--pozdr..
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2423
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
Rafał ale z tym przewodem hamulcowym to zrobiłeś masakra --nie ucz sie tak!!!! teraz ma chyba z 1 metr długości ---pozdr....
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Kaes nie czepiaj sie to jest wyjątek, Rafałek miał swój dzien dziecka.kaes pisze:
cytat Rafała "Do zimy już nic nie ruszam"
A wiecie czym się różni mężczyzna od chłopca ?
CENĄ ZABAWEK
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
Witam!! panowie uświadomcie mnie ,jestem wprawdzie wapniak i może nie czuję blusa ale gdzie wy jeżdzicie swoimi koniami z takimi amortyzatorami z domu za zakręt tam pogadacie z kumplami ,potem rundka i do domu?? ,,ja mialem oryginalne z tyłu amory -fabryka ,twarde jak h... ,jak jechałem z Katowic do Gdańska i spowrotem w 2 osoby i trochę bagażu powiedziałem nigdy wiecej,poprostu masakra ,trzęsło jak h..... moja powiedziała ze już więcej nie pojedzie taką trasę ,,,teraz mam sensa tracki z tyłu całkiem inaczej ,moja chce ---dosłownie uwielbia ,bo flakami już nie trzesie ,,moze szykujecie sie na autostrady,co Tusk obiecał,już niebawem mają być--hahahah,a zeby było śmieszniej na tych twardych zrobiłem 80 000tyś km myślałem że tak musi być ,,a okazuje sie ze nie musi i wcale swoich walorów koń nie stracił ,jak jedzie sie ostro to jest tak jak powinno ,wcale nie buja ,natomiast jak jedzie sie dostojnie ,powoli to jest piknie miękko--pozdrawiam to tyle --ufffff
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2123
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Jak kryzys minie ( i żona pozwoli ), to planuje trochę modyfikacji w koniku przeprowadzić.smerf pisze:gdzie wy jeżdzicie swoimi koniami z takimi amortyzatorami z domu za zakręt tam pogadacie z kumplami ,potem rundka i do domu??
Chcę założyć 18" felgi, następstwem tego będzie to, że pojawi się duża szpara między nadkolem a oponą, ( mniej widoczna obecnie gdy turlam się na mega wygodnych 15" )
i trzeba będzie nabyć sprężyny obniżające ( koszt z 1200zł) amortyzatory mam też do wymiany ( koszt seryjnych min 900zł) daje to dobrze koło 2100zł - i tu nasuwa się pytanie czy nie zakupić takiego zawieszenia.
W tej chwili auto jak dla mnie jest zdecydowanie za miękkie. Jak się jeździ spokojnie to ten komfort jest OK. Ale wystarczy troszkę szybciej i dodać skręcanie to robi się dość niepewnie i niebezpiecznie.
Nie chcę cudów - wystarczy żeby koń zbliżył się z prowadzeniem do auta europejskiego.
Grigss jak u RAFAŁa byłby super - tylko ta cena