3,7L V6 - blokada?

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: Nix2 » 2018-12-16, 15:22

A po co prędkości 200+ na przykład w 132 konnej Corolli ? Ot, w zasadzie dla satysfakcji no i
okazjonalnego użycia raz na jakiś czas w sprzyjających warunkach :D



house_1
Młodszy Forumowicz
Posty: 73
Rejestracja: 2017-04-16, 15:07
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Lightning Blue

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: house_1 » 2018-12-16, 19:38

W Japonii samochód nie może jeździć szybciej niż 180km/h.

I jakoś w innych krajach, nawet najbardziej policyjnych nie ma takich ograniczeń.
Po prostu obywatele lubią "mieć".

Przecież dla niektórych kierowców (osobówek) to nawet 100km/h to za szybko, co widać czasem na autostradzie. A przecież wolno jechać 140km/h. Co też daje w sumie gotową tragedię... A TIRy co się wyprzedzają na A2 na zakazie wyprzedzania ciężarowym powyżej 3,5T?
Jedziesz przepisowe 140km/h a tu taki wbija na lewy pas 90km/h.... :dobani:

Samochody mają różną prędkość maksymalną, do tego większość znacznie powyżej dopuszczalnej i niemal nigdzie nie wolno jej wykorzystywać. I co z tego?
Jak dla mnie ograniczenie do 180km/h w aucie co ma ponad 300KM to jakaś masakra.

Ale nie martwcie się, Bruksela już pracuje nad obowiązkowym ogranicznikiem prędkości.... w d*.* mam taką motoryzację...



Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: Nix2 » 2018-12-16, 22:09

house_1 pisze:
2018-12-16, 19:38

...Jak dla mnie ograniczenie do 180km/h w aucie co ma ponad 300KM to jakaś masakra.
No dla VI gen. i 3,7 jest to co prawda 200km/h więc ciut lepiej jednak..



Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1165
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: andi74 » 2019-03-09, 23:00

nie zapomnijcie w 3.7 te bieda hamulce wymienic !!!! chociaz na te brembo style oem pod 14 calowe tarcze

w EU Eco ma inne hamulce i lata seryjnie 220
to samo EU GT seryjne ma PP nie tak jak w USA za doplata



Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: Nix2 » 2019-03-10, 10:10

EB ma inne ( lepsze ?) hamulce... to znaczy co ma inne, tarcze czy zaciski, czy i jedno i drugie ?

A druga sprawa to felgi 17"... tu chyba większe tarcze nie wejdą ?



Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1165
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: andi74 » 2019-03-10, 12:13

w USA sa 3 wersje
3.7 ma zwykle 2 tloczkowe
2.3 ma zwykle 2 tloczkowe lub premium 4 tloczkowe i tarcze 14 cali

5.0 ma premium 4 tloczkowe i performance 6 tloczkowe 15 cali tarcze

w EU
2.3 ma premium 4 tloczkowe
5.0 ma performance 6 tloczkowe
zwykle.jpg
zwykle 2 tloczki
oem premium.jpg
premium bremo styl 4 tloczki
brembo.jpg
brembo 6 tloczkow



Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: Nix2 » 2019-03-10, 12:33

Ok, zatem V6 ma tarczę 13" = 330mm ? Czy też 14"=356mm?



Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1165
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: andi74 » 2019-03-10, 13:52

13 i zaciski 2 tloczkowe dokladnie jak stare konie 11-14
prawda jest taka ze to nie hamuje od 150 a gdzie od 200

piersze co to wymiana na inne nie na darmo w GT500 juz od czasow 2008- dawali brembo 4 tloczkowe
takie same w budowie jak 4 tloczkowe obecnie i tarcze 14 cali



Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: Nix2 » 2019-03-10, 14:11

A skoro jest już temat skuteczności hamowania różnych wersji - to ciekawe jak wyglądają oficjalne dane Forda...
np. hamowanie ze 100Km/h ( lub innej prędkości) dla różnych wersji...



Matt84
Forumowicz
Posty: 680
Rejestracja: 2016-03-20, 15:11
Model: 2013
Silnik: V6 3.7

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: Matt84 » 2019-03-10, 21:01

Te akurat są dostępne (60 - 0 mph). O ile pamiętam zwykłe 2-tłoczkowe ok. 117 stóp, 4-tłoczkowe 106 stóp, czyli różnica jakichś 3-4 metrów.



Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1165
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: andi74 » 2019-03-10, 21:19

brat kiedys wziol mojego shelby gt i na autostradzie przy 230 musial hamowac wiecej juz auta nie pozyczyl na posmiganie :szok: :szok:

a tarcze powerstop wiercone nacinane i klocki bendix ceramiczne nowe



Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: Nix2 » 2019-03-10, 22:07

Fakt, że GT ma fabrycznie większe tarcze i lepsze zaciski, ale waży też >200Kg więcej niż V6.



Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: Nix2 » 2019-03-28, 12:25

andi74 pisze:
2019-03-10, 13:52
13 i zaciski 2 tloczkowe dokladnie jak stare konie 11-14
prawda jest taka ze to nie hamuje od 150 a gdzie od 200
Chyba jednak jest inaczej - tarcze przednie w standardowym V6 ( niewzmacniane) mają 320mm, a więc nie 13 cali, zaś wzmacniane 14cale=352mm.
A stare konie 11-14 V6 i GT też mają tarcze jeszcze mniejsze - 316mm.

Zastanawiam się co oznacza ( u mnie w S550, V6, po zdekodaowanu VIN ) "Hamulce Premium" skoro mają 320mm ? Czyżby w ogóle były stosowane jeszcze słabsze hamulce
w "non premium" ?
No i zastanawiam się czy tarcza 352mm z zaciskami 4 tłoczkowymi, lub tarcza 380mm z zaciskami 4 lub 6 tłoczkowymi wejdzie przy oryginalnych felgach Forda 17cale 7,5J ???

IMO to nie wejdzie nawet tarcza 352mm, a co dopiero 380... a druga sprawa to na ile mogą pomóc tu dystanse np. 20mm ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”