Mustang GT Premium-fotele

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

Volver
Forumowicz
Posty: 379
Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
Model: Był GT Premium 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red
Lokalizacja:: Kraków

Mustang GT Premium-fotele

Post autor: Volver » 2015-12-22, 19:22

Szanowni, docieram swojego kunia i mam zrgyz... Jak pisałem w ogólnym wątku, nie potrafię wygodnie podróżować na standardowych fotelach. Po 30 -40 km boli mnie kość ogonowa i okolice, a uda są niepodparte i zaczynają drętwieć. Nie jestem wielki-185 cm/ 100 kg, ale szlag mnie trafia z tymi fotelami. Tak niewygodnych nie miałem w żadnym aucie. Może mam złe odniesienie do komfortu foteli w innych autach, ale do licha, Amerykanie duzi sa i nie narzekają, a ja wysiadam jak połamany. Jak oceniacie-totalnie szczerze te fotele? Mam wrażenie, że albo są zbyt cienko tapicerowane, albo źle wyprofilowane, a zapewne oba naraz. :zly:



pelzak
Młodszy Forumowicz
Posty: 53
Rejestracja: 2015-06-04, 09:41
Model: 2015 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: DIB

Re: Mustang GT Premium-fotele

Post autor: pelzak » 2015-12-22, 22:01

Ja przeciwnie >> znalazłem pozycję prze/wygodną :) 180/85 ; po 200km ciągłej jazdy żadnych "odcisków" , pełen :D



Volver
Forumowicz
Posty: 379
Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
Model: Był GT Premium 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red
Lokalizacja:: Kraków

Re: Mustang GT Premium-fotele

Post autor: Volver » 2015-12-22, 22:39

No to mam albo szwedzki tyłek, albo muszę dalej pracować nad pozycją.... :mur: dobrze, że tylko ja mam ten problem, bo to oznacza, że auto jest cool... :ok:



art_noise
Młodszy Forumowicz
Posty: 17
Rejestracja: 2015-11-10, 21:31
Model: 2015 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: red

Re: Mustang GT Premium-fotele

Post autor: art_noise » 2015-12-23, 00:17

Mnie też na razie jest wygodnie, aczkolwiek fotele "bardziej obejmujące" niż mam w jeepie i do tego się na razie przyzwyczajam. Jedynie co mnie drażni to brak pamięci siedzeń i brak elektrycznej regulacji pochylenia oparcia.
Ale i tak najbardziej z komfortu mi brakuje podgrzewanej kierownicy...

EDIT: i brakuje jeszcze zdalnego odpalania z kluczyka. W jeepie mam, w mustagu z USA tez to jest. Szkoda że nie ma w wersji EU


Mustang 2015 V8
Jeep Grand Cherooke 2011 V8 HEMI - ukradli spod domu :(
RangeRover 2010 V8 - koni więcej niż w mustangu :)
Jeep Grand Cherooke 2004 V8 4,7 zrobiony pod teren.

Volver
Forumowicz
Posty: 379
Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
Model: Był GT Premium 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red
Lokalizacja:: Kraków

Re: Mustang GT Premium-fotele

Post autor: Volver » 2015-12-23, 01:20

To mam te same uwagi, kąt oparcia regulowany tym heblem, to kpina. Mam inne coupe w swoim garażu i mam full elektryczne, wraz z pamięcią położenia foteli przednich po pochyleniu oparcia do przodu, a w drugim mechaniczna pamięć i daje radę. Choć sporadycznie wożę kogoś z tyłu, to brak mi pełnej elektryki, bo lubię zmieniać delikatnie kąt oparcia w czasie jazdy. Kierownicę podgrzewaną mam w Volvo, a tego mi akurat w kuniu nie brakuje, bo prawdziwą zimą raczej nim nie będę jeździć. Ale te fotele jakoś mi do tyłka nie pasują...ehh...



Awatar użytkownika
siara
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1260
Rejestracja: 2009-02-26, 00:38
Model: 2015 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Mustang GT Premium-fotele

Post autor: siara » 2015-12-23, 23:44

Ja mam idealna pozycje moim zdnaiem te fotele sa idealne :)



Volver
Forumowicz
Posty: 379
Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
Model: Był GT Premium 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red
Lokalizacja:: Kraków

Re: Mustang GT Premium-fotele

Post autor: Volver » 2015-12-25, 00:07

Heh...zaczynam się do nich dopasowywać...po 2 tygodniach i 1100 km. Zaczynają mnie jakoś podpierać i nie gnieść tak okrutnie, ale to jeszcze nie ideał :cool:



razorblade
Młodszy Forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 2015-12-18, 22:14
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Ruby red

Re: Mustang GT Premium-fotele

Post autor: razorblade » 2015-12-26, 11:53

A jak wygląda sprawa z fotelami recaro? Ktoś ma?



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Mustang GT Premium-fotele

Post autor: Magic » 2015-12-28, 18:11

taka rada klubowego rajdowcy :D

auto sportowe nie równa się wygodzie ;) po pierwsze pozycja za kierownica, oparcie fotela powinno być w granicy 100-110 st co dla większości na początku jest szok że fotel jest do leżenia przecież :P ale jak się po czasie przyzwyczaisz to już w życiu nie będziesz jeździć leżąco za kierownicą bo będzie ci nie wygodnie :szok:




Obrazek

Awatar użytkownika
TPS
Forumowicz
Posty: 372
Rejestracja: 2014-12-11, 08:45
Model: 2008 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Taki jak u Zygzaka McQueena
Lokalizacja:: Ućć
Kontakt:

Re: Mustang GT Premium-fotele

Post autor: TPS » 2015-12-28, 23:31

Magic pisze:taka rada klubowego rajdowcy :D

auto sportowe nie równa się wygodzie ;) po pierwsze pozycja za kierownica, oparcie fotela powinno być w granicy 100-110 st co dla większości na początku jest szok że fotel jest do leżenia przecież :P ale jak się po czasie przyzwyczaisz to już w życiu nie będziesz jeździć leżąco za kierownicą bo będzie ci nie wygodnie :szok:


Ech, temat rzeka. Uważam, że obowiązkowe powinno być wzięcie swojego auta na tor i zaliczenie porządnego wypadnięcia z toru. Wtedy każdy rozumiałby, że auto czuje się dupą, że leżenie za kierownicą obniża sprawność rąk, że nie kieruje się autem z ręką na 12tej, że nie hamuje się w zakręcie i wiele innych rzeczy też by do wielu pustych głów dotarło.


"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"

.3lite
Forumowicz
Posty: 414
Rejestracja: 2014-01-06, 01:13
Model: 2015 GT
Silnik: V8 5.0

Re: Mustang GT Premium-fotele

Post autor: .3lite » 2015-12-29, 00:11

TPS pisze:Ech, temat rzeka. Uważam, że obowiązkowe powinno być wzięcie swojego auta na tor i zaliczenie porządnego wypadnięcia z toru. Wtedy każdy rozumiałby, że auto czuje się dupą, że leżenie za kierownicą obniża sprawność rąk, że nie kieruje się autem z ręką na 12tej, że nie hamuje się w zakręcie i wiele innych rzeczy też by do wielu pustych głów dotarło.
święta słowa :ok:



Awatar użytkownika
siara
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1260
Rejestracja: 2009-02-26, 00:38
Model: 2015 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Mustang GT Premium-fotele

Post autor: siara » 2016-01-02, 21:09

Kazdy ma swoje zdanie :)

Jak sie jedzie 60-70km/h na trasie 100-150KM bo np:

- zla pogoda
- duzy ruch
itd

To po co taka pozycja jak moze byc inna :) wszystko kwestia potrzeby danej sytuacji.

Na torze jest pelna koncentracja wiec nie ma co tego = z trasa.

Najgorsze jest to ze z roku na rok jest coraz wiecej aut, mniej miejsc gdzie legalnie mozna wyprzedzac (np przerywana linia).



Awatar użytkownika
TPS
Forumowicz
Posty: 372
Rejestracja: 2014-12-11, 08:45
Model: 2008 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Taki jak u Zygzaka McQueena
Lokalizacja:: Ućć
Kontakt:

Re: Mustang GT Premium-fotele

Post autor: TPS » 2016-01-02, 23:56

siara pisze:Kazdy ma swoje zdanie :)

Jak sie jedzie 60-70km/h na trasie 100-150KM bo np:

- zla pogoda
- duzy ruch
itd

To po co taka pozycja jak moze byc inna :) wszystko kwestia potrzeby danej sytuacji.

Na torze jest pelna koncentracja wiec nie ma co tego = z trasa.

Najgorsze jest to ze z roku na rok jest coraz wiecej aut, mniej miejsc gdzie legalnie mozna wyprzedzac (np przerywana linia).
Wybacz, ale leżakowanie to jest dobre jak się jest winem. Jedziesz 70 km/h, czyli w sekundę robisz ponad 20 metrów. Ja miewam czas reakcji w granicach 0.370 sekundy, czyli kierowcą wyścigowym nie będę. Czas reakcji zmęczonego człowieka, plus inne czynniki i już jesteś w dupie. Właśnie z takich rzeczy biorą się wypadki, potrąceni przechodnie, zwierzęta, rowerzyści, itp.

Sam nawyk hamowania lewą nogą uchronił mnie przed potrąceniem dziecka, kilku dorosłych, o dziwnie zachowujących się autach nie wspomnę. Gdybym jechał wyluzowany nie byłoby (chyba) wesoło. Dlatego uważam, że każdy kierowca powinien zaliczyć tor, zrozumieć czas reakcji, fizykę auta, rozumieć że FWD to nie RWD, i nie AWD.


"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"

Awatar użytkownika
siara
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1260
Rejestracja: 2009-02-26, 00:38
Model: 2015 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Mustang GT Premium-fotele

Post autor: siara » 2016-01-03, 13:59

Pozaycja za kierownica to jedno ocena sytuacji na drodze to drugie a w tym np zachowanie odpowiedniego odstepu od auta przed toba.

Robie ta sama trase ponad 15 lat i nie wyobrazam sobie takiej "wlasciwej" pozycji za kireownica o jakiej piszecie jak i mega skupienia bo by mi energii po dojechaniu braklo na reszte dnia a jeszcze wrocic musze...

Co innego jesli nastawiam sie na szybkie pokonanie trasy nawet tej mojej 130KM to wtedy oczywista oczywistosc ze nie moge jechac wyluzowany itd bo chwila nieuwagi i tragedia.

Tylko co mi da "szybkie pokonanie trasy" na odleglosci 130KM 10-15min? w ogolnym rozrachunku uwazam ze nie warto.

Powiem tak ostatnio jechalem koniem w/w trase i byl tak duzy ruch i do tego miejscami padal deszcz ze spalanie mialem 9 a przynajmniej tak mi komputer pokazywal.

Zeby byla jasnosc co do pozycji za kierownica MACIE RACJE ale w tym konkretnym moim przypadku nie stosuje.

Ale jak wpadam na autostrade w Niemczech to pozycja jest taka jak podajecie :)



zalasz
Forumowicz
Posty: 132
Rejestracja: 2015-01-27, 12:28
Model: GT 2015 - Recaro M6
Silnik: V8 5.0
Kolor: race red

Re: Mustang GT Premium-fotele

Post autor: zalasz » 2016-01-25, 15:20

razorblade pisze:A jak wygląda sprawa z fotelami recaro? Ktoś ma?
Mam Recaro i nie zamienilbym na inne;) siedzialem w innych wiec wiem co mowie:]


01/2015 Zamówienie
06->07->08->09/2015 Odbiór

ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”