Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Tuning, Serwis, Przerabianie Świateł, Import Części.

Moderatorzy: caniggia, caniggia

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2015-03-14, 11:57

W 4.6 program na 95 daje moc, w 3.7 nie bardzo.Ale program to nie tylko moc, to wiele innych rzeczy jak np trakcja na gaz, szybkość zmiany biegów, płynność jazdy i wiele innych. Zdarza się że mocy nie przybędzie, a auto lepiej jeździ.
Na programie 98 mniej spala jeżeli chodzi o 3.7, więc finalnie jeźdź się za te same pieniądze. 3.7 bez filtra tuntuningowego 17 komi i17 nm



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2015-03-17, 00:02

Mustang 3.7, stock@95 vs Airaid CAI i HD-Customs 98 tune.
+40nm, +38hp @5500RPM
Załączniki
03 stock@95 vs tune98withairride@98.png



Awatar użytkownika
periot
Młodszy Forumowicz
Posty: 23
Rejestracja: 2015-01-02, 01:12
Model: 2013
Silnik: V6 3.7
Kolor: biały

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: periot » 2015-03-24, 22:42

Zgodnie z umową info o różnicy w spalaniu.
Na pierwszym baku (95) po w/w strojeniu wyszło w mieście 13,51 l./100 km. Charakterystyka jazdy: dziadkowanie ze sporadycznymi "ogniami" ale było też kilka spektakularnych bączków na hipermarketowym parkingu ;) Biorąc pod uwagę warszawskie korki, choć staram się omijać szczyty komunikacyjne, uznaję wynik za przyzwoity, bo wcześniej było ok. 16-16,5 l./100 km.
Napiszę jaki wyjdzie wynik po drugim tankowaniu (tym razem 98).
Dzięki Paweł ;) !



bigi1977
Forumowicz
Posty: 106
Rejestracja: 2014-09-29, 07:43
Model: GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: biały
Lokalizacja:: Włocławek
Stajnia: Stajnia Bydgoszcz

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: bigi1977 » 2015-03-30, 11:35

W sobotę byłem u Pawła na strojeniu mojego ojca Mustanga GT z 2007. I mimo tego, że mam do Opola 350 km to nic w porównaniu do tego jak te auto jedzie po tunningu przez niego wykonanym. Po pierwsze przyspieszenie wciska w fotel, zmiana biegów błyskawiczna. Spalanie średnie (przed tunningiem) 11.8, a po modyfikacji 10.00 :) (ta sama droga pokonana w tym samym czasie, but ten sam). Zupełnie całkiem inne auto na plus oczywiście. Banan na ojca twarzy jak dałem w podłogę do 80 mph. Przy okazji wizyty okazało się, że wcześniejszy program "mocy" pod to auto wykonany przez firmę na literę "j" był żywcem przeniesiony z jakiegoś innego Mustanga z 05 roku. Vin też przenieśli (masakra). Auto na programie "j.....c") szarpało całym napędem jakby poduszki się kończyły. A po strojeniu Pawła nic, zero szarpnięć. Było to już drugie strojenie u Pawła. Pierwsze w moim Stangu (u mnie banan do tej pory) i z pełną odpowiedzialnością polecam każdemu wizytę w Opolu. Celowo napisałem nazwę tej firmy z małej litery bo w porównaniu do tego co Paweł potrafi zrobić z autem to jego imię i nazwę firmy wszyscy powinniście pisać z Dużej litery bo jest wielki. Pozdrawiam i polecam


Pozdrawiam Marcin
512-212-824

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2015-03-30, 12:01

:)

z ciekawości, czyj to VIN? 1ZVFT80N555238722?

To są jaja, wynika, że to w dodatku było v6...

http://www.bezwypadkowy.net/forum/79-oc ... rd-mustang" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: bart » 2015-03-30, 12:30

to sa panie istne jaja :)
a tak poza tym to cholera pawel za daleko jestes od 3city......


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: Tom.Tom » 2015-03-30, 13:28

Na weekend strojeniowy Paweł wspominał kiedyś, że da się zaprosić, tylko trzeba by kilka chętnych zebrać ;)


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: bart » 2015-03-30, 13:33

taaak ale kto wiecej na strojenie?


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2015-07-09, 11:12

Najmocniejszy w PL Mustang GT4.6 w wersji N/A.
Wałki rozrządu na zamówienie stage 3 ze sprężynami i blokadami VCT, Long tube ze sportowymi katami, dolot JLT 110mm, przepustnica gt500, wydech FR500s.
Program na 95 oktanów robiony, na 98 przekroczy 450 bez problemu.
To jest automat ustawiony na zmianę na 5500, myślę, że przy 6000 rpm jeszcze kilka koni więcej mogłoby się znaleść.

To już lepiej niż roush z kompresorem, coyote...

Film na moim FB:

https://www.facebook.com/hdcustomspl/vi ... nref=story
Załączniki
02. dyno vs stock.png



eitb
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 2011-11-06, 19:39
Model: V6
Silnik: V6 3.7
Kolor: Szary

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: eitb » 2015-07-09, 11:42

witam, mam pytanie jak taki program wpływa na żywotność silnika i skrzyni? Czy mogą po jakimś czasie sie pojawić jakieś szarpania/falowania obrotów?

Czy w przypadku 3.7 i wystrojeniu na 98 - jazda na 95 jest bezpieczna?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2015-07-09, 11:45

Po jakimś czasie nic się nie powinno zmienić, jeżeli się pojawiają falowania, trzeba sprawdzić parametry (o ile nie są spowodowne włączaniem się klimy - 99% przypadków).
Nie wpływa na żywotność silnika. Pod 3.7 moje programy na 98 są tak zrobione, że można jechać bezpiecznie na 95, natomiast jest to ekonomicznie nie uzasadnione:)



Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: Tom.Tom » 2015-07-09, 12:52

caniggia pisze:Najmocniejszy w PL Mustang GT4.6 w wersji N/A.
Ożeż ty orzeszku! To Empi się tak uzbroił?


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

Awatar użytkownika
sad
Forumowicz
Posty: 613
Rejestracja: 2012-05-13, 09:22
Model: 2011 Shelby Conv
Silnik: V8 5.4
Kolor: kona blue metallic
Lokalizacja:: Piastów
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: sad » 2015-07-09, 13:19

Dałbyś radę podsumować koszty uzyskania takiej mocy?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2015-07-09, 13:32

napiszę koszty szacunkowo z głowy bez opłat celnych, ceny zakupu w US plus robocizna

wałki rozrządu plus sprężyny, zabezpieczenia, ok 1500$
dolot 250$
long tube 300-700$
rozrząd (warto zrobić za jednym razem) 300-400$

uśredniając ok 2600$ plus wysyłka/opłaty

robocizna
long tube zależy od stopnia komplikacji, te tanie są skomplikowane, 1000-1500
rozrząd kompletny bez ściągania głowic 2500
strojenie 2000

ok 5000-6000.



Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: bart » 2015-07-09, 23:21

EMPI- MAREK
Do tablicy!! cos Pan tam wykombinował!?!?!?!?
:padam:
bedziemy ogladac i sluchac!!


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „HD-Customs”