Cześć! Jestem nowy, czytam forum w celu zakupu pierwszego Mustanga.
Dzisiaj byłem w komisie i stał Mustang z 2006 roku V6, 4L, 215 KM, automat. Stan dobry na oko. Wsiadłem, odpaliłem i kręcę stopniowo próbuję dojść do 5 tyś. rpm. Wskazówka zatrzymuje się na 3900 rpm. Za chiny nie pójdzie wyżej - coś jest nie tak. Czytałem na zagranicznych stronach i mogą to być albo zapchany katalizator, przepustnica lub świece.
Co o tym sądzicie, czy to dyskwalifikuje samochód? Macie pomysły co to może być?
Silnik nie kręci powyżej 4 tyś. rpm
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2016-09-27, 16:58
- Model: Jeszcze brak
-
- Forumowicz
- Posty: 898
- Rejestracja: 2014-12-01, 22:15
- Model: BULLITT 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: highland green
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
- Kontakt:
Re: Silnik nie kręci powyżej 4 tyś. rpm
hmm prosta sprawa wsiądź przejedz sie i zobacz czy sie wkręca powyżej 4 tys rpm.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2016-09-27, 16:58
- Model: Jeszcze brak
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2438
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
-
- Forumowicz
- Posty: 164
- Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
- Model: Silver Bullet, 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: silver
Re: Silnik nie kręci powyżej 4 tyś. rpm
Fabrycznie jest zablokowany aby nie męczyć silnika. Jest 100% ok. Dużo samochodów tak ma np Porsche ;-). Wiem z doświadczenia ;-)
Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune