jakie tarcze i klocki
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
- 
				
				Julek
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 2019-01-21, 10:46
- Model: 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Warszawa
jakie tarcze i klocki
Z uwagi na to, że jestem w trakcie finalizowania zakupu mojego wymarzonego konika, z silnikiem 3,7 V6 - rocznik 2016, prosiłbym o kilka wskazówek dot. początku eksploatacji:
1. Chciałbym zabezpieczyć się w tarcze i hamulce przód tył, mam możliwość zakupu bezpośrednio w USA. Kupować na amazonie, czy są jakieś lepsze miejsca? i w jaki zestaw najlepiej celować (jaka jest fabryczna wielkość tarcz?). Preferuję normalną jazdę, szukam zestawu o najlepszym stosunku cena/jakość. Z tego co widzę, we wszystkich ogłoszeniach są raczej klocki "ceramiczne". To standard dla tego modelu?
2. Chcę też zmienić olej - w silniku (na jaki?) z filtrem i w skrzyni, też z filtrem. Opłaca się to ciągnąć z USA, czy po prostu kupić coś w Intercarsie? Czy znacie jakiś warsztat w Warszawie, który dokona prawidłowej wymiany oleju w skrzyni? bo szczerze powiedziawszy trudno mi nawet odszukać bagnet od oleju w skrzyni... gdzie go szukać?
3. Czy jakieś części eksploatacyjne warto zakupić "na zapas" - wiadomo, transport trwa i kosztuje, a lepiej byłoby wszystko przysłać jedną paczką.
Z góry dzięki za odpowiedzi - pozdrawiam!
			
									
									1. Chciałbym zabezpieczyć się w tarcze i hamulce przód tył, mam możliwość zakupu bezpośrednio w USA. Kupować na amazonie, czy są jakieś lepsze miejsca? i w jaki zestaw najlepiej celować (jaka jest fabryczna wielkość tarcz?). Preferuję normalną jazdę, szukam zestawu o najlepszym stosunku cena/jakość. Z tego co widzę, we wszystkich ogłoszeniach są raczej klocki "ceramiczne". To standard dla tego modelu?
2. Chcę też zmienić olej - w silniku (na jaki?) z filtrem i w skrzyni, też z filtrem. Opłaca się to ciągnąć z USA, czy po prostu kupić coś w Intercarsie? Czy znacie jakiś warsztat w Warszawie, który dokona prawidłowej wymiany oleju w skrzyni? bo szczerze powiedziawszy trudno mi nawet odszukać bagnet od oleju w skrzyni... gdzie go szukać?
3. Czy jakieś części eksploatacyjne warto zakupić "na zapas" - wiadomo, transport trwa i kosztuje, a lepiej byłoby wszystko przysłać jedną paczką.
Z góry dzięki za odpowiedzi - pozdrawiam!
- 
				
				Julek
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 2019-01-21, 10:46
- Model: 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: jakie tarcze i klocki
Dzięki za info, ws. wymiany na pewno się zgłoszę.
Co z częściami, jakieś dobre rady ?
			
									
									Co z częściami, jakieś dobre rady ?
Re: jakie tarcze i klocki
Dobre miejsca na zakupy:
americanmuscle.com
cjponyparts.com
rockauto.com (nawet z szybką dostawą do PL)
Kup w USA póki możesz, jest duuużo taniej niż w Polsce. Jak dorzucisz do auta w kontenerze (bo domyślam się, że auto stamtąd ciągniesz?) rozpakowane części to duża szansa, że unikniesz cła i VATu. Polecane tu na forum produkty to:
Klocki Powerstop z26 lub Bendix CT3 (te drugie mają lepszy stosunek cena/jakość, mam i polecam - dałem chyba z 70$ za przód)
Tarcze Powerstop (ale czemu zakładasz wymianę?)
Oleju nie wiem czy się opłaca ciągnąć, w Polsce kupisz dobre oleje (np. AMSOIL, ja kupuję na allegro w cenie około 45 zł za "amerykański litr" [quart] i też polecam). Są na tyle niszowe, że raczej nie opłaca się ich podrabiać. Oleju kup dokładnie 6 kwart, czyli w przypadku AMSOIL jedno duże i dwa małe opakowania.
			
									
									americanmuscle.com
cjponyparts.com
rockauto.com (nawet z szybką dostawą do PL)
Kup w USA póki możesz, jest duuużo taniej niż w Polsce. Jak dorzucisz do auta w kontenerze (bo domyślam się, że auto stamtąd ciągniesz?) rozpakowane części to duża szansa, że unikniesz cła i VATu. Polecane tu na forum produkty to:
Klocki Powerstop z26 lub Bendix CT3 (te drugie mają lepszy stosunek cena/jakość, mam i polecam - dałem chyba z 70$ za przód)
Tarcze Powerstop (ale czemu zakładasz wymianę?)
Oleju nie wiem czy się opłaca ciągnąć, w Polsce kupisz dobre oleje (np. AMSOIL, ja kupuję na allegro w cenie około 45 zł za "amerykański litr" [quart] i też polecam). Są na tyle niszowe, że raczej nie opłaca się ich podrabiać. Oleju kup dokładnie 6 kwart, czyli w przypadku AMSOIL jedno duże i dwa małe opakowania.
- 
				
				mjaza
- Forumowicz
- Posty: 277
- Rejestracja: 2016-11-01, 15:58
- Model: 2016
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: jakie tarcze i klocki
NIE KUPUJ TARCZ I KLOCKOW.
Koniecznie kup caly zestaw hamulcow od wersji GT zwyklej z USA - czyli przod 4 tloczkowy. Taki zestaw ludzie demontuja w nowych autach bo zakladaja brembo. Wyjdzie Cie tyle samo, a auto wogole zacznie hamowac....
Seryjne hamulce w 3.7 powinny nosic nazwe spowalniaczy....
			
									
									Koniecznie kup caly zestaw hamulcow od wersji GT zwyklej z USA - czyli przod 4 tloczkowy. Taki zestaw ludzie demontuja w nowych autach bo zakladaja brembo. Wyjdzie Cie tyle samo, a auto wogole zacznie hamowac....
Seryjne hamulce w 3.7 powinny nosic nazwe spowalniaczy....
- 
				
				Julek
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 2019-01-21, 10:46
- Model: 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: jakie tarcze i klocki
Dzięki za odpowiedzi, już się bałem że niczego ciekawego się nie dowiem  a tutaj pozytywne zaskoczenie. Samochód jest już w Polsce, naprawiony - w tej chwili załatwiam formalności. Ma przejechane ok 70 tys. i liczę się, że na początek klocki tarcze oleje będą raczej do wymiany - nie przyglądałem im się bardzo dokładnie, ale mam możliwość transportu "przy okazji" z USA i stąd zakupy.
 a tutaj pozytywne zaskoczenie. Samochód jest już w Polsce, naprawiony - w tej chwili załatwiam formalności. Ma przejechane ok 70 tys. i liczę się, że na początek klocki tarcze oleje będą raczej do wymiany - nie przyglądałem im się bardzo dokładnie, ale mam możliwość transportu "przy okazji" z USA i stąd zakupy. 
Szczerze powiedziawszy podczas jazdy próbnej nie miałem nic do zarzucenia hamulcom i nie myślałem o wymianie ich na większe, ale nie jeździłem po 180kmh więc dzięki za radę- jeśli naprawdę okaże się, że hamulce są słabe, wymienię cały zestaw.
 więc dzięki za radę- jeśli naprawdę okaże się, że hamulce są słabe, wymienię cały zestaw.
Dzięki za wszystkie linki - ceny w USA są naprawdę śmieszne w porównaniu do tych w Polsce
			
									
									 a tutaj pozytywne zaskoczenie. Samochód jest już w Polsce, naprawiony - w tej chwili załatwiam formalności. Ma przejechane ok 70 tys. i liczę się, że na początek klocki tarcze oleje będą raczej do wymiany - nie przyglądałem im się bardzo dokładnie, ale mam możliwość transportu "przy okazji" z USA i stąd zakupy.
 a tutaj pozytywne zaskoczenie. Samochód jest już w Polsce, naprawiony - w tej chwili załatwiam formalności. Ma przejechane ok 70 tys. i liczę się, że na początek klocki tarcze oleje będą raczej do wymiany - nie przyglądałem im się bardzo dokładnie, ale mam możliwość transportu "przy okazji" z USA i stąd zakupy. Szczerze powiedziawszy podczas jazdy próbnej nie miałem nic do zarzucenia hamulcom i nie myślałem o wymianie ich na większe, ale nie jeździłem po 180kmh
 więc dzięki za radę- jeśli naprawdę okaże się, że hamulce są słabe, wymienię cały zestaw.
 więc dzięki za radę- jeśli naprawdę okaże się, że hamulce są słabe, wymienię cały zestaw.Dzięki za wszystkie linki - ceny w USA są naprawdę śmieszne w porównaniu do tych w Polsce
- 
				
				Nix2
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: jakie tarcze i klocki
A są jakieś dane o ile to "lepsze" hamulace będą lepsze ? W metrach, nie w kwestii satysfakcji

- BloodyAnt
- Forumowicz
- Posty: 152
- Rejestracja: 2017-02-16, 13:43
- Model: S550
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Magnetic
Re: jakie tarcze i klocki
Jeśli chodzi o klocki i tarcze to polecam powerstopy z26Julek pisze: ↑2019-03-08, 20:00Dzięki za odpowiedzi, już się bałem że niczego ciekawego się nie dowiema tutaj pozytywne zaskoczenie. Samochód jest już w Polsce, naprawiony - w tej chwili załatwiam formalności. Ma przejechane ok 70 tys. i liczę się, że na początek klocki tarcze oleje będą raczej do wymiany - nie przyglądałem im się bardzo dokładnie, ale mam możliwość transportu "przy okazji" z USA i stąd zakupy.
Szczerze powiedziawszy podczas jazdy próbnej nie miałem nic do zarzucenia hamulcom i nie myślałem o wymianie ich na większe, ale nie jeździłem po 180kmhwięc dzięki za radę- jeśli naprawdę okaże się, że hamulce są słabe, wymienię cały zestaw.
Dzięki za wszystkie linki - ceny w USA są naprawdę śmieszne w porównaniu do tych w Polsce
 jesli chcesz kupic to mam na miejscu - taniej w PL nie kupisz.
 jesli chcesz kupic to mam na miejscu - taniej w PL nie kupisz.- 
				
				Nix2
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: jakie tarcze i klocki
To skoro temat jest stricte na temat klocków/tarcz - to zapodaj konkretne dane/fotki itp. tych "z26".
			
									
									- 
				
				Nix2
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: jakie tarcze i klocki
To są tarcze 380mm ? Czy cały zestaw pasuje tylko do 6-cio tłoczkowych zacisków Brembo ? Czy może pasuje do 4-ro tłoczkowych
takich, jakie są w wersjach GT z US ?
			
									
									takich, jakie są w wersjach GT z US ?
- BloodyAnt
- Forumowicz
- Posty: 152
- Rejestracja: 2017-02-16, 13:43
- Model: S550
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Magnetic
Re: jakie tarcze i klocki
Tarcze i klocki powerstopa produkowane są do wszystkich modeli mustangów.
Te zdjęcia są do 380 mm brembo - 6 tłoczkowe. Oczywiście, tarcza wygląda tak samo jest nacinana i wiercona, ale ma inny rozmiar.
			
									
									Te zdjęcia są do 380 mm brembo - 6 tłoczkowe. Oczywiście, tarcza wygląda tak samo jest nacinana i wiercona, ale ma inny rozmiar.
- Kalusin
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 53
- Rejestracja: 2017-08-19, 22:38
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: metalic grey
Re: jakie tarcze i klocki
Jaka cena za komplet do przodu (tarcze+klocki) do GT z 2017?
			
									
									Frajda z jazdy
						- Dex
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 22
- Rejestracja: 2018-04-29, 10:32
- Model: GT-2016
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Deep Impact Blue S-550
- Lokalizacja:: Częstochowa
Re: jakie tarcze i klocki
Polecam kolegę, zakupiłem komplet przód Z26   efekt wizualny super, hamowanie na razie spokojne co by krzywizna się nie zrobiła
  efekt wizualny super, hamowanie na razie spokojne co by krzywizna się nie zrobiła   
 

ps. Jak coś to mam oryginalny zestaw tarcz i klocków 380 mm do zbycia w stanie igła, 26tyś przelotu zdemontowany z mojego zdyba
  zdemontowany z mojego zdyba  
			
													 efekt wizualny super, hamowanie na razie spokojne co by krzywizna się nie zrobiła
  efekt wizualny super, hamowanie na razie spokojne co by krzywizna się nie zrobiła   
 
ps. Jak coś to mam oryginalny zestaw tarcz i klocków 380 mm do zbycia w stanie igła, 26tyś przelotu
 zdemontowany z mojego zdyba
  zdemontowany z mojego zdyba  
					Ostatnio zmieniony 2019-03-31, 10:47 przez Dex, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									 
			


