Most i dyferencjal
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
Re: Most i dyferencjal
Czy mustangi 1966 coupe miały dwa różne rozstawy osi , czy różnica polegała na wystawieniu felg czy też mosty są inne.?
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: Most i dyferencjal
Podłącze się pod temat
wymieniłem łożysko na półosi bo błednie zdiagnozowałem że ma luz (łożysko nie wyło, ale podczas jazdy z mała prędkością jest rytmiczny stukot)
okazało się że z nowym łozyskiem jest tak samo tzn kładąc ręke na kole na godzinie 12:00 (uniesionym na lewarku) i bez żadnego wysiłku mozna to koło o 1-2mm popchnąć i cofnąć - słychać wtedy jak półoś uderza w dyfrze - czyli wykonuje ruch jak na obrazku
frezy na półosi bez śladów zuzycia, półoś zazębia się i jest napędzana

kładąc dłonie na godzinie 3 i 9 luzu praktycznie nia ma
próbując unieść kolo też nie ma luzu czyli łożysko jest ok
na drugiej stronie (pasazera) taki luz nie występuje
czego mam się spodziewać?
wymieniłem łożysko na półosi bo błednie zdiagnozowałem że ma luz (łożysko nie wyło, ale podczas jazdy z mała prędkością jest rytmiczny stukot)
okazało się że z nowym łozyskiem jest tak samo tzn kładąc ręke na kole na godzinie 12:00 (uniesionym na lewarku) i bez żadnego wysiłku mozna to koło o 1-2mm popchnąć i cofnąć - słychać wtedy jak półoś uderza w dyfrze - czyli wykonuje ruch jak na obrazku
frezy na półosi bez śladów zuzycia, półoś zazębia się i jest napędzana

kładąc dłonie na godzinie 3 i 9 luzu praktycznie nia ma
próbując unieść kolo też nie ma luzu czyli łożysko jest ok
na drugiej stronie (pasazera) taki luz nie występuje
czego mam się spodziewać?
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Most i dyferencjal
Prawdopodobnie może być wygniecione gniazdo łożyska półosi w obudowie mostu.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
Re: Most i dyferencjal
Ja sie moze podlacze pod temat.
Ostatnio zaczelo mi cos stukac w blizej nieokreslonym miejscu. Objawy: przy malych predkosciach podczas hamowania slychac stukanieaalbo trzeszczenie. Poczatkowo myslalem ze to sprezyna ale pozniej zaczalem testowac i znalazlem kolejny objaw. Czasami, piszę celowo czasami, bo raz jest a raz nie ma a czasem jest troche, przy malych predkosciach slychac rytmiczny stukot zalezny od predkosci. Stuka niezaleznie od tego czy jest na biegu czy na luzie wiec to nie skrzynia raczej (automat).
Zaczalem szukac dalej i podnioslem auto.
Oba koła z tylu mają luz osiowy ale prawe troche wiekszy.
Nie ma luzow gora dol i przod tyl wiec lozyska ok.
Mam spory luz na dyfrze tzn obracajac jednym kolem przy zablokowanym drugim kole jest kilka stopni luzu zanim dyfer zacznie sie obracac. Pytanie czy to normalne?
Czy ktos ma pomysl co moze stukac?
Czy te wszystkie luzy sa normalne?
Czy moze zle szukam bo ten stukot przy hamowaniu to cos innego w ogole?
Jaki moze byc zwiazek pomiedzy stukaniem/chrobotaniem przy hamowaniu z malych predkosci a stukotem przy jezdzie z mala predkoscia?
Przebieg ok. 100k km. Ostatnio wymenialem olej w skrzyni (pisze mimo iz moze to nie miec nic wspolnego)
Ostatnio zaczelo mi cos stukac w blizej nieokreslonym miejscu. Objawy: przy malych predkosciach podczas hamowania slychac stukanieaalbo trzeszczenie. Poczatkowo myslalem ze to sprezyna ale pozniej zaczalem testowac i znalazlem kolejny objaw. Czasami, piszę celowo czasami, bo raz jest a raz nie ma a czasem jest troche, przy malych predkosciach slychac rytmiczny stukot zalezny od predkosci. Stuka niezaleznie od tego czy jest na biegu czy na luzie wiec to nie skrzynia raczej (automat).
Zaczalem szukac dalej i podnioslem auto.
Oba koła z tylu mają luz osiowy ale prawe troche wiekszy.
Nie ma luzow gora dol i przod tyl wiec lozyska ok.
Mam spory luz na dyfrze tzn obracajac jednym kolem przy zablokowanym drugim kole jest kilka stopni luzu zanim dyfer zacznie sie obracac. Pytanie czy to normalne?
Czy ktos ma pomysl co moze stukac?
Czy te wszystkie luzy sa normalne?
Czy moze zle szukam bo ten stukot przy hamowaniu to cos innego w ogole?
Jaki moze byc zwiazek pomiedzy stukaniem/chrobotaniem przy hamowaniu z malych predkosci a stukotem przy jezdzie z mala predkoscia?
Przebieg ok. 100k km. Ostatnio wymenialem olej w skrzyni (pisze mimo iz moze to nie miec nic wspolnego)
Re: Most i dyferencjal
A.... sorry.... dotyczy mustanga '05. Teraz widze ze ten temat dotyczy klasyka. Ale mimo to ktos moze poradzic?