Cześć
Pacjent to rzędowa szóstka
Temperatury po nagrzaniu silnika chyba spoko (na bloku max 110 *C, przy czujce temperatury 80*C, na termostacie 90 *C)
Wszystkie symptomy Vapour lock albo fuel soak.
Jak zwał tak zwał, ale gaśnie, kiedy się nagrzeje (na wolnych obrotach), ciężko go zapalić. Jedyna opcja to trzymać go na gazie.
Chodzi równiutko i nagle stop i tak 100 razy.
Kiedy zimy - pali od strzała. Wolne obroty - 800
pomocy, bo już wrzuciłem w ten silnik bimbalion kasy i końca nie widać
- silnik po całkowitym remoncie
- zaizolowana rurka paliwa od pompy do gaźnika
- założona podkładka izolacyjna Phenolic 1/2 cala (najgrubsza z możliwych)
- zmieniony płyn chłodniczy
- zmieniona chłodnica
- założony termostat o temperaturze otwarcia 70*C (160F)
PROBLEM ROZWIĄZANY
przebudowany gaźnik miał złą dyszę i dlatego po nagrzaniu się zalewał
teraz wygląda że jest OK
Dziękuję wszystkim za porady !
Pozdrawiam
Tomek
R6 200 cui - Nagrzany gaśnie. Vapour lock? SOLVED
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
R6 200 cui - Nagrzany gaśnie. Vapour lock? SOLVED
Ostatnio zmieniony 2019-06-18, 00:48 przez mactom, łącznie zmieniany 2 razy.
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: R6 200 cui - Nagrzany gaśnie. Vapour lock?
Jaki masz zapłon? Jeżeli jeszcze na przerywaczu to wymień kondensator. Nagrzany często sprawia problemy a na zimno wraca do normy. Sprawdz tez cewę, nowe też potrafią nie działać.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: R6 200 cui - Nagrzany gaśnie. Vapour lock?
Przy rozgrzanym silniku i wystapieniu opisanych objawów i zgaśnięcia silnika należy sprawdzić podstawowe 2 rzeczy:
-Czy jest iskra?
-Czy jest paliwo?
Jeśli jest jedno i drugie to dalej czy jest kompresja ( po nagrzaniu mogą się np. zawieszać zawory)
-Czy jest iskra?
-Czy jest paliwo?
Jeśli jest jedno i drugie to dalej czy jest kompresja ( po nagrzaniu mogą się np. zawieszać zawory)
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
Re: R6 200 cui - Nagrzany gaśnie. Vapour lock?
Dzięki za rady
niestety jak gaśnie to jestem w korku i nijak nie ma sposobu sprawdzić czy jest paliwo i iskra.
Pewnie jest, skoro można go od razu odpaliś.
Ale kondensator i cewkę wymienię.
Pozdrawiam
Tomek
niestety jak gaśnie to jestem w korku i nijak nie ma sposobu sprawdzić czy jest paliwo i iskra.
Pewnie jest, skoro można go od razu odpaliś.
Ale kondensator i cewkę wymienię.
Pozdrawiam
Tomek
Re: R6 200 cui - Nagrzany gaśnie. Vapour lock?
Hej
jak można Wam podesłąć film z dławienia się mojego silnia?
pozdrawiam
Tomek
jak można Wam podesłąć film z dławienia się mojego silnia?
pozdrawiam
Tomek
Re: R6 200 cui - Nagrzany gaśnie. Vapour lock? SOLVED
PROBLEM ROZWIĄZANY
przebudowany gaźnik miał złą dyszę i dlatego po nagrzaniu się zalewał
teraz wygląda że jest OK
Dziękuję wszystkim za porady !
Pozdrawiam
Tomek
przebudowany gaźnik miał złą dyszę i dlatego po nagrzaniu się zalewał
teraz wygląda że jest OK
Dziękuję wszystkim za porady !
Pozdrawiam
Tomek