Wyjący most
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
Wyjący most
Witam, mam pytanie posiadam '94 3.8 V6 w manualu i ostatnio zmieniałem płyny i oleje we wspomaganiu, skrzyni i tylnym moście.
Wydaje mi się albo raczej jestem pewien że zaczął mi wyć w czasie jazdy tylny most,szczególnie przy dodawaniu gazu. Na pewno nic się nie działo przed wymianą.
Wlałem Quaker State 80W-90 (High Performance Mineral) + jakieś okolo 80ml Militecu. Może ktoś wie co może być przyczyną i jak ewentualnie temu zaradzić.
z góry dzięki
Wydaje mi się albo raczej jestem pewien że zaczął mi wyć w czasie jazdy tylny most,szczególnie przy dodawaniu gazu. Na pewno nic się nie działo przed wymianą.
Wlałem Quaker State 80W-90 (High Performance Mineral) + jakieś okolo 80ml Militecu. Może ktoś wie co może być przyczyną i jak ewentualnie temu zaradzić.
z góry dzięki
Re: Wyjący most
Wiesz, wlałem 1,5 - 1,7 butelki, do momentu aż wyciekało przez otwór wlewowy.rick pisze:Czy wlales odpowiednią ilość? używa około 2 butelki
Re: Wyjący most
Ale nagle siadło by któreś z łożysk?rock pisze:Może to nie most tylko któreś z łożysk
Sprawdziłbym to najpierw
No nie sądzę, raczej słychać do z mostu ale mogę się mylić.
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Wyjący most
W dla pewności podnieś zadek auta tak by koła były w powietrzu i zakręć jednym kołem by zobaczyć czy czasem szpery nie masz jak koła kręcą się w przeciwną stronę to masz serie jak w tą samą stronę to jest szpera i jest potrzebny inny olej.
Ps. Może być taka sytuacja że poprzednik by wyciszyć most zalał coś bardzo gęstego albo olej był bardzo stary teraz po zmianie świeżego mogło dojść do drobnych odgłosów, wiec będzie trzeba sprawdzić łożyska i wyregulować luz mechanizmu.
Ps. Może być taka sytuacja że poprzednik by wyciszyć most zalał coś bardzo gęstego albo olej był bardzo stary teraz po zmianie świeżego mogło dojść do drobnych odgłosów, wiec będzie trzeba sprawdzić łożyska i wyregulować luz mechanizmu.

Re: Wyjący most
Dzięki sprawdzę. A czy do takiej ew. regulacji potrzebne sa jakieś dane? Nie wiem typu wartość luzu mechanizmu, itp.?dr.killer pisze:W dla pewności podnieś zadek auta tak by koła były w powietrzu i zakręć jednym kołem by zobaczyć czy czasem szpery nie masz jak koła kręcą się w przeciwną stronę to masz serie jak w tą samą stronę to jest szpera i jest potrzebny inny olej.
Ps. Może być taka sytuacja że poprzednik by wyciszyć most zalał coś bardzo gęstego albo olej był bardzo stary teraz po zmianie świeżego mogło dojść do drobnych odgłosów, wiec będzie trzeba sprawdzić łożyska i wyregulować luz mechanizmu.
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re: Wyjący most
Mam pytanie a nie chce robic nowego tematu bo to sie tyczy mostu.
Jaki olej zalac do GT 1994-1996 5.0 V8 do mostu.
Mozecie podac jakas dobra sprawdzona marke. Mustang ma 252tys mil przejechane i most jest suchy nie wyje ale jak juz wymienilem olej w skrzyni silniku to mysle ze warto tez wymienic olej w moscie.
Drugi kon to tez gt 5.0 1994-1996 ale w automacie przbieg 120tys mil czy do niego lac to samo co do tego w ktorym jest przebieg ponad dwa razy wiekszy?
Jaki olej zalac do GT 1994-1996 5.0 V8 do mostu.
Mozecie podac jakas dobra sprawdzona marke. Mustang ma 252tys mil przejechane i most jest suchy nie wyje ale jak juz wymienilem olej w skrzyni silniku to mysle ze warto tez wymienic olej w moscie.
Drugi kon to tez gt 5.0 1994-1996 ale w automacie przbieg 120tys mil czy do niego lac to samo co do tego w ktorym jest przebieg ponad dwa razy wiekszy?
302 HOooooo
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Wyjący most
Amsoil, Royal Purple albo Mobile 1.... all synthetics
i tez bo masz limited slip tylny most
http://www.foundadeal.com/ebay2/8-26oil/8-26oil008.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
i tez bo masz limited slip tylny most
http://www.foundadeal.com/ebay2/8-26oil/8-26oil008.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2438
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Wyjący most
Royal Purple ma w sobie odrazu dodatel LS ale ja i tak do swojego go dodałe
możesz każdy olej wlać do v8 z LS najlepiej lać 75w/140 i jeżeli niema w sobie modyfikatora to również dodatek
możesz każdy olej wlać do v8 z LS najlepiej lać 75w/140 i jeżeli niema w sobie modyfikatora to również dodatek
Re: Wyjący most
Rick dodawac stosujac RoyalPurple 75W140 jeszcze +rick pisze:Amsoil, Royal Purple albo Mobile 1.... all synthetics
i tez bo masz limited slip tylny most
http://www.foundadeal.com/ebay2/8-26oil/8-26oil008.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Wyjący most
Royal Purple ma mieć, ale drugie nie.
można go wlac, a następnie przetestować samochód, jeśli jest hałas dodać modyfikator. To jest tanie, ale bardzo śmierdząca,
Kiedyś tylko dalem Mobil 1 syntetyczny w moim F150 i jeszcze byl hałas, dodałem modyfikator i było cicho
można go wlac, a następnie przetestować samochód, jeśli jest hałas dodać modyfikator. To jest tanie, ale bardzo śmierdząca,
Kiedyś tylko dalem Mobil 1 syntetyczny w moim F150 i jeszcze byl hałas, dodałem modyfikator i było cicho
Re: Wyjący most
olej 80w/90 w mineralu to jest zwykły GL-4.
Wylej go bo jest gęsty. jak jest olej gęsty to stwarza dodatkowy opór i też od tego może brzęczeć. Każde zalanie oleju innego jak zaleca producent jest błędem z uwagi na to że inny olej z reguły powoduje większe tarcie w mechanizmach i efekt może być różny.
O ile dobrze pamiętam to tu idzie chyba 75W/140. A to jest syntetyk i to powinieneś zalać. A czy z dodatkiem to już zależy bo normy. Dla poszcególnych klas olei są takie same na całym świecie. Normy też zawierają odpowiednie dodatki jakie tam być powinny. A jeśli coś jest dodane extra to to powinno być na etykiecie lub w prospekcie u producenta. Więc jak pisał Alustar - jak lejesz zwykły to trzeba dodatek odzielnie a jak kupujesz fabryczny to nie musisz (ten który zaleca producent).
Poza tym 80W/140 to jest GL-5 / minerał/. Natomiast 75W/140 (albo 85W - nie pamiętam) to jest syntetyk zawsze. Oleje syntetyczne są rzadsze. Dlatego stosuje się je w autach bardziej wymagających /wyczynowe/sportowe../
Tyle ode mnie.
Nie krzyczeć proszę nam nie.
Wylej go bo jest gęsty. jak jest olej gęsty to stwarza dodatkowy opór i też od tego może brzęczeć. Każde zalanie oleju innego jak zaleca producent jest błędem z uwagi na to że inny olej z reguły powoduje większe tarcie w mechanizmach i efekt może być różny.
O ile dobrze pamiętam to tu idzie chyba 75W/140. A to jest syntetyk i to powinieneś zalać. A czy z dodatkiem to już zależy bo normy. Dla poszcególnych klas olei są takie same na całym świecie. Normy też zawierają odpowiednie dodatki jakie tam być powinny. A jeśli coś jest dodane extra to to powinno być na etykiecie lub w prospekcie u producenta. Więc jak pisał Alustar - jak lejesz zwykły to trzeba dodatek odzielnie a jak kupujesz fabryczny to nie musisz (ten który zaleca producent).
Poza tym 80W/140 to jest GL-5 / minerał/. Natomiast 75W/140 (albo 85W - nie pamiętam) to jest syntetyk zawsze. Oleje syntetyczne są rzadsze. Dlatego stosuje się je w autach bardziej wymagających /wyczynowe/sportowe../
Tyle ode mnie.

Nie krzyczeć proszę nam nie.
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2438
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Wyjący most
akurat w tym roczniku 94-96 w specyfikacji producenta jest zalecane 80w/90 ale z doświadczenia wiem że potrafi ten olej wywalić wygotować i jeszcze na forum ktoś opisywał i lepiej jest wlać żadszy 75w/140 + modyfilkator tarcia LSD jeżeli olej go nieposiadagover pisze:olej 80w/90 w mineralu to jest zwykły GL-4.
O ile dobrze pamiętam to tu idzie chyba 75W/140. A to jest syntetyk i to powinieneś zalać.