hamulce od GT

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

hamulce od GT

Post autor: caniggia » 2010-08-26, 14:13

Zmieniam komplet tarcz na nawiercane/nacinane i przy okazji gosc z rotorpros doradzil aby zmienić strzemię trzymające przedni zacisk na takie od GT, wtedy wchodzi tarcza od GT większa. Z tego co wiem, felga min 17" musi być.

tarcze takie łyknąłem:
http://www.rotorpros.net/

z klockami posi quiet i strzemionami (2x52$) komplet 400$.

PN mocowania jak coś to 6R3Z-2B134-B taki sam dla obu stron.



Awatar użytkownika
Ronin
Forumowicz
Posty: 261
Rejestracja: 2009-04-04, 00:25
Model: s 197
Silnik: V6 4.0
Kolor: black

Post autor: Ronin » 2010-08-27, 17:50

Tak jak piszesz
Aby założyć od GT musisz zmienić jarzmo i koła na min 17. Niestety hamulce z GT nie zmieszczą się w seryjne 16-tki.

Celibad przerabiał u siebie i zakładał tarcze od AMG - bardzo chwali sobie zestaw.


mustang... just a dream ...

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-09-27, 15:27

Moze odswieze temat hamulcow:

No jak nei jeden mamy juz sprawdzony najtanszy a bardzo dobry zestaw:
Tarcze AMG od (Celibad) + Klocki EBC ( Alustar ) = Mustang S197

Znalazlem pare fajnych filmikow:

Pokazane zaciski od GT500 4 i 6 tloczkowe

[yt][/yt]


I najdrozsze - czy najlepsze ?

[yt][/yt]

A tu Ciekawa Propozycja:

http://www.bluecollarperformance.com/gt ... otors.html

[yt][/yt]

Instalacja Tarcz:
[yt][/yt]



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Post autor: Stachu_xjr » 2010-09-27, 16:53

Mam u siebie takie zestaw Amg+ebc red i szczerze polecam jest bez porównania z serią , ostra nurkuje przy hamowaniu, jedyne co moze komus nie pasować to ze przy ostrej jedzie brudzą sie ranty w felgach, mi to nie przeskadza wazne ze sie dobrze haumją i nie piszczą tak jak te tanie z allegro :)



Awatar użytkownika
mrjackson
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 2010-03-26, 17:42
Model: GT 05 +Kompressor
Silnik: V8 4.6
Kolor: Tungsten grey + Carbon
Kontakt:

Post autor: mrjackson » 2010-09-27, 17:06

Stachu_xjr pisze:przy ostrej jedzie brudzą sie ranty w felgach
Fakt potwierdzam, są mocno pylące, ale rekompensują ta dobrym hamowanie.

Mam pytanie odnośnie jakiegoś zestawu na tylne koła do hamowania. Może też jakiś zestaw od Celibada??



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-10-20, 22:19

tu jak to wygląda z rotorpros.net:

http://www.mustangklub.pl/viewtopic.php ... 336a#50643



andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-10-21, 09:47

AluStar pisze:Tarcze AMG od (Celibad) + Klocki EBC ( Alustar )
A jak te klocki EBC wypadaja w porównaniu do Hawk (HPS/Ceramic)?


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-10-21, 10:12

te tez sa ceramiczne - Ja osobiscie jestem Bardzo zadowolony ( chyba jak wiekszosc z nas )

Ale Hawk tez napewno sa Super.
zalety EBC:
- B Dobrze chamuja
- Nie pyla
- Nie Piszcza
Co tu Pisac trzeba by zalozyc i te i te i wtedy porownac ..
http://www.orurowanie.eu/uklad-hamulcow ... e-ebc.html



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-10-21, 10:38

jezeli chodzi o posi quiet, to mają wogóle nie syfić, mają być ciche, nie niszczą tarcz i hamują podobno bardzo dobrze. porównanie będę miał tylko do oryginałów jeżeli chodzi o stanga.

troche opini:

http://forums.corvetteforum.com/c6-z06-" onclick="window.open(this.href);return false; ... -pads.html
Ostatnio zmieniony 2013-04-08, 12:30 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-10-21, 13:31

caniggia, wg mnie EBC spelniaja te wymogi - trzeba tylko dobradz dobrze rodzaj do naszych modeli .



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2010-10-21, 13:36

AluStar pisze:te tez sa ceramiczne - Ja osobiscie jestem Bardzo zadowolony ( chyba jak wiekszosc z nas )

Ale Hawk tez napewno sa Super.
zalety EBC:
- B Dobrze chamuja
- Nie pyla
- Nie Piszcza
Co tu Pisac trzeba by zalozyc i te i te i wtedy porownac ..
http://www.orurowanie.eu/uklad-hamulcow ... e-ebc.html
ja rowniez mam zestaw klockow i tarcz EBC..potwierdzam ze nie pyla tylko jak tarcze sa rozgrzane to troszke glosno... :)

tyl mam SP Performens tarcze i klocki EBC i tez oki..



andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-10-21, 13:59

caniggia pisze:jezeli chodzi o posi quiet, to mają wogóle nie syfić, mają być ciche, nie niszczą tarcz (jak np hawk) i hamują podobno bardzo dobrze. porównanie będę miał tylko do oryginałów jeżeli chodzi o stanga.
To chyba problem tylko klocków Hawk HPS plus. Natomiast odpowiednik tego co opisujesz, to będą "zwykłe" HPS.

Co mnie własnie interesuje to jak szybko tarcze sie zużywają na tych bardzo twardych klockach (HPS+)? To bedzie jeden wypad na tor i wymiana tarcz, czy może wymiana co sezon. Wie ktoś?


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-10-21, 19:21

wydaje mi sie ze klocki powinny byc miękkie zeby tarcz nie niszczyc ..
Dlatego EBC sie srednio szybko zuzywaja .



Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2010-10-21, 19:38

ja jezdze od roku na Hawk HPS (ferrocarbonowych) i uwazam je za doskonale... jak na razie tarcze sa niezuzyte, klocki tez sa w b. dobrym stanie... przejechalem na komplecie ok. 40tys. km... auto hamuje jak zyleta.... Ronin kilka dni spedzil na siedzeniu pasazera to bedzie mogl potwierdzic :P



Awatar użytkownika
Michaś
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2009-10-06, 12:15
Model: Y 2006 VB style
Silnik: V6 4.0
Kolor: Vatican Bordo

Post autor: Michaś » 2010-10-21, 20:07

Stachu_xjr pisze:Mam u siebie takie zestaw Amg+ebc red i szczerze polecam jest bez porównania z serią , ostra nurkuje przy hamowaniu, jedyne co moze komus nie pasować to ze przy ostrej jedzie brudzą sie ranty w felgach, mi to nie przeskadza wazne ze sie dobrze haumją i nie piszczą tak jak te tanie z allegro :)
jaki koszt tarcz od AMG? - nie mogę nigdzie ich znaleźć, klocki znalazłem u AluStara



ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”