Zapłon?

oświetlenie, ładowanie, instalacja elektrzyczna w samochodzie

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Zapłon?

Post autor: CzyTyTez » 2014-03-23, 15:41

mam nadzieję że dobry dział...

Wczoraj wskakuję na siodło, cukier w buźkę, przekręcam, słyszę mieli, ale słabo, nie zaskoczył, przekręcam kluczykiem jeszcze raz - mieli słabiej, myślę sobie oł fak - coś się zfakało. Pierwsza myśl akumulator, który był miesiąc temu ładowany najzwyczajniej padł (bo nie znam jego historii), zaglądam przy stajennym świetle na jego perskie oko - koloru zielonego raczej nie jest, więc dobrze też nie jest... poruszałem drutami (tak jak laicy :) ), wskakuję spowrotem na siodło, cukier w paszcze, przekręt i zamieliło aż miło - lepiej niż za pierwszym razem - silnik bez najmniejszych problemów poszedł z kopyta...

Więc pytanie zanim wezmę się za zakup miernika do gęstości elektrolitu i jego uzupełnianie - Czy to raczej tylko akumulator czy coś jeszcze? Bo dziwnym dla mnie jest, że za którymś razem zamieliło lepiej niż za pierwszym.

Aha, na desce wskazówka alternatora jest cały czas w pionie, ani drga, to prawidłowe?

a żeby było jeszcze mało to zapytam o ew. prostownik:
http://allegro.pl/bass-polska-prostowni ... 61075.html" onclick="window.open(this.href);return false;
taki styknie do rozruchu qunia? i czy do ładowania lepszy ten czy procesorowy?



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: Zapłon?

Post autor: CzyTyTez » 2014-04-12, 21:59

widzę szał w tym wątku :P

ale nieco odpowiem na to co wyżej nie zawarłem :P

otóż przy okazji drążąc jeden temat odkryłem powód innej "usterki", podczas której mustang nawet nie próbował kręcić:
nie było to spowodowane słabym aku, a zabezpieczniem automatu, a bliżej leciwego automatu, który pomimo prób odpalania na Parkingu nie reagował na przekręcanie kluczyka w stacyjce. By odpalić wystarczyło lekko trącić drążek, ew. wrzucić na luz by "stykło", choć dokładnie jeszcze nie wiem co... ;P

a co do treści z pierwszego posta:
aku mam stary, podczas odpalenia i gazowania światła świecą ze zmienną mocą ;P, w spoczynku aku dawał niecałe 12v i 0.1v mniej przy włączonych światłach czyli niby luz. Póki co kupiłem sobie boscha c3 ;P - burżuj ze mnie ;]



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Zapłon?

Post autor: yoozeq » 2014-04-13, 00:11

Pewnie to co nie styka to pozycjometr na skrzyni biegów...


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

pocker
Młodszy Forumowicz
Posty: 67
Rejestracja: 2014-03-27, 16:22
Model: 00' Convertible
Silnik: V6 3.8
Kolor: czarny

Re: Zapłon?

Post autor: pocker » 2014-04-13, 09:47

klemy miałeś zaśniedziałe.. :D



sejdorfo
Forumowicz
Posty: 100
Rejestracja: 2011-08-28, 13:56
Model: 1969 coupe
Silnik: inny V8
Kolor: pastel grey

Re: Zapłon?

Post autor: sejdorfo » 2014-11-26, 21:03

w scianie grodziowej nad kolumna kierownicza w komorze silnika masz czteropinową kostke do ktorej ida dwa kable czerwone i dwa czarne własnie ze skrzyni biegów. Czarne są od światła wstecznego a czerwone od zabezpieczenia Puki niedojdzie nowy włącznik, zmostkuj czerwone kable razem i w ten sposób obejdziesz to



ODPOWIEDZ

Wróć do „11. układ elektryczny”