Zawieszenie V6 2000

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

Koras
Posty: 4
Rejestracja: 2009-05-09, 21:06
Model: mustang 2000
Silnik: V6 3.7

Zawieszenie V6 2000

Post autor: Koras » 2009-05-26, 16:47

Witam użytkowników stangów. Mam pytanko mianowicie co zrobic z zawieszeniem fabrycznym aby tak nie pływało. Co polecacie!!!! pozdrawiam
Załączniki
P1030779.JPG
Ostatnio zmieniony 2009-05-27, 09:58 przez Koras, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Re: Zawieszenie

Post autor: LIZZARD » 2009-05-26, 18:08

Koras pisze:Witam użytkowników stangów. Mam pytanko mianowicie co zrobic z zawieszeniem fabrycznym aby tak nie pływało. Co polecacie!!!! pozdrawiam
Witaj, spróbuj doprecyzować okoliczności tego "pływania", bo inaczej napiszemy, żebyś wyjechał z rzeki ;)


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Koras
Posty: 4
Rejestracja: 2009-05-09, 21:06
Model: mustang 2000
Silnik: V6 3.7

Re: Zawieszenie

Post autor: Koras » 2009-05-26, 22:12

LIZZARD pisze:
Koras pisze:Witam użytkowników stangów. Mam pytanko mianowicie co zrobic z zawieszeniem fabrycznym aby tak nie pływało. Co polecacie!!!! pozdrawiam
Witaj, spróbuj doprecyzować okoliczności tego "pływania", bo inaczej napiszemy, żebyś wyjechał z rzeki ;)

Ok jest miękkie nie trzymie dobrze na zakrętach(autko za bardzo sie wychyla) czy wystarczy wymienić sprężyny na twardsze . ????



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-05-26, 22:36

A może już są amortyzatory wybite?
Żeby wyeliminować pływanie jest cała lista poprawek zawieszenia sprężyny i twardsze amortyzatory to 2 elementy z tej listy. Jeszcze są wahacze dolne i górny, mocniejsze drążki stabilizatorów przód i tył, zastrzały i rozpórki.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-05-27, 09:58

Sprężyny np eibach na pewno pomogą - ale do normalnej jazdy po dziurawych naszych drogach średnio się nadają :( przynajmniej dla mnie :P


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Re: Zawieszenie

Post autor: LIZZARD » 2009-05-27, 11:50

Koras pisze:
LIZZARD pisze:
Koras pisze:Witam użytkowników stangów. Mam pytanko mianowicie co zrobic z zawieszeniem fabrycznym aby tak nie pływało. Co polecacie!!!! pozdrawiam
Witaj, spróbuj doprecyzować okoliczności tego "pływania", bo inaczej napiszemy, żebyś wyjechał z rzeki ;)

Ok jest miękkie nie trzymie dobrze na zakrętach(autko za bardzo sie wychyla) czy wystarczy wymienić sprężyny na twardsze . ????
Pojedź na ścieżkę zdrowia, szarpaki postawią diagnozę i git....


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Koras
Posty: 4
Rejestracja: 2009-05-09, 21:06
Model: mustang 2000
Silnik: V6 3.7

Post autor: Koras » 2009-05-27, 16:00

RedHornet pisze:A może już są amortyzatory wybite?
Żeby wyeliminować pływanie jest cała lista poprawek zawieszenia sprężyny i twardsze amortyzatory to 2 elementy z tej listy. Jeszcze są wahacze dolne i górny, mocniejsze drążki stabilizatorów przód i tył, zastrzały i rozpórki.

Amory są dobre może ktos wrzucic jakies linki www co by bylo dobre na usztywnienie zawieszenia



Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Post autor: witekz » 2009-05-28, 14:44

jak chcesz mieć sztywne zawieszenie to kup amory Bilstein HD + sprezyny H&R + wymień wszystkie gumy zawieszenia na poliuretanowe + bump-steer Kit od Steeda + regulatory pochylenia koła (cc Plates)-np Maximum Motorsports. Ja wymieniałem u siebie na taki zestaw i teraz jest bardzo sztywno i super się prowadzi. Kupowałem tu:http://stangsuspension.com/ ale to już chyba nie działa. Tak naprawdę do jazdy to wystarczą amortyzatory Tokico+ sprężyny Forda-C lub Steeda, większość w Usa tak montuje,wtedy będzie taniej i nie będzie aż tak ekstremalnie twardo.



Mario78
Młodszy Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 2008-07-09, 17:53
Model: Cougar 99
Silnik: V8 5.4
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Mario78 » 2009-05-28, 14:53

A tak zupełnie po taniości,ale przyzwoicie to zadzwon do tej firmy ,i opowiedz im o swoim problemie i zobacz co i za ile tobie za proponują . Ja korzystałem z tej firmy w sensie obniżenia samochodu i spisali sie na 100% http://pospring.pl/

Nie wiem gdzie jest Andrychów,ale w Wawie jest tez podobna firma


[size=192][color=red][b]Zawsze ustawiaj czas wygaśnięcia postów nie wnoszących nic do tematu!!![/b][/color][/size]

Koras
Posty: 4
Rejestracja: 2009-05-09, 21:06
Model: mustang 2000
Silnik: V6 3.7

Post autor: Koras » 2009-05-28, 15:26

witekz pisze:jak chcesz mieć sztywne zawieszenie to kup amory Bilstein HD + sprezyny H&R + wymień wszystkie gumy zawieszenia na poliuretanowe + bump-steer Kit od Steeda + regulatory pochylenia koła (cc Plates)-np Maximum Motorsports. Ja wymieniałem u siebie na taki zestaw i teraz jest bardzo sztywno i super się prowadzi. Kupowałem tu:http://stangsuspension.com/ ale to już chyba nie działa. Tak naprawdę do jazdy to wystarczą amortyzatory Tokico+ sprężyny Forda-C lub Steeda, większość w Usa tak montuje,wtedy będzie taniej i nie będzie aż tak ekstremalnie twardo.
Dziekuje wszystkm za pomoc pozdrawiam



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-02-26, 20:40

Witam,

znalazłem na internecie takie amortyzatory i zastanawiam się czy w połączeniu z jakimiś dobrymi sprężynami będą tworzyć dobry zestaw?
http://cgi.ebay.nl/Koni-Rot-Stossdaempf ... 1c106fca86

Czy KONI to dobra firma jakoś mało znana...


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-02-26, 22:20

Koni mało znana ?? no może w środowisku seryjnych aut ale w sporcie nr 1 zresztą genialny kit Griggsa jest na amorkach i sprężynach Koni i chyba nie tylko...

zacznij od tego czy chcesz mieć obniżone auto bo seria niby wysoka ale wydech już o nie jedno można zgubić

bo ja mam H&R nie zwykłe tylko bardziej wzmocnione 51652-77 tu akurat kolega Jtng je ściąga z Niemiec http://www.mustangklub.pl/viewtopic.php?t=1453

wiadomo twarde sprężynki progresywne czyli są miękkie ok. 3cm potem boli ;)

a tak padło autko na nich, w gt przód padnie tak jak tył, choć mi się wydaję że na tej fotce przód minimalnie coś mi się podniósł...
Obrazek
http://picasaweb.google.com/mustangklub ... 3100818546

jeśli chcesz mieć seryjną wysokość to kupuj amorki, ja bym obstawiał za Koni i to nawet wersja żółte bo mają regulacje twardości!! Można je kupić tu http://www.koni-sport.pl/ ps ceny amortyzatorów są podane za jedną sztukę. Komplet z tego co pamiętam prawie 3tyś zł mażą mi się bo autkiem trochę wyczynowo latam... ale na moich 18 z tymi sprężynami będzie taczka :zawstydzony:


Obrazek

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-02-28, 10:15

Też kurdę poluję na te sprężyny H&R -40/45 mm. Na serii nie dość, że Mustang po prostu nie wygląda, a po drugie jednak trochę pływa.



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-02-28, 14:53

Delfin a Jtng niema tych sprężynek? bo raczej używek nie kupisz a z USA pewnie drożej wyjdzie.

ps tu są dane twardości sprężyn moje to H&R Super Sport
http://www.miracerros.com/mustang/springs_calcs.htm


Obrazek

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-02-28, 18:35

Jtng ma, tylko zbieram fundusz bo to prawie 1500zł za springsy.. Trochę przesada no ale cóż, nie będę się ładował w półśrodki :)

dr.killer , też chcę Super Sporty. Możesz mi podesłać foty swojego na nich ;)?



ODPOWIEDZ

Wróć do „12 zawieszenie i układ kierowniczy”