
jak zamontowałeś kompressor do silnika nie dając mu niezbędnej dodatkowej ilości paliwa, wtłaczając samo powietrze to jedyne czego można się po takim posunięciu spodziewać to wypalone dziury w tłokach.
Radzę,abyś poszukał jakiegoś mechanika (tunera) który zestroi silnik.
Wiesz chociaż jakie ciśnienie uzyskasz przy pomocy tego Eatona? odprężałeś silnik?
EGT to wartość temperatury jaka występuje w komorze spalania podczas jego pracy, montuje się to w układzie wydechowym najlepiej osobno na każdy cylinder jedna sonda, lub "chociaż"po jednej na każdy rząd cylindrów jak najbliżej głowicy, jako dodatkowa informacja aby wiedzieć czy nie dzieje się nic złego w silniku, dobrze to temp. 500-950*C, żle-wszystko powyżej 1000*C gdzie już tłoki zaczynają "spływać"
AFR (koniecznie ze sondą szerokopasmową)to stosunek jednostki powietrza do paliwa i tu podobnie jak EGT montuje się to w układzie wydechowym nie koniecznie na stałe (ale konieczne do strojenia)choć dobrze mieć wskazania w czasie rzeczywistym. Silniki a taki mniej więcej powinien być AFR; doładowane 10-12, wolnossące 12,5-13,5, seria N/A ekologiczna i ekonomiczna 14-14,8 wszystko powyżej ostatniej wartości daje taki sam efekt jak przy EGT powyżej 1000*C
Ogólnie to bez sondy szerokopasmowej nie odpalałbym nawet auta,nie znam się na doładowanych silnikach są inni na forum co,mają wiedzę na ten temat, ale jeżeli doładowanie jakie uzyskałeś po montażu kompressora da przyrost mocy większy jak 30-40% mocy wyściowej to napewno nie obejdzie się bez wymiany seryjnych wtryskiwaczy paliwa które z całą pewnością nie obrobią takiego przyrostu mocy (max 20% po zwiększeniu ciśnieniana na regulatorze z seryjnych zapewne 3 bar na 3,5 bara, powyżej tego ciśnienia wtryski zaczną "lać"), nie wiem też jak pompka paliwa, z wyprzedzeniem zapłonu raczej nie powinno być problemu,a czy coś idzie z robić z twoim seryjnym komputerem tego nie wiem, raczej będzie słabo potrzebować będziesz czegoś "sterowalnego"