
Mustang GT Premium-fotele
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
-
- Forumowicz
- Posty: 379
- Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
- Model: Był GT Premium 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
- Lokalizacja:: Kraków
Mustang GT Premium-fotele
Szanowni, docieram swojego kunia i mam zrgyz... Jak pisałem w ogólnym wątku, nie potrafię wygodnie podróżować na standardowych fotelach. Po 30 -40 km boli mnie kość ogonowa i okolice, a uda są niepodparte i zaczynają drętwieć. Nie jestem wielki-185 cm/ 100 kg, ale szlag mnie trafia z tymi fotelami. Tak niewygodnych nie miałem w żadnym aucie. Może mam złe odniesienie do komfortu foteli w innych autach, ale do licha, Amerykanie duzi sa i nie narzekają, a ja wysiadam jak połamany. Jak oceniacie-totalnie szczerze te fotele? Mam wrażenie, że albo są zbyt cienko tapicerowane, albo źle wyprofilowane, a zapewne oba naraz. 

-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 53
- Rejestracja: 2015-06-04, 09:41
- Model: 2015 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: DIB
Re: Mustang GT Premium-fotele
Ja przeciwnie >> znalazłem pozycję prze/wygodną
180/85 ; po 200km ciągłej jazdy żadnych "odcisków" , pełen 


-
- Forumowicz
- Posty: 379
- Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
- Model: Był GT Premium 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Mustang GT Premium-fotele
No to mam albo szwedzki tyłek, albo muszę dalej pracować nad pozycją....
dobrze, że tylko ja mam ten problem, bo to oznacza, że auto jest cool... 


-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 17
- Rejestracja: 2015-11-10, 21:31
- Model: 2015 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: red
Re: Mustang GT Premium-fotele
Mnie też na razie jest wygodnie, aczkolwiek fotele "bardziej obejmujące" niż mam w jeepie i do tego się na razie przyzwyczajam. Jedynie co mnie drażni to brak pamięci siedzeń i brak elektrycznej regulacji pochylenia oparcia.
Ale i tak najbardziej z komfortu mi brakuje podgrzewanej kierownicy...
EDIT: i brakuje jeszcze zdalnego odpalania z kluczyka. W jeepie mam, w mustagu z USA tez to jest. Szkoda że nie ma w wersji EU
Ale i tak najbardziej z komfortu mi brakuje podgrzewanej kierownicy...
EDIT: i brakuje jeszcze zdalnego odpalania z kluczyka. W jeepie mam, w mustagu z USA tez to jest. Szkoda że nie ma w wersji EU
Mustang 2015 V8
Jeep Grand Cherooke 2011 V8 HEMI - ukradli spod domu
RangeRover 2010 V8 - koni więcej niż w mustangu
Jeep Grand Cherooke 2004 V8 4,7 zrobiony pod teren.
Jeep Grand Cherooke 2011 V8 HEMI - ukradli spod domu

RangeRover 2010 V8 - koni więcej niż w mustangu

Jeep Grand Cherooke 2004 V8 4,7 zrobiony pod teren.
-
- Forumowicz
- Posty: 379
- Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
- Model: Był GT Premium 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Mustang GT Premium-fotele
To mam te same uwagi, kąt oparcia regulowany tym heblem, to kpina. Mam inne coupe w swoim garażu i mam full elektryczne, wraz z pamięcią położenia foteli przednich po pochyleniu oparcia do przodu, a w drugim mechaniczna pamięć i daje radę. Choć sporadycznie wożę kogoś z tyłu, to brak mi pełnej elektryki, bo lubię zmieniać delikatnie kąt oparcia w czasie jazdy. Kierownicę podgrzewaną mam w Volvo, a tego mi akurat w kuniu nie brakuje, bo prawdziwą zimą raczej nim nie będę jeździć. Ale te fotele jakoś mi do tyłka nie pasują...ehh...
-
- Forumowicz
- Posty: 379
- Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
- Model: Był GT Premium 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Mustang GT Premium-fotele
Heh...zaczynam się do nich dopasowywać...po 2 tygodniach i 1100 km. Zaczynają mnie jakoś podpierać i nie gnieść tak okrutnie, ale to jeszcze nie ideał 

-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 13
- Rejestracja: 2015-12-18, 22:14
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Ruby red
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Mustang GT Premium-fotele
taka rada klubowego rajdowcy
auto sportowe nie równa się wygodzie
po pierwsze pozycja za kierownica, oparcie fotela powinno być w granicy 100-110 st co dla większości na początku jest szok że fotel jest do leżenia przecież
ale jak się po czasie przyzwyczaisz to już w życiu nie będziesz jeździć leżąco za kierownicą bo będzie ci nie wygodnie

auto sportowe nie równa się wygodzie




- TPS
- Forumowicz
- Posty: 372
- Rejestracja: 2014-12-11, 08:45
- Model: 2008 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Taki jak u Zygzaka McQueena
- Lokalizacja:: Ućć
- Kontakt:
Re: Mustang GT Premium-fotele
Ech, temat rzeka. Uważam, że obowiązkowe powinno być wzięcie swojego auta na tor i zaliczenie porządnego wypadnięcia z toru. Wtedy każdy rozumiałby, że auto czuje się dupą, że leżenie za kierownicą obniża sprawność rąk, że nie kieruje się autem z ręką na 12tej, że nie hamuje się w zakręcie i wiele innych rzeczy też by do wielu pustych głów dotarło.Magic pisze:taka rada klubowego rajdowcy![]()
auto sportowe nie równa się wygodziepo pierwsze pozycja za kierownica, oparcie fotela powinno być w granicy 100-110 st co dla większości na początku jest szok że fotel jest do leżenia przecież
ale jak się po czasie przyzwyczaisz to już w życiu nie będziesz jeździć leżąco za kierownicą bo będzie ci nie wygodnie
![]()
"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"
Re: Mustang GT Premium-fotele
święta słowaTPS pisze:Ech, temat rzeka. Uważam, że obowiązkowe powinno być wzięcie swojego auta na tor i zaliczenie porządnego wypadnięcia z toru. Wtedy każdy rozumiałby, że auto czuje się dupą, że leżenie za kierownicą obniża sprawność rąk, że nie kieruje się autem z ręką na 12tej, że nie hamuje się w zakręcie i wiele innych rzeczy też by do wielu pustych głów dotarło.

- siara
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2009-02-26, 00:38
- Model: 2015 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Black
Re: Mustang GT Premium-fotele
Kazdy ma swoje zdanie 
Jak sie jedzie 60-70km/h na trasie 100-150KM bo np:
- zla pogoda
- duzy ruch
itd
To po co taka pozycja jak moze byc inna
wszystko kwestia potrzeby danej sytuacji.
Na torze jest pelna koncentracja wiec nie ma co tego = z trasa.
Najgorsze jest to ze z roku na rok jest coraz wiecej aut, mniej miejsc gdzie legalnie mozna wyprzedzac (np przerywana linia).

Jak sie jedzie 60-70km/h na trasie 100-150KM bo np:
- zla pogoda
- duzy ruch
itd
To po co taka pozycja jak moze byc inna

Na torze jest pelna koncentracja wiec nie ma co tego = z trasa.
Najgorsze jest to ze z roku na rok jest coraz wiecej aut, mniej miejsc gdzie legalnie mozna wyprzedzac (np przerywana linia).
- TPS
- Forumowicz
- Posty: 372
- Rejestracja: 2014-12-11, 08:45
- Model: 2008 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Taki jak u Zygzaka McQueena
- Lokalizacja:: Ućć
- Kontakt:
Re: Mustang GT Premium-fotele
Wybacz, ale leżakowanie to jest dobre jak się jest winem. Jedziesz 70 km/h, czyli w sekundę robisz ponad 20 metrów. Ja miewam czas reakcji w granicach 0.370 sekundy, czyli kierowcą wyścigowym nie będę. Czas reakcji zmęczonego człowieka, plus inne czynniki i już jesteś w dupie. Właśnie z takich rzeczy biorą się wypadki, potrąceni przechodnie, zwierzęta, rowerzyści, itp.siara pisze:Kazdy ma swoje zdanie
Jak sie jedzie 60-70km/h na trasie 100-150KM bo np:
- zla pogoda
- duzy ruch
itd
To po co taka pozycja jak moze byc innawszystko kwestia potrzeby danej sytuacji.
Na torze jest pelna koncentracja wiec nie ma co tego = z trasa.
Najgorsze jest to ze z roku na rok jest coraz wiecej aut, mniej miejsc gdzie legalnie mozna wyprzedzac (np przerywana linia).
Sam nawyk hamowania lewą nogą uchronił mnie przed potrąceniem dziecka, kilku dorosłych, o dziwnie zachowujących się autach nie wspomnę. Gdybym jechał wyluzowany nie byłoby (chyba) wesoło. Dlatego uważam, że każdy kierowca powinien zaliczyć tor, zrozumieć czas reakcji, fizykę auta, rozumieć że FWD to nie RWD, i nie AWD.
"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"
- siara
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2009-02-26, 00:38
- Model: 2015 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Black
Re: Mustang GT Premium-fotele
Pozaycja za kierownica to jedno ocena sytuacji na drodze to drugie a w tym np zachowanie odpowiedniego odstepu od auta przed toba.
Robie ta sama trase ponad 15 lat i nie wyobrazam sobie takiej "wlasciwej" pozycji za kireownica o jakiej piszecie jak i mega skupienia bo by mi energii po dojechaniu braklo na reszte dnia a jeszcze wrocic musze...
Co innego jesli nastawiam sie na szybkie pokonanie trasy nawet tej mojej 130KM to wtedy oczywista oczywistosc ze nie moge jechac wyluzowany itd bo chwila nieuwagi i tragedia.
Tylko co mi da "szybkie pokonanie trasy" na odleglosci 130KM 10-15min? w ogolnym rozrachunku uwazam ze nie warto.
Powiem tak ostatnio jechalem koniem w/w trase i byl tak duzy ruch i do tego miejscami padal deszcz ze spalanie mialem 9 a przynajmniej tak mi komputer pokazywal.
Zeby byla jasnosc co do pozycji za kierownica MACIE RACJE ale w tym konkretnym moim przypadku nie stosuje.
Ale jak wpadam na autostrade w Niemczech to pozycja jest taka jak podajecie
Robie ta sama trase ponad 15 lat i nie wyobrazam sobie takiej "wlasciwej" pozycji za kireownica o jakiej piszecie jak i mega skupienia bo by mi energii po dojechaniu braklo na reszte dnia a jeszcze wrocic musze...
Co innego jesli nastawiam sie na szybkie pokonanie trasy nawet tej mojej 130KM to wtedy oczywista oczywistosc ze nie moge jechac wyluzowany itd bo chwila nieuwagi i tragedia.
Tylko co mi da "szybkie pokonanie trasy" na odleglosci 130KM 10-15min? w ogolnym rozrachunku uwazam ze nie warto.
Powiem tak ostatnio jechalem koniem w/w trase i byl tak duzy ruch i do tego miejscami padal deszcz ze spalanie mialem 9 a przynajmniej tak mi komputer pokazywal.
Zeby byla jasnosc co do pozycji za kierownica MACIE RACJE ale w tym konkretnym moim przypadku nie stosuje.
Ale jak wpadam na autostrade w Niemczech to pozycja jest taka jak podajecie

-
- Forumowicz
- Posty: 132
- Rejestracja: 2015-01-27, 12:28
- Model: GT 2015 - Recaro M6
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: race red
Re: Mustang GT Premium-fotele
Mam Recaro i nie zamienilbym na inne;) siedzialem w innych wiec wiem co mowie:]razorblade pisze:A jak wygląda sprawa z fotelami recaro? Ktoś ma?
01/2015 Zamówienie
06->07->08->09/2015 Odbiór
06->07->08->09/2015 Odbiór