Problem z odpalaniem V8
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Problem z odpalaniem V8
Olej wygląda normalnie? Wąż chłodnicy wymieniłeś? Wąż podciśnienia nie wyleciał od gaźnika?
Długo kręcisz? Załączasz ssanie?
Brzmi jakby go zalewało, mieszanka nie taka.
A paliwo nie wylatuje ci gdzieś? Mi kiedyś pływak pękł w gaźniku i się lało strumieniem...
Długo kręcisz? Załączasz ssanie?
Brzmi jakby go zalewało, mieszanka nie taka.
A paliwo nie wylatuje ci gdzieś? Mi kiedyś pływak pękł w gaźniku i się lało strumieniem...
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- tomas
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 265
- Rejestracja: 2011-02-13, 22:57
- Model: coupe i convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwone coupe 66, granatowe conv. 66,czarne conv. GT 07
Re: Problem z odpalaniem V8
Mi też się wydaje że to wina gaźnika . Ale na wszelki wypadek sprawdź czy iskra nie jest za słaba ( ma mieć kolor niebieski jak jest czerwona to jest za słabe napięcie).
Re: Problem z odpalaniem V8
wąż w chłodnicy skróciłem i dało rade go jeszcze założyć, wszystkie węże dochodzace do gażnika są, dzis jakby już tak łapał łapał ale nie cholery a teraz juz wogóle krece krece i nic. SSanie jest elektryczne, kręce chwile aby rozrusznika nie przepalić, paliwo czuć podczas kręcenia ale nie widać nigdzie wycieków, olej śmierdzi paliwem
ale nie jest jakiś rozrzedzony.

https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;
- tomas
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 265
- Rejestracja: 2011-02-13, 22:57
- Model: coupe i convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwone coupe 66, granatowe conv. 66,czarne conv. GT 07
Re: Problem z odpalaniem V8
Ja u siebie wywaliłem ssanie elektryczne bo potrafiło się włączyć podczas jazdy i zalewało mi silnik .
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Problem z odpalaniem V8
Odłącz ssanie żeby się nie włączało. Zdejmij filtr, wywietrz go trochę i popróbuj odpalić bez filtra. Przykręć troszkę mieszankę na korzyść powietrza. Kręć w odstępach i po 10sek
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
Re: Problem z odpalaniem V8
mam kręcić 10 sekund? nie za długo ?? aaa jak tak krece to po chwili zaczyna mi prądu brakować ;/ i musze ładować aku
https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Problem z odpalaniem V8
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Problem z odpalaniem V8
Rób krócej jak się boisz. Przed remontem silnika mi łapał tylko przy długim kręceniu. Teraz też jak długo nie ruszany to trzeba go rozruszać, ale łatwiej już pali.
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: Problem z odpalaniem V8
stang67 chyba też miał taki problem że na D mu gasł..., gdzieś to chyba opisywał pomijając jego post w tym wątku. Jutro planuję mały objazd swoim przed zlotem bo też go chcę sprawdzić..., to jak chcesz mogę podjechać i może coś wymyślimy. Daj znać na PW 
Ed1:
Zanim napisałem posta to już ładna lista się pojawiła

Ed1:
Zanim napisałem posta to już ładna lista się pojawiła

pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: Problem z odpalaniem V8
ssanie odłączyłem ,powietrze na max, paliwko na minimum i kręci, kręci, już chwyta, chwyta i kaput. Przerosło mnie to jade dziś do speca od gaźników.
https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Problem z odpalaniem V8
Może przeholowałeś z mieszanką teraz w drugą stronę
Pierwszy raz to się bawiłem cały dzień i spaliłem chyba 20l na strojeniu 


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- wojtas w
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 122
- Rejestracja: 2011-01-23, 22:05
- Model: Mustang 1973 conver.
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
Re: Problem z odpalaniem V8
A może ty masz poważniejszy problem niż gaźnik. Mój koń jak przypłynął z Florydy to odpalał jako tako latem a jak się zrobiło chłodnej to zdechł totalnie. Dopiero zdjęcie głowic odkryło jaki naprawdę jest problem. A jaki miałeś kolor spalin w czasie odpalania w chłodne dni ?
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Problem z odpalaniem V8
Mój jak był zimny to kopcił na biało, jak się zagrzał to nie kopcił, a jak dałeś rure jadąc to na czarno. Po rozebraniu nie było większych problemów, raczej w normie. Oprócz zatartego sworznia tłoka, ale to się stało kilka dni wcześniej.
Co do Twojej sprawy Rafał, to mówił coś poprzedni właściciel kiedy był robiony remont silnika???
Co do Twojej sprawy Rafał, to mówił coś poprzedni właściciel kiedy był robiony remont silnika???
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
Re: Problem z odpalaniem V8
niby robił remont na jesień 2012 ale wiecie jak to jest
autko oddałem w dobre ręce dziś się nim zajeli zobaczymy co będzie nietak. poprzednik mówił że wystarczy tylko regulacja gaźnika ale wydaje mi się że może być coś więcej... abym się mylił
auto chodzi
ale mechanika niepokoi niebieski dym z rur, czyżby owy remont silnika jesienią był tylko ustny:> zobaczymy co będzie dalej 

auto chodzi


https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;