Hamowania
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
- 
				
				Volver
- Forumowicz
- Posty: 379
- Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
- Model: Był GT Premium 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Hamowania
Kurczę, 450 kuni to mało? Dla mnie to super! Jak w końcu dostanę swojego patataja, to go dam na hamownię! Może też będzie coś w prezencie od wujka Sama?  
			
									
									
- swiadeka
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 676
- Rejestracja: 2009-04-14, 16:58
- Model: GT Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bordowy i białe pasy
Re: Hamowania
To całkiem duży zapas mocy w stosunku do danych technicznych. A sprawdzałeś na hamowni obciążeniowej czy inercyjnej?Pik_us pisze:Jeśli pytasz o wersje mojego GT to EU
Arek
						Re: Hamowania
Obciążeniowej dokładnie tu http://www.chiptuning-lodz.pl/hamownia-2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									- swiadeka
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 676
- Rejestracja: 2009-04-14, 16:58
- Model: GT Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bordowy i białe pasy
Re: Hamowania
To całkiem miarodajny wynik. Fajnie, że tak go zestroili, ale za chwilę i tak mocy będzie małoPik_us pisze:Obciążeniowej dokładnie tu http://www.chiptuning-lodz.pl/hamownia-2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
 i mody, mody i jeszcze ... mody
 i mody, mody i jeszcze ... mody  
Arek
						- 
				
				JohnyHDH
- Forumowicz
- Posty: 116
- Rejestracja: 2012-02-14, 22:10
- Model: 2016 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
Re: Hamowania
To bardzo ciekawa sytuacja jest... Wersja US ma dokladnie 441KM i 550NM a dla wersji EU dane techniczne mowia 421km i 530nm. wniosek jest taki ze, wersja europejska ma dokladnie to samo co wersja US, Ford po prostu zanizyl dane.  To dobra wiadomosc
 To dobra wiadomosc 
			
									
									 To dobra wiadomosc
 To dobra wiadomosc 
- B0kiem
- Forumowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 2015-07-12, 14:49
- Model: S550 GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Białystok
- Kontakt:
Re: Hamowania
no i fajnie, ale najbardziej wiarygodne wyniki otrzymuje się na hamowniach silnikowych 
			
									
									
- swiadeka
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 676
- Rejestracja: 2009-04-14, 16:58
- Model: GT Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bordowy i białe pasy
Re: Hamowania
Pewnie wgrali oprogramowanie VWJohnyHDH pisze:To bardzo ciekawa sytuacja jest... Wersja US ma dokladnie 441KM i 550NM a dla wersji EU dane techniczne mowia 421km i 530nm. wniosek jest taki ze, wersja europejska ma dokladnie to samo co wersja US, Ford po prostu zanizyl dane.To dobra wiadomosc

Arek
						- 
				
				JohnyHDH
- Forumowicz
- Posty: 116
- Rejestracja: 2012-02-14, 22:10
- Model: 2016 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
Re: Hamowania
swiadeka pisze:Pewnie wgrali oprogramowanie VWJohnyHDH pisze:To bardzo ciekawa sytuacja jest... Wersja US ma dokladnie 441KM i 550NM a dla wersji EU dane techniczne mowia 421km i 530nm. wniosek jest taki ze, wersja europejska ma dokladnie to samo co wersja US, Ford po prostu zanizyl dane.To dobra wiadomosc
Co by normy CO2 spełniał w europie
 Dobre
 Dobre  
- B0kiem
- Forumowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 2015-07-12, 14:49
- Model: S550 GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Białystok
- Kontakt:
Re: Hamowania
raczej chodzi o normy pomiaru mocy w USA i Europie, bo silnik jest ten sam. Chyba, że czegoś nie wiem   Ten sam silnik będzie według SAE (USA) od kilku do kilkunastu koni mocniejszy  niż według DIN (Europa)
 Ten sam silnik będzie według SAE (USA) od kilku do kilkunastu koni mocniejszy  niż według DIN (Europa)
			
									
									 Ten sam silnik będzie według SAE (USA) od kilku do kilkunastu koni mocniejszy  niż według DIN (Europa)
 Ten sam silnik będzie według SAE (USA) od kilku do kilkunastu koni mocniejszy  niż według DIN (Europa)- witekz
- Forumowicz
- Posty: 273
- Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
- Model: Mustang 98 Vortech
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Rio Red
- Kontakt:
Re: Hamowania
Jest odwrotnie, wersja US ma 435 koni norma SAE, to jest inaczej 435 x 1,0142 t Din-PS (KM) = 441 "naszych" koni mechanicznych, tak naprawdę lepiej porównywać rwhp, temat hamowni już był wałkowany viewtopic.php?f=27&t=618" onclick="window.open(this.href);return false;B0kiem pisze:raczej chodzi o normy pomiaru mocy w USA i Europie, bo silnik jest ten sam. Chyba, że czegoś nie wiemTen sam silnik będzie według SAE (USA) od kilku do kilkunastu koni mocniejszy niż według DIN (Europa)
 
			


