Witam. Robił ktoś pomiary na hamowni Mustanga GT 5.0 421 KM automat 2016r? Miałem dzisiaj robione 6 pomiarów we Wrocławiu. Pomiarowiec nie mogl sobie poradzić z hamowaniem auta i mówił ze ciężko w wersji z automatem osiągnąć fabryczna moc. Najpierw 4 proby były zawyżone na moc ok.800 km. Nastepnie po telefonie do producenta hamowni Vtech i ustawieniu hamulca wyszły 2 pomiary: 338 KM (507 Nm) oraz 362 KM (499 Nm). Modyfikacje jakie mam to dolot Steeda Pro Flow oraz wydech Mishimoto Street Axle-back.
wykres z hamowni:
https://www.fotosik.pl/zdjecie/ef889f363af3549d
Pomiar na hamowni
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
-
- Forumowicz
- Posty: 227
- Rejestracja: 2016-06-17, 21:10
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Lokalizacja:: Dziekanowice
Re: Pomiar na hamowni
Bo vtech to gowno nie hamownie. Tak wlasnie na zalaczonym obrazku stales sie posiadaczem 800 konnego Mustanga.
Tak wlasnie dymaja klientow, a Wy za to pieknie placicie.
Zamiast poczytac wczesniej...
Tak wlasnie dymaja klientow, a Wy za to pieknie placicie.
Zamiast poczytac wczesniej...
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1627
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Pomiar na hamowni
@dtox
Obsługiwałeś chociaż jedną hamownię? Wykresy z hamowni kołowych moc i moment pokazują umownie. Dużo zależy od ustawień. Hamowni kołowych używa się raczej do sprawdzenia efektów przed i po modyfikacjach, a nie faktycznych osiągów silnika. Do tego służą już hamownie silnikowe, momentomierze etc
Obsługiwałeś chociaż jedną hamownię? Wykresy z hamowni kołowych moc i moment pokazują umownie. Dużo zależy od ustawień. Hamowni kołowych używa się raczej do sprawdzenia efektów przed i po modyfikacjach, a nie faktycznych osiągów silnika. Do tego służą już hamownie silnikowe, momentomierze etc
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Forumowicz
- Posty: 227
- Rejestracja: 2016-06-17, 21:10
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Lokalizacja:: Dziekanowice
Re: Pomiar na hamowni
Tak. Przez kilka lat mialem do czynienia z hamowniami. Vtech to najgorsze z mozliwych, inercyjne rolki, ktore pokazuja to, co operator ustawi.
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1627
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Pomiar na hamowni
Zależy od przeznaczenia takiej hamowni. Jak operator ustawi dobrze to i wykres wyjdzie dobry. My testujemy napędy elektryczne i się sprawdza. Jeżeli hamownie się dobrze ustawi to potem już z górki
Nie wiń producenta przez pryzmat nieogarniętego operatora 


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- clo27
- Forumowicz
- Posty: 124
- Rejestracja: 2018-09-27, 09:50
- Model: s550 gt 18
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: BlackyWhite
- Lokalizacja:: krk
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: Pomiar na hamowni
r performance
BlackyWhite by CLO - Mustang GT 2018
http://forum.mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?t=17369#p230638
http://forum.mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?t=17369#p230638
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 26
- Rejestracja: 2019-07-01, 23:02
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Gdańsk
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Pomiar na hamowni
Hej. Podłączę się do tematu. Ja hamowałem w gdańsku w tuneup i też wyszło słabo bo podobno w 4.6 nigdy nie pokaże mocy fabrycznej tylko zawsze zaniżoną i taką właśnie pokazał 270KM
, tylko że ja mam zmieniony dolot i kolektory więc powinno być około 340KM. Powiedzieli że przyczyna leży gdzieś w zapłonie i na tym się temat skończył, także jak ktoś chce tylko sprawdzić to spoko miejscówa. Po głębszej analizie podobno nie mam zrobionego programu do modyfikacji. Może ktoś mi pomoże w tej kwestii w okolicy Gdańska ?
