Huk podczas jazdy

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: Huk podczas jazdy

Post autor: MAX » 2012-05-22, 21:21

TomTom jaki masz przebieg ,coś się sypie to Twoje Koniątko ?


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
Mały1973
Forumowicz
Posty: 688
Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
Model: Mustang Mach I 1971
Silnik: inny V8
Kolor: Medium Blue Metallic
Kontakt:

Re: Huk podczas jazdy

Post autor: Mały1973 » 2012-05-23, 00:08

Może to po części wina przebiegu, może zmieniałeś koła na większe/ cięższe ? Nakrętka praktycznie zawsze da się odkręcić, problem w tym, że może mieć tendencję do odkręcania. Użyłeś smaru miedziowego, który zmniejsza możliwości odkręcania się śrub nakrętek itp ? I jeszcze jedno, jak teraz Ford robi bo kiedyś mieli taki głupi patent w niektórych modelach, że nakrętka piasty miała lewy gwint i nakręcana była w odwrotnym kierunku do kierunku jazdy co jeszcze tylko zwiększało możliwość odkręcania się takich nakrętek.


- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation

Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Huk podczas jazdy

Post autor: Tom.Tom » 2012-05-23, 00:45

MAX pisze:TomTom jaki masz przebieg ,coś się sypie to Twoje Koniątko ?
55tyś km. Lewe koło dostało jeszcze w Stanach i sądzę, że mogło być zrobione po taniości, bo i sworzeń był dość mocno wybity. A prawa strona jest OK. Inna sprawa, że faktycznie koła są za duże (opony za wysokie o 3cm) ale takie już kupiłem od Nemaxa. Wygląda fajnie - jakby był obniżony, ale to na pewno obciążenie i dla układu jezdnego i dla napędowego - pewno wymienię na przyszły sezon, bo to nówki (choć prawa tylna już nie taka nówka :hyhy: ).

Alternator - wiadomo - nie mnie jednemu padł w tym modelu.

Zapowietrzanie układu chłodzenia - też nie jestem odosobniony z tym problemem.

Stopniowo powymieniam te wszystkie niedorobione elementy i myślę, że będzie spokój - z tego co widać, to tam nic mechanicznie nie było robione od nowości.
Mały1973 pisze:Nakrętka praktycznie zawsze da się odkręcić, problem w tym, że może mieć tendencję do odkręcania...
To jest taka sprytna samozaciskowa - ma w środku takie "plasterki", które się dociskają, więc jeżeli nie uszkodzi się przy odkręcaniu, to dalej spełnia swoją funkcję.


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

Awatar użytkownika
Mały1973
Forumowicz
Posty: 688
Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
Model: Mustang Mach I 1971
Silnik: inny V8
Kolor: Medium Blue Metallic
Kontakt:

Re: Huk podczas jazdy

Post autor: Mały1973 » 2012-05-23, 00:55

Mały1973 pisze:Nakrętka praktycznie zawsze da się odkręcić, problem w tym, że może mieć tendencję do odkręcania...
To jest taka sprytna samozaciskowa - ma w środku takie "plasterki", które się dociskają, więc jeżeli nie uszkodzi się przy odkręcaniu, to dalej spełnia swoją funkcję.[/quote]
Czyli samokontrująca, jak nie poszła przy odkręcaniu to miejmy nadzieję, że będzie dalej spełniać swe zadanie, na Twoim miejscu po parudziesięciu kilometrach podniósłbym jeszcze auto i sprawdził. Parę minut roboty, a wiadomo to nie jest śrubka od radia :kwasny: Ja dla bezpieczeństwa to jak zmieniam np koła to też po około 100km klucz w ręke i sprawdzam, dociągam. Dwa razy koło mnie wyprzedziło i wolę dmuchać na zimne.


- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Huk podczas jazdy

Post autor: AluStar » 2012-05-23, 09:20

tom.tom Podales typowe usterki mustanga
- niektórzy nawet mogą niewiedziec o tym ze piasty sa w stanie agonalnym :-)



Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1321
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Re: Huk podczas jazdy

Post autor: pavlito » 2012-05-23, 17:35

na forach amerykańskich piszą ze piasty potrafią padac nawet po 20kkm ale bywa że dopiero po 120kkm. winne są łożyska kuprzwe nieodporne na boczne przeciążenia. powinny być rolkowe ale są droższe. ford...



Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Huk podczas jazdy

Post autor: Tom.Tom » 2012-05-23, 23:27

No ale tu nic nie powinno dziwić, bo skąd niby akronim: Fix Or Repair Daily :rotfl:

Ja i tak zamawiam na RA dwie nowe piasty SKF - niech sobie leżą i czekają na swoją kolej ;)


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: Huk podczas jazdy

Post autor: alski » 2012-05-23, 23:48

Dla pewności kupiłem Timkeny...będą czekać aż moje seryjne posypią się od jazdy po ryflach na Torze P-ń :D


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”