Huk podczas jazdy
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: Huk podczas jazdy
TomTom jaki masz przebieg ,coś się sypie to Twoje Koniątko ?
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- Mały1973
- Forumowicz
- Posty: 688
- Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
- Model: Mustang Mach I 1971
- Silnik: inny V8
- Kolor: Medium Blue Metallic
- Kontakt:
Re: Huk podczas jazdy
Może to po części wina przebiegu, może zmieniałeś koła na większe/ cięższe ? Nakrętka praktycznie zawsze da się odkręcić, problem w tym, że może mieć tendencję do odkręcania. Użyłeś smaru miedziowego, który zmniejsza możliwości odkręcania się śrub nakrętek itp ? I jeszcze jedno, jak teraz Ford robi bo kiedyś mieli taki głupi patent w niektórych modelach, że nakrętka piasty miała lewy gwint i nakręcana była w odwrotnym kierunku do kierunku jazdy co jeszcze tylko zwiększało możliwość odkręcania się takich nakrętek.
- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Huk podczas jazdy
55tyś km. Lewe koło dostało jeszcze w Stanach i sądzę, że mogło być zrobione po taniości, bo i sworzeń był dość mocno wybity. A prawa strona jest OK. Inna sprawa, że faktycznie koła są za duże (opony za wysokie o 3cm) ale takie już kupiłem od Nemaxa. Wygląda fajnie - jakby był obniżony, ale to na pewno obciążenie i dla układu jezdnego i dla napędowego - pewno wymienię na przyszły sezon, bo to nówki (choć prawa tylna już nie taka nówkaMAX pisze:TomTom jaki masz przebieg ,coś się sypie to Twoje Koniątko ?

Alternator - wiadomo - nie mnie jednemu padł w tym modelu.
Zapowietrzanie układu chłodzenia - też nie jestem odosobniony z tym problemem.
Stopniowo powymieniam te wszystkie niedorobione elementy i myślę, że będzie spokój - z tego co widać, to tam nic mechanicznie nie było robione od nowości.
To jest taka sprytna samozaciskowa - ma w środku takie "plasterki", które się dociskają, więc jeżeli nie uszkodzi się przy odkręcaniu, to dalej spełnia swoją funkcję.Mały1973 pisze:Nakrętka praktycznie zawsze da się odkręcić, problem w tym, że może mieć tendencję do odkręcania...

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- Mały1973
- Forumowicz
- Posty: 688
- Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
- Model: Mustang Mach I 1971
- Silnik: inny V8
- Kolor: Medium Blue Metallic
- Kontakt:
Re: Huk podczas jazdy
To jest taka sprytna samozaciskowa - ma w środku takie "plasterki", które się dociskają, więc jeżeli nie uszkodzi się przy odkręcaniu, to dalej spełnia swoją funkcję.[/quote]Mały1973 pisze:Nakrętka praktycznie zawsze da się odkręcić, problem w tym, że może mieć tendencję do odkręcania...
Czyli samokontrująca, jak nie poszła przy odkręcaniu to miejmy nadzieję, że będzie dalej spełniać swe zadanie, na Twoim miejscu po parudziesięciu kilometrach podniósłbym jeszcze auto i sprawdził. Parę minut roboty, a wiadomo to nie jest śrubka od radia

- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
Re: Huk podczas jazdy
tom.tom Podales typowe usterki mustanga
- niektórzy nawet mogą niewiedziec o tym ze piasty sa w stanie agonalnym :-)
- niektórzy nawet mogą niewiedziec o tym ze piasty sa w stanie agonalnym :-)
- pavlito
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1321
- Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
- Model: GT 05 premium manual
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Sonic Blue
Re: Huk podczas jazdy
na forach amerykańskich piszą ze piasty potrafią padac nawet po 20kkm ale bywa że dopiero po 120kkm. winne są łożyska kuprzwe nieodporne na boczne przeciążenia. powinny być rolkowe ale są droższe. ford...
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Huk podczas jazdy
No ale tu nic nie powinno dziwić, bo skąd niby akronim: Fix Or Repair Daily 
Ja i tak zamawiam na RA dwie nowe piasty SKF - niech sobie leżą i czekają na swoją kolej

Ja i tak zamawiam na RA dwie nowe piasty SKF - niech sobie leżą i czekają na swoją kolej


:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
-
- Forumowicz
- Posty: 648
- Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
- Model: GT500 & FAST'67
- Silnik: inny V8
- Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: Huk podczas jazdy
Dla pewności kupiłem Timkeny...będą czekać aż moje seryjne posypią się od jazdy po ryflach na Torze P-ń 

alski
It's Never Too Late to Have a Happy Childhood
It's Never Too Late to Have a Happy Childhood