Vacuum Unit

silnik i okolice

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Duchu
Młodszy Forumowicz
Posty: 65
Rejestracja: 2008-11-02, 22:48
Model: Mustang 67
Silnik: inny V8

Vacuum Unit

Post autor: Duchu » 2011-07-12, 19:43

Doszły do mnie dzisiaj części do stanga, między innymi wspomniane w temacie Vacuum Unit, spojrzałem sobie na instrukcję regulacji, która brzmi w wolnym tłumaczeniu:
"Ta jednostka wymaga dostrojenie przed zamontowaniem.Przekręć śrubę zlokalizowaną w rurce ssącej (vacuum tube) zgodnie z ruchem wskazówek zegara aż do zatrzymania, używając odpowiedniego klucza. Następnie przekręć przeciwnie do ruchu wskazówek zegara wskazaną ilość obrotów.:
Mam załączoną tabelę gdzie jest posortowane wg "Dist tag. no" i tu pojawia się moje pytanie czego to jest numer. Symbole są typu C2OF-J, C3SF-D itd. Jeśli ktoś miałby już styczność z tym ustrojstwem proszę o pomoc:)



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Re: Vacuum Unit

Post autor: pluzz » 2012-03-27, 21:43

Jak sobie z tym poradziłeś? Bo będę stał przed tym samym dylematem niedługo. Skąd ja biedny misiu mam wiedzieć jakie ustawienie zastosować?


Tomasz
Obrazek
Obrazek

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Vacuum Unit

Post autor: rick » 2012-03-27, 21:54

to?
http://www.allfordmustangs.com/forums/c ... vance.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.google.ca/#hl=en&sa=X&ei=gBp ... 66&bih=614" onclick="window.open(this.href);return false;



Duchu
Młodszy Forumowicz
Posty: 65
Rejestracja: 2008-11-02, 22:48
Model: Mustang 67
Silnik: inny V8

Re: Vacuum Unit

Post autor: Duchu » 2012-03-27, 22:38

Okazało się że te numery dotyczą aparatu zapłonowego (dystrubutora, czyli tego ustrojstwa z którego kable do świec wychodzą jeśli nazwy pomyliłem) gdzieś na jego głowicy (na widoku niezbyt ukryte) jest to wybite. Jak odczytasz to wykonujesz odpowiednią ilość obrotów zgodnie z instrukcją, którą będziesz miał dołączoną do aparatu ssącego (czyli tego vacuum unita). ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „1. silnik”