Cześć,
Jestem nowy na forum i to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Mam mustanga 2018 w wersji 2.3 EB i przy ruszaniu na skręconych kołach w lewo lub w prawo słychać dosłownie przez pierwsze 2-3s buczenie jakby koło tarło o nadkole. Na wyprostowanych kołach tego nie ma, nie są to opony bo sprawdzałem na dwóch kompletach. Felgi i opony jak fabryka, nadkole nie obtarte. Z moim mechanikiem odbyłem jazdę próbna i wykluczył wstępnie łożyska, ale przyznał, że może je wymienić i sprawdzać co dalej, jednak samochód ma obecnie przebieg 39500 wiec jest dość świeży i wolałbym nie wymieniać wszystkiego bo może trafimy. Gdzieś na forum czytałem o oleju w moście, który przy tym przebiegu powinno się wymienić. Dodam, ze nie upalam samochodu i służy on do spokojnej jazdy. Proszę o porady może ktoś z Was miał podobny problem i będzie w stanie mi coś doradzić. Pozdrawiam
Buczenie przy ruszaniu
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2020-08-02, 10:54
- Model: Mustang VI
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Bytom
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Buczenie przy ruszaniu
Cześć,
Jest to normalna sprawa w mustangach.
Tylny dyfer/mechanizm różnicowy/szperę słychać przez różnicę w prędkościach obrotowych lewego i prawego koła podczas mocnego skręcania przy niskich prędkościach.
W serwisówce też jest info na ten temat z tego co kojarzę.
Działa to tak, że jak dasz po garach to 2 kółka równo spalą kapcia
Z tego co kojarzę w standardowej wersji był montowany 1 typ dyferencjału, a w wersji z 2ma dodatkowymi zegarami na desce był montowany 2gi typ dyferencjału.
Jest to normalna sprawa w mustangach.
Tylny dyfer/mechanizm różnicowy/szperę słychać przez różnicę w prędkościach obrotowych lewego i prawego koła podczas mocnego skręcania przy niskich prędkościach.
W serwisówce też jest info na ten temat z tego co kojarzę.
Działa to tak, że jak dasz po garach to 2 kółka równo spalą kapcia

Z tego co kojarzę w standardowej wersji był montowany 1 typ dyferencjału, a w wersji z 2ma dodatkowymi zegarami na desce był montowany 2gi typ dyferencjału.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2021-12-09, 23:05
- Model: Mustang
- Kolor: Pomarańczowy
- Lokalizacja:: Katowice
Re: Buczenie przy ruszaniu
Cześć,
Dzięki za odpowiedź, nie powiem, że trochę mi ulżyło. Przeczytałem, że przy przebiegu 40k wymagana jest zmiana oleju w moście, czy w takim razie olej Motul 300LS 75w90 będzie ok? Gdzieś wyczytałem, że wchodzi go niecałe 2 litry. Będę wdzięczny za odpowiedź
Dzięki za odpowiedź, nie powiem, że trochę mi ulżyło. Przeczytałem, że przy przebiegu 40k wymagana jest zmiana oleju w moście, czy w takim razie olej Motul 300LS 75w90 będzie ok? Gdzieś wyczytałem, że wchodzi go niecałe 2 litry. Będę wdzięczny za odpowiedź

- xMaraSSx
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 21
- Rejestracja: 2020-02-18, 13:28
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Shadow Black
- Lokalizacja:: Osielsko
Re: Buczenie przy ruszaniu
40k km to lekka przesada, wystarczy zmieniać co 60k.
-= Mustang GT 5.0 AT-6 2017 =-
-= Range Rover Sport 5.0 Supercharged 2018 =-
-= Forester e-BOXER 2.0 Lineartronic 2022 =-
-= Range Rover Sport 5.0 Supercharged 2018 =-
-= Forester e-BOXER 2.0 Lineartronic 2022 =-