BRAK WOLNYCH OBROTÓW

zbiornik, pływak, gaźnik a może wtrysk?

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
krisiol1
Posty: 2
Rejestracja: 2010-06-20, 08:04
Model: MUSTANG COUPE 1966
Silnik: inny V6
Kolor: KHAKI ECRU

BRAK WOLNYCH OBROTÓW

Post autor: krisiol1 » 2010-06-22, 13:02

Witam, uszczelniłem kolektor ssący, odpowietrzyłem skrzynkę korbową. Fachowiec ustawił zapłon. Jednak w dalszym ciągu nie mogę ustawić wolnych obrotów. Proszę o informację jak to zrobić?
Poprzedni mechanik kręcił czerwoną nakrętką, pod którą znajduje się sprężynka. Jak to wyregulować?
Dziękuję za informację,
Krzysztof
Ostatnio zmieniony 2010-06-22, 13:11 przez krisiol1, łącznie zmieniany 1 raz.


kris

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2010-07-03, 21:39

Pożycz gaźnik od kogoś i zamontuj na chwilę , jeśli będzie chodził dobrze to wiesz że masz problem z gaźnikiem i wtedy wyślij gaźnik do regeneracji do jakiegoś gaźnikowca.


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-07-20, 10:30

1. Zacząc od dokładnego wyczyszczenia gaznika po rozebraniu na czesci. Wszystkie dysze i kanały przedmuchac sprezonym powietrzem.
2. Nie zmieniac ustawienia pływaka.
3. odznaczyc przed demontażem położenie śrub powietrznych (dwie śruby ustawione pod kątem w płaśczyżnie poziomej i odpowiadają one za ilość powietrza dla wolnych obrotów)
4. Sprawdzic dzialanie zaworka z iglicą na doprowadzeniu paliwa.
5. Zmontować i sprawdzić działanie mechanizmu ssania.
6. Regulację wolnych obrotów przeprowadzac na rozgrzanym silniku w 2 miejscach
7. Śruba regulacyjna na dzwigni przy gażniku ustala jej położenie czyli polozenie przepustnicy dla wolnych obrotów
8. Śruby powietrzne. Obie nalezy ustawiac jednakowo.
9.Jezeli nie mamy specjalistycznych przyzadow to regulacji dokonujemy przez stopniowe zmniejszanie wolnych obrotów srubą na dzwigni oraz regulację srub powietrznych ustawiajac je tak aby silnik mial jak najwieksze obroty i najrówniejsza pracę przy danym ustawieniu sruby na dzwigni .


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

pimp
Młodszy Forumowicz
Posty: 63
Rejestracja: 2009-10-04, 13:44
Model: coupe 65
Silnik: inny V8

Post autor: pimp » 2010-07-20, 11:50

jeszcze zalezy czy masz automat czy manual
jak manual to ustawiasz wolne obroty na luzie
jak automat to musisz wrzucic D i trzymac hamulec i wtedy ustawiac



ODPOWIEDZ

Wróć do „4. układ paliwowy”