Regulacja gaźnika Mustang 67 r6

silnik i okolice

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

Awatar użytkownika
DarekR27
Posty: 8
Rejestracja: 2015-09-16, 11:58
Model: r6 coupe
Kolor: czarny

Regulacja gaźnika Mustang 67 r6

Post autor: DarekR27 » 2015-09-16, 12:26

Witam!Mój Mustang szarpie przy dodawaniu gazu.Mustang jest z 67 roku. Silnik r6 sześcio cylindrowy 122km. Pali normalnie, na początku Ma wysokie obroty, wtedy nie szarpie tak strasznie, gorzej później. Z wolnych obrotów jak dodam gazu to szarpnie i później jedzie. Przy małych obrotach i mało wcisniętym gdzie szarpie przy dodaniu gazu. Może ma ktoś zdjęcia i wie jak to wyregulowac.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6

Post autor: simontlc » 2015-09-16, 14:44

Jaki masz gaznik? Mam w domu schemat motorcrafta f1 to moge ci podeslac wieczorem


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
DarekR27
Posty: 8
Rejestracja: 2015-09-16, 11:58
Model: r6 coupe
Kolor: czarny

Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6

Post autor: DarekR27 » 2016-02-15, 21:34

Może ktoś pomoże!!! :) Wyregulowałem już niskie obroty, wysokie obroty też ok, pali bardzo ładnie od pierwszego razu.Jest problem przy dodawaniu gazu, jak chodzi na wolnych obrotach i dodam gazu do przerywa, tak jakby się dławił. Chodzi mi jeszcze po głowie regulacja iglicy,może dostaje za mało paliwa przy gwałtownym dodaniu gazu, albo za dużo i go zalewa, tylko nie mogę jej zlokalizować. Macie Może jakieś przekroje gaźników, albo zdjęcia? Albo Może ktoś mi wytłumaczy na chłopski rozum jak pozbyć się tego dławienia silnika?



Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6

Post autor: simontlc » 2016-02-15, 21:43

U mnie był podobny objaw,i było to przycinanie czy też blokowanie się przepustnicy, ładnie chodził na wolnych a kiedy mu renergicznie dodalem gazu dusił się, postaraj się jakoś rozruszac przepustem CE żeby chodziła luźno, na gorącym silniku też, u mnie najgorzej było w upalne dni lub podczas dłuższej podróży


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6

Post autor: simontlc » 2016-02-15, 21:47

Sproboj jeszcze wcześniej w uregulować ta nakrętką plastikową przepustnicy, na gorącym silniku ma być pochylona nie otwarta w pionie


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
DarekR27
Posty: 8
Rejestracja: 2015-09-16, 11:58
Model: r6 coupe
Kolor: czarny

Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6

Post autor: DarekR27 » 2016-02-15, 23:01

Spróbuje z tą przepustnicą też. Wydaje mi się, że w momencie dodawania gazu dostaje za mało paliwa bo powietrze słychać jak zasysa i wtedy go dusi. Obroty ładne, pięknie pali jeszcze tylko to dławienie zlikwidować. Jak coś uda mi się wyregulować to dam znać, no chyba że macie jeszcze jakieś pomysły... pozdrawiam



Awatar użytkownika
DarekR27
Posty: 8
Rejestracja: 2015-09-16, 11:58
Model: r6 coupe
Kolor: czarny

Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6

Post autor: DarekR27 » 2016-02-27, 00:10

POMOGŁO!!! Wyregulowałem ta śrubę plastikową, przepustnica była rzeczywiście zastana. Trochę ją rozruszałem, nasmarowałem i było lepiej. Musiałem dodatkowo założyć jedną sprężynę żeby przepustnica się wracała na swoje miejsce. Jest dobrze.Nie zdążyłem dzisiaj wyjechać z garażu, tak że jazda próbna dopiero jutro.



Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6

Post autor: simontlc » 2016-02-27, 08:30

DarekR27 pisze:POMOGŁO!!! Wyregulowałem ta śrubę plastikową, przepustnica była rzeczywiście zastana. Trochę ją rozruszałem, nasmarowałem i było lepiej. Musiałem dodatkowo założyć jedną sprężynę żeby przepustnica się wracała na swoje miejsce. Jest dobrze.Nie zdążyłem dzisiaj wyjechać z garażu, tak że jazda próbna dopiero jutro.
Super czyli wychodzi na to że to standardową przypadłość tych gaźników , gud dżob :ok:


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
1967,3.3
Młodszy Forumowicz
Posty: 96
Rejestracja: 2017-09-02, 11:14
Model: 3.3 I6 coupe hardtop
Kolor: Niebieski
Lokalizacja:: Kraków

Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6

Post autor: 1967,3.3 » 2017-09-08, 09:56

Witam,

Odświeżę temat. Niedawno zakupiłem Mustanga 1967r r6 oznaczenie silnika 200. Miał za wysokie wolne obroty. Zacząłem się bawić tymi dwoma śrubami przy gaźniku jednak tylko go rozregulowałem ponieważ wcześniej zakopcił tylko raz przy odpalaniu a teraz bez przerwy idzie czarny dym z wydechu. jest jakaś szansa na ustawienie tego czy jedynie wizyta u mechanika?
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6

Post autor: Przemek64 » 2017-09-08, 10:22

Dałeś mu za bogato


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
1967,3.3
Młodszy Forumowicz
Posty: 96
Rejestracja: 2017-09-02, 11:14
Model: 3.3 I6 coupe hardtop
Kolor: Niebieski
Lokalizacja:: Kraków

Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6

Post autor: 1967,3.3 » 2017-09-08, 15:33

A w którą stronę i którą śrubą należy kręcić żeby zmniejszyć? Próbowałem na odpalonym silniku kręcić i jedną i drugą śrubą i żadnych zmian nie było widać



Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6

Post autor: simontlc » 2017-09-08, 15:54

Domyślam się że masz ten gaźnik
Obrazek :cwaniak:


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6

Post autor: simontlc » 2017-09-08, 15:56

Pochwal się co tam masz :hyhy:


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
1967,3.3
Młodszy Forumowicz
Posty: 96
Rejestracja: 2017-09-02, 11:14
Model: 3.3 I6 coupe hardtop
Kolor: Niebieski
Lokalizacja:: Kraków

Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6

Post autor: 1967,3.3 » 2017-09-08, 16:33

Zagiąłeś mnie teraz :) jak wrócę z pracy to wrzucę zdjęcia ale po schemacie widzę że to powinien być ten :)



Awatar użytkownika
1967,3.3
Młodszy Forumowicz
Posty: 96
Rejestracja: 2017-09-02, 11:14
Model: 3.3 I6 coupe hardtop
Kolor: Niebieski
Lokalizacja:: Kraków

Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6

Post autor: 1967,3.3 » 2017-09-08, 16:43

Dzięki za schemat. To jest ten gaźnik. Jak wrócę do domu to jeszcze pokręce, może go ustawię :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „1. silnik”