Cześć! Jestem nowy, czytam forum w celu zakupu pierwszego Mustanga. 
Dzisiaj byłem w komisie i stał  Mustang z 2006 roku V6, 4L, 215 KM, automat. Stan dobry na oko. Wsiadłem, odpaliłem i kręcę stopniowo próbuję dojść do 5 tyś. rpm. Wskazówka zatrzymuje się na 3900 rpm. Za chiny nie pójdzie wyżej - coś jest nie tak. Czytałem na zagranicznych stronach i mogą to być albo zapchany katalizator, przepustnica lub świece.
Co o tym sądzicie, czy to dyskwalifikuje samochód? Macie pomysły co to może być?
			
									
									Silnik nie kręci powyżej 4 tyś. rpm
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- 
				
				detomastah
 - Posty: 2
 - Rejestracja: 2016-09-27, 16:58
 - Model: Jeszcze brak
 
- 
				
				krosster
 - Forumowicz
 - Posty: 907
 - Rejestracja: 2014-12-01, 22:15
 - Model: BULLITT 2008
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: highland green
 - Lokalizacja:: Gliwice
 - Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
 - Kontakt:
 
Re: Silnik nie kręci powyżej 4 tyś. rpm
hmm prosta sprawa wsiądź przejedz sie i zobacz czy sie wkręca powyżej 4 tys rpm.
			
									
									- 
				
				detomastah
 - Posty: 2
 - Rejestracja: 2016-09-27, 16:58
 - Model: Jeszcze brak
 
- RAFAŁ (GROSZEK)
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 2453
 - Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
 - Model: był SN95 jest GT2011
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: SREBRNY
 
- 
				
				Konrado
 - Forumowicz
 - Posty: 164
 - Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
 - Model: Silver Bullet, 2006
 - Silnik: V6 4.0
 - Kolor: silver
 
Re: Silnik nie kręci powyżej 4 tyś. rpm
Fabrycznie jest zablokowany aby nie męczyć silnika. Jest 100% ok. Dużo samochodów tak ma np Porsche ;-). Wiem z doświadczenia ;-)
			
									
									Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune