MONTAŻ ZAWIESZENIE GRIGGS RACING SN95 94r

nasze modyfikacje

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2423
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

MONTAŻ ZAWIESZENIE GRIGGS RACING SN95 94r

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-05-30, 09:59

Relacja z montażu zawieszenia griggsa.


To co będę zmieniał to amortyzatory KONI 4 szt
sprężyny 4 szt montowane na amortyzatorach
i mocowania
reszta czyli wachacze i inne elementy zostają
Griggs w swojej ofercie ma całe zawieszenie przystosowane do wszelkich sportów ale wiadomo cena koszt przewyższył by wartość samochodu dlatego pozostaję tylko przy tej wymianie.

pierwsze co ważenie ,zobaczymy jaka będzie różnica na masie

Obrazek

26,4 kg



ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Post autor: ziomalV8 » 2010-05-30, 12:11

jaki koszt tych tego zestawu ??
a te amorki co sa miedzy buda a mostem zostawiasz ? czy cos innego wstawiasz?/


był konik
a teraz boattail 71

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-05-30, 20:56

Gwint pierwsza klasa, czekamy na wrażenia :)

Właśnie jaka cena?



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-05-30, 22:12

:zalamany: No i jeszcze trzeba doliczyć koszty blomb, które potem z zębów powylatują :D ale ładny sprzet ,pierwsza klasa--pozdr..


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2423
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-06-01, 23:07

Obrazek
wymontowanie starego amora łatwizna 2 śruby na dole jedna u góry


Obrazek
w stokowym sprężyna jest osobno i ta też wylatuje


Obrazek

Obrazek

Obrazek



Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-06-02, 02:18

kaes pisze::super: :super:
cytat Rafała "Do zimy już nic nie ruszam" :rotfl:
Ha ha dobre dobre ;d

Rafał, czy mógłbyś mi podesłać na PW dokładne wymiary amortyzatorów oraz sprężyn?
Chce dopasować gwint od innego auta :hyhy:



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-06-02, 12:06

:papa: Rafał ale z tym przewodem hamulcowym to zrobiłeś masakra --nie ucz sie tak!!!! teraz ma chyba z 1 metr długości :D ---pozdr....
Załączniki
1234 006.jpg


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Post autor: MAX » 2010-06-04, 18:05

kaes pisze::super: :super:
cytat Rafała "Do zimy już nic nie ruszam" :rotfl:
Kaes nie czepiaj sie to jest wyjątek, Rafałek miał swój dzien dziecka.
A wiecie czym się różni mężczyzna od chłopca ?
CENĄ ZABAWEK :hyhy:


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-06-08, 16:32

Trochę się zaskoczyłem że w tej cenie tylko gwint bo jak z Alustarem gadałem to rozumiałem że bardziej nastawiłeś się na zestaw tyłu... mogły by być już jakieś wąchacze z twardymi tulejkami no bo drążek panharda to by był luks...


Obrazek

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2123
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2010-06-09, 11:42

I jak wrażenia z jazdy - na nowym zawiasie?
Mam nadzieje, że auto nie pływa po gorzyckich drogach :wstyd:
Ale prowadzi się dobrze :D


Obrazek

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-06-09, 14:11

stang232 pisze:pływa
To odpowiednie slowo


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2123
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2010-06-09, 14:47

Chce dopasować gwint od innego auta :hyhy:
O jakiej firmie myślisz? Jakie są ceny konkurencji?


Obrazek

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-06-09, 18:18

stang232 pisze:
Chce dopasować gwint od innego auta :hyhy:
O jakiej firmie myślisz? Jakie są ceny konkurencji?
Ciężko coś powiedzieć, musiałbym znać wymiary. Do aut o tej wadze czyli ok 1400kg gwint zaczyna się od ceny 1000zł za, że tak ujme badziew. Za 2 koła można już kupić całkiem całkiem zestaw.



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-06-09, 19:55

:D Witam!! panowie uświadomcie mnie ,jestem wprawdzie wapniak i może nie czuję blusa ale gdzie wy jeżdzicie swoimi koniami z takimi amortyzatorami z domu za zakręt tam pogadacie z kumplami ,potem rundka i do domu?? ,,ja mialem oryginalne z tyłu amory -fabryka ,twarde jak h... ,jak jechałem z Katowic do Gdańska i spowrotem w 2 osoby i trochę bagażu powiedziałem nigdy wiecej,poprostu masakra :( ,trzęsło jak h..... moja powiedziała ze już więcej nie pojedzie taką trasę ,,,teraz mam sensa tracki z tyłu całkiem inaczej ,moja chce ---dosłownie uwielbia ,bo flakami już nie trzesie ,,moze szykujecie sie na autostrady,co Tusk obiecał,już niebawem mają być--hahahah,a zeby było śmieszniej na tych twardych zrobiłem 80 000tyś km myślałem że tak musi być ,,a okazuje sie ze nie :P musi i wcale swoich walorów koń nie stracił ,jak jedzie sie ostro to jest tak jak powinno ,wcale nie buja ,natomiast jak jedzie sie dostojnie ,powoli to jest piknie miękko--pozdrawiam to tyle --ufffff ;)


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2123
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2010-06-09, 23:11

smerf pisze:gdzie wy jeżdzicie swoimi koniami z takimi amortyzatorami z domu za zakręt tam pogadacie z kumplami ,potem rundka i do domu??
Jak kryzys minie :niepewny: ( i żona pozwoli :P ), to planuje trochę modyfikacji w koniku przeprowadzić.

Chcę założyć 18" felgi, następstwem tego będzie to, że pojawi się duża szpara między nadkolem a oponą, ( mniej widoczna obecnie gdy turlam się na mega wygodnych 15" )
i trzeba będzie nabyć sprężyny obniżające ( koszt z 1200zł) amortyzatory mam też do wymiany ( koszt seryjnych min 900zł) daje to dobrze koło 2100zł - i tu nasuwa się pytanie czy nie zakupić takiego zawieszenia.

W tej chwili auto jak dla mnie jest zdecydowanie za miękkie. Jak się jeździ spokojnie to ten komfort jest OK. Ale wystarczy troszkę szybciej i dodać skręcanie to robi się dość niepewnie i niebezpiecznie.
Nie chcę cudów - wystarczy żeby koń zbliżył się z prowadzeniem do auta europejskiego.

Grigss jak u RAFAŁa byłby super - tylko ta cena :kwasny:


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „21 przeróbki”