Układ Kierowniczy 5.0 GT
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
- 
				
				piti81
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 26
 - Rejestracja: 2019-10-09, 15:25
 - Model: GT
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Szary Metalik J7
 - Lokalizacja:: Kadzidło
 - Stajnia: Stajnia Mazowiecka
 
Układ Kierowniczy 5.0 GT
Witam.... Mam Mustanga 2017r 5.0 GT wersja performance... Czy mógłbym mi ktoś podpowiedzieć... Jeśli ma taki sam model...?
Podczas jazdy przy prędkości ponad 150km/h dziwnie się prowadzi... Myszkuje po drodze no i wiadomo strach nim jechać... A jeszcze bardziej po nierównej drodze... Zauważyłem coś takiego ze jak jadę nim czy 30...50... Czy 80km/h jak ciut skręce kierownica czy szarpne to nie wraca mi do pozycji prostej tylko skręca tak jakby sztywno chodziła maglownica... Czy też macie u siebie coś takiego? Pozdrawiam
			
									
									Podczas jazdy przy prędkości ponad 150km/h dziwnie się prowadzi... Myszkuje po drodze no i wiadomo strach nim jechać... A jeszcze bardziej po nierównej drodze... Zauważyłem coś takiego ze jak jadę nim czy 30...50... Czy 80km/h jak ciut skręce kierownica czy szarpne to nie wraca mi do pozycji prostej tylko skręca tak jakby sztywno chodziła maglownica... Czy też macie u siebie coś takiego? Pozdrawiam
- Michał P.
 - Forumowicz
 - Posty: 1758
 - Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
 - Model: Mustang V GT/CS
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Czerwony
 - Lokalizacja:: Zabrze
 - Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
 
Re: Układ Kierowniczy 5.0 GT
Auto USA po zdarzeniu czy polskie bezwypadkowe ?
Kupiłeś auto i zaczęło to się dziać od początku czy dopiero po jakimś czasie ?
			
									
									Kupiłeś auto i zaczęło to się dziać od początku czy dopiero po jakimś czasie ?
Mustang 3.7l -  2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/CS 2012 2021 -
						Mustang 5.0 l - GT/CS 2012 2021 -
- 
				
				piti81
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 26
 - Rejestracja: 2019-10-09, 15:25
 - Model: GT
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Szary Metalik J7
 - Lokalizacja:: Kadzidło
 - Stajnia: Stajnia Mazowiecka
 
Re: Układ Kierowniczy 5.0 GT
Auto z usa było powypadkowe... Niby maglownica wyglada na prosto... Geometria 3D też była robiona
			
									
									- Michał P.
 - Forumowicz
 - Posty: 1758
 - Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
 - Model: Mustang V GT/CS
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Czerwony
 - Lokalizacja:: Zabrze
 - Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
 
Re: Układ Kierowniczy 5.0 GT
Taka prosta sprawa jak ciśnienie w oponach ? Stan bieżnika ? Sprawdzałeś ostatnio ?
Jakbyś jeszcze mógł odpowiedzieć na pytanie które wcześniej rzuciłem czyli czy ta przypadłość jest od zakupu auta czy pojawiła się ostatnio ?
			
									
									Jakbyś jeszcze mógł odpowiedzieć na pytanie które wcześniej rzuciłem czyli czy ta przypadłość jest od zakupu auta czy pojawiła się ostatnio ?
Mustang 3.7l -  2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/CS 2012 2021 -
						Mustang 5.0 l - GT/CS 2012 2021 -
Re: Układ Kierowniczy 5.0 GT
Mnie raz geniusze w serwisie założyli opony z przodu niezgodnie z kierunkiem bieżnika. Powyżej 130 km/h miałem dziwne odczucia - auto na prostej nie myszkowało, ale albo samo pogłębiało skręt, albo samo go spłycało, tak jakby maglownica nie była sztywno połączona z kierownicą. Super dziwne uczucie.
Ponadto faktycznie ciśnienie - dla felg 19 polecam 2.2 bara, jak nabili za dużo (niektóre serwisy pakują 2.5 z zasady) to auto również jest nerwowe i myszkuje.
Może też być skrzywiony wahacz czy inny element zawieszenia. To już jest trudne, bo dopiero przy ugięciu, pracy zawieszenia geometria się rozjeżdża i na stacjonarnym badaniu wszystko jest ok.
			
									
									Ponadto faktycznie ciśnienie - dla felg 19 polecam 2.2 bara, jak nabili za dużo (niektóre serwisy pakują 2.5 z zasady) to auto również jest nerwowe i myszkuje.
Może też być skrzywiony wahacz czy inny element zawieszenia. To już jest trudne, bo dopiero przy ugięciu, pracy zawieszenia geometria się rozjeżdża i na stacjonarnym badaniu wszystko jest ok.
- 
				
				piti81
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 26
 - Rejestracja: 2019-10-09, 15:25
 - Model: GT
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Szary Metalik J7
 - Lokalizacja:: Kadzidło
 - Stajnia: Stajnia Mazowiecka
 
Re: Układ Kierowniczy 5.0 GT
Mam to od samego początku... Było uszkodzone... Z części zawieszenie wszystko co było widoczne że jest przegiete zostało wymienione... Opony mam 19 pirelli p zero stan praktycznie idealny... Ciśnienia w oponach nie sprawdzałem ale może być dużo bo wydaje się dosyć twardy... Na pewno to sprawdzę..
			
									
									- 
				
				Best-Lease
 - Posty: 9
 - Rejestracja: 2019-04-24, 21:05
 - Model: GT
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Grey
 - Lokalizacja:: Lublin/ Puławy
 - Stajnia: Stajnia Lubelska
 
- 
				
				piti81
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 26
 - Rejestracja: 2019-10-09, 15:25
 - Model: GT
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Szary Metalik J7
 - Lokalizacja:: Kadzidło
 - Stajnia: Stajnia Mazowiecka
 
Re: Układ Kierowniczy 5.0 GT
Witam... Jeśli ktoś miał uszkodzonego Mustanga... I dostał w koło przednie to wiadomo... Wymiana wszystkiego co wygląda na ugiete... I proszę zwrócić uwagę na przykrecenie łącznika stabilizatora.... Amortyzator wiadomo jest jakby uniwersalny na lewą czy prawo stronę i posiada wtedy dwa miejsca na przykrecenie łącznika... U mnie był wymieniany amor prawy i kupowałem drugi   używany z niewielkim przebiegiem... I prawdopodobnie wysłali mi lewą stronę i mechanik sugerował się podrapany miejscem od nakrętki... I przykrecil łącznik z przodu amortyzatora... A prawidłowo mocuje się od tyłu... Po tej zmianie różnica w prowadzeniu u mnie jest bardzo duza... Nie wiem jaki ma to wpływ ale teraz jest o niebo lepiej niż bylo