Witam:) Muszę przed OZM naprawić parę drobnostek i mam pytanie- otóż jak kupowałem Mustanga to wyszedł na stacji diagnostycznej mały luz w lewym tylnym kole- złapałem obiema rękami za kolo i troszkę był luz na boki.. Co to może być? łożysko, piasta, ew coś innego? Podczas jazdy nic nie słychać, żadnego bicia itp
Druga sprawa to pytanie do właścicieli superchargerów- co ile km zmieniacie olej w kompresorze?
pozdrawiam:)
Pytanie odn. łożyska/piasty i kompresora:)
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- tomas
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 265
- Rejestracja: 2011-02-13, 22:57
- Model: coupe i convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwone coupe 66, granatowe conv. 66,czarne conv. GT 07
Re: Pytanie odn. łożyska/piasty i kompresora:)
Luz osiowy na tylnych kołach to norma . Ja mam luz około 0,5 cm
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: Pytanie odn. łożyska/piasty i kompresora:)
Dokładnie luzem z tyłu sie nie przejmuj , amerykańskie auta tak mają od nowosci taka jest budowa mostu , u mnie tez jest luz 

-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Pytanie odn. łożyska/piasty i kompresora:)
Nie wiem jak w Twoim, ale np Kenne Bell co 12k mill.
Luz osiowy z tyłu to jak koledzy napisali, normalne, jak za duży, to szpera do bani, ale czy do bani, to łatwo sprawdzić. Na podnośniku kręcąc jednym kołem, drugie ma się kręcić w tą samą stronę.
Luz osiowy z tyłu to jak koledzy napisali, normalne, jak za duży, to szpera do bani, ale czy do bani, to łatwo sprawdzić. Na podnośniku kręcąc jednym kołem, drugie ma się kręcić w tą samą stronę.
- tomek888
- Forumowicz
- Posty: 395
- Rejestracja: 2012-04-07, 20:54
- Model: GT Supercharged
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Alloy Grey
Re: Pytanie odn. łożyska/piasty i kompresora:)
Dzięki caniggia:) u mnie w instrukcji Whipple napisane jest że zmiana oleju co 75-100 tysięcy mil, aż mi sie nie chce wierzyć...skąd taka różnica w porównaniu do KB?:)
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver