Uszczelka Głowicy V6 4.0

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
frelek
Posty: 5
Rejestracja: 2010-11-28, 20:47
Model: V6 2006
Silnik: V6 3.8
Kolor: jasny grafit

Uszczelka Głowicy V6 4.0

Post autor: frelek » 2011-01-09, 18:59

Witam.
Czy ktoś już w swoim mustangu wymieniał uszczelki głowicy, jak tak proszę o jakieś porady dotyczące tematu(koszt, gdzie, ile czasu trwała naprawa, skąd wziął części).

Pozdrawiam
Patryk



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Post autor: MAX » 2011-01-09, 19:05

Określ przyczynę wymiany :zalamany:
tu ją gość ma
http://allegro.pl/uszczelka-glowicy-pra ... 81576.html


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

frelek
Posty: 5
Rejestracja: 2010-11-28, 20:47
Model: V6 2006
Silnik: V6 3.8
Kolor: jasny grafit

Post autor: frelek » 2011-01-09, 19:19

A wiec.
Wyjechałem 2 dni temu z domu(temp na dworze około 0 stopni), dałem gazu na 70% przyspieszyłem do 80 km/h i nagle spadły mi obroty o połowę, z początku myślałem że zadziałał TCS, więc pojechałem dalej. Przejechałem 3 km zatrzymałem się na 2 min ale nie wyłączałem silnika przejechałem kolejne 200 metrów i nagle samochód przestał iść, tzw. dodawałem gazu, obroty się podnosiły ale nie chciał jechać( tak jak by dodawać gazu na luzie). Na wstecznym to samo i jak podniosłem maskę to słychać bulgotanie wody.

Doszedłem do wniosku, że wydmuchało mi uszczelki spod głowicy.
Dodam że cztery miesiące wcześniej wymieniłem termostat bo przeciekał, ale silnik mi się wtedy nie przegrzał, oraz mam ciągłe problemy z alternatorem(zamówiłem już nowy mocniejszy z USA).
Po 3 miesiące temu wymieniałem także świece oraz została przeczyszczona przepustnica bo samochód zgasł mi 2 razy sam z siebie na wolnych obrotach.

Dzięki za zainteresowanie



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Post autor: MAX » 2011-01-09, 20:02

No co za nie fart jaki przebieg ma konik?
Mam też 4.0 l i się już boję opisuj w tym wątku przebieg naprawy!


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

frelek
Posty: 5
Rejestracja: 2010-11-28, 20:47
Model: V6 2006
Silnik: V6 3.8
Kolor: jasny grafit

Post autor: frelek » 2011-01-09, 21:44

Przebieg to 74 tys mil. Także od jakiś 3 miesięcy samochód spala 3,4 litry paliwa więcej niż normalnie.
Na allegro wystawiona jest tylko jedna(prawa), a potrzebuje jeszcze lewą a nie mogę znaleźć.

Chciał bym jeszcze zrobić całą diagnostykę układu chłodzenia, a jedyny serwis jaki znam na terenie warszawy, który ma odpowiednie narzędzia to Mustang Trading(nie polecam drogie części, droga robocizna, kiepscy mechanicy). Wiec proszę o jakieś konkretne namiary :D



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2450
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2011-01-09, 22:35

napisz do Mirmala na PW to naprawi ci mustanga on się tym zajmuje i części będzie wiedział z kąd wziąść



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2011-01-09, 23:14

Jak mogę coś dodać to najpierw trzeba zrobić test na obecność spalin w układzie chłodzenia zamiast odrazu rozbierać silnik.



frelek
Posty: 5
Rejestracja: 2010-11-28, 20:47
Model: V6 2006
Silnik: V6 3.8
Kolor: jasny grafit

Post autor: frelek » 2011-01-11, 14:38

Dzięki za podpowiedzi, konik pojechał na warsztat i jest rozbierany. Jedna uszczelka w Mustang Trading kosztuje 185 zł(cena spoko). Niestety potrzebne są 2 :zalamany: . Ma być gotowy środa/czwartek.

Co do testu na obecność spalin to zleciłem i zobaczymy co wyniknie.

Jak naprawią to opisze co i jak, mam nadzieje, że nikt nie będzie musiał korzystać :D

Pozdro.



Awatar użytkownika
Ronin
Forumowicz
Posty: 261
Rejestracja: 2009-04-04, 00:25
Model: s 197
Silnik: V6 4.0
Kolor: black

Post autor: Ronin » 2011-01-11, 22:49

Wstawiłeś Mustanga do naprawy do firmy Mustang Trading? Jeśli tak to przeczytaj może ten temat .... viewtopic.php?t=2658

Na Twoim miejscu bym uważał :niepewny:


mustang... just a dream ...

frelek
Posty: 5
Rejestracja: 2010-11-28, 20:47
Model: V6 2006
Silnik: V6 3.8
Kolor: jasny grafit

Post autor: frelek » 2011-01-19, 17:39

Po kilku dniach nieobecności wracam i opiszę co się stało z samochodem.
Wiec wstępne założenia że poszła uszczelka głowicy były błędne, wypadł(nie wiem jak to możliwe) pierścień ze skrzyni biegów, przez co wyciekł olej i poszedł tłok.

Wszystko zostało naprawione i samochód śmiga, znaczy śmigał bo teraz nie chce odpalić.
Najbardziej prawdopodobna przyczyna to że poszedł rozrusznik, na który bezpośrednio oddziaływała automatyczna skrzynia biegów.

Teraz więc czekam aż mi znowu zaholują samochód i zrobią rozrusznik.

Za wszystkie wcześniejsze odpowiedzi dziękuję.
Samochodu nie robiłem w Mustangu Trading bo już z doświadczenia wiem, że to partacze.

Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”