A w cyklu mieszanym 11,5 l ( z opola do kłodzka)
Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Moderatorzy: caniggia, caniggia
- tomas
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 265
- Rejestracja: 2011-02-13, 22:57
- Model: coupe i convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwone coupe 66, granatowe conv. 66,czarne conv. GT 07
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Dzięki Paweł za nowy program do skrzyni. Jednym słowem rewelacja
. Na razie na nowym ustawieniu przejechałem 1500 km ( trasa + amsterdamskie korki ). Przy lekkim wciskaniu gazu biegi wchodzą bardzo płynnie przy małych obrotach , a jak mu depniesz to aż głowa odskakuje
. Średnie spalanie na trasie wyszło 12l na 100 (autostrada 140 km do 170 km na godzinę)
A w cyklu mieszanym 11,5 l ( z opola do kłodzka)
A w cyklu mieszanym 11,5 l ( z opola do kłodzka)
-
zigiz
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 20
- Rejestracja: 2014-02-24, 21:32
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: black
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Jestem właśnie po naprawie motu, zmianie przełożenia z 331 na 373, montażu stozka Roush i wgraniu nowego programu.
Po przejechaniu 600km spokojnej jazdy i dotarciu sie wszystkich nowych elementów w moście, dziś był pierwszy test jak to wszystko działa i jakie naprawie zmiany zaszły.... I jestem w ciężkim szoku oraz pod wielkim wrażeniem, na obwodnicy Wawy, zamknąłem szafę, ale nie to jest najważniejsze, tak jak mówiłeś Paweł, jest ogromna różnica z tym przełożeniem, a przyspieszenie jest znaczne
. Dziękuje Ci raz jeszcze, jeste mistrzem 
Aaaa i te moje nieszczęsne hamulce, muszę je koniecznie zmienić, EBC sie absolutnie nie nadają, przy hamowaniu z 230 myślałem, ze budę mi rozerwie...
dramat...!
chce takie jak Twoje, bez dwóch zdań...
Po przejechaniu 600km spokojnej jazdy i dotarciu sie wszystkich nowych elementów w moście, dziś był pierwszy test jak to wszystko działa i jakie naprawie zmiany zaszły.... I jestem w ciężkim szoku oraz pod wielkim wrażeniem, na obwodnicy Wawy, zamknąłem szafę, ale nie to jest najważniejsze, tak jak mówiłeś Paweł, jest ogromna różnica z tym przełożeniem, a przyspieszenie jest znaczne
Aaaa i te moje nieszczęsne hamulce, muszę je koniecznie zmienić, EBC sie absolutnie nie nadają, przy hamowaniu z 230 myślałem, ze budę mi rozerwie...
chce takie jak Twoje, bez dwóch zdań...
-
klamot14
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 68
- Rejestracja: 2013-07-12, 13:00
- Model: 2013 3.7 V6 Premium
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Sterling gray
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Witam,
w środę odbyłem dużo wcześniej zaplanowaną wizytę u Pawła w Opolu na strojenie mojego M2010 4.0. Przed strojeniem Paweł zamontował mi kupioną wcześniej przepustnicę BBK 70mm, oraz filtr stożkowy i dolot JLT. Co do przepustnicy był sceptyczny ale ja wyszedłem z założenia że jak już kupiona to trzeba założyć bo gorzej raczej nie będzie a on ją później pięknie wystroił. Później było wielogodzinne programowanie, zmiany, zmiany, zmiany, niewielkie problemy z programem, wyjazdy i znowu zmiany, i tak do drugiej w nocy gdy nadszedł finał naszego spotkania.
Reasumując: no i teraz to całkiem inne auto, przede wszystkim cudownie reaguje na gaz, momentalnie zmienia biegi w górę jak i w dół, przyspiesza niesamowicie, całkowicie inny dźwięk wydechu, doszedł syk stożka i przepustnicy. Podczas drogi z Warszawy do i z Opola przetestowałem spalanie auta. Samochód w obie strony dla testu przejechał z Janek do Częstochowy prawie całą drogę na tempomacie przy prędkości 110 km/h - z powrotem również.
Janki - Częstochowa - przed strojeniem - 27,5 MPG
Częstochowa Janki - po strojeniu - 28,8 MPG.
Po Warszawie jeszcze nie zmierzyłem bo za często sprawdzam jak przyspiesza i to mnie strasznie kręci a wtedy spalanie nie jest miarodaje
.
Wstępny pomiar 0-60 MPH - 6.5 sek ale z uślizgiem przy starcie więc wydaje mi się że wynik 6 sek jest całkowicie realny.
Wizyta u Pawła - mega. To poprostu czarodziej, nawet jak pojawia się problem to wychodzi na papierosa i wraca z gotowym pomysłem jak pozbyć się kłopotu. Absolutnie wart swoich pieniędzy. Myślę że się jeszcze spotkamy nie raz
w środę odbyłem dużo wcześniej zaplanowaną wizytę u Pawła w Opolu na strojenie mojego M2010 4.0. Przed strojeniem Paweł zamontował mi kupioną wcześniej przepustnicę BBK 70mm, oraz filtr stożkowy i dolot JLT. Co do przepustnicy był sceptyczny ale ja wyszedłem z założenia że jak już kupiona to trzeba założyć bo gorzej raczej nie będzie a on ją później pięknie wystroił. Później było wielogodzinne programowanie, zmiany, zmiany, zmiany, niewielkie problemy z programem, wyjazdy i znowu zmiany, i tak do drugiej w nocy gdy nadszedł finał naszego spotkania.
Reasumując: no i teraz to całkiem inne auto, przede wszystkim cudownie reaguje na gaz, momentalnie zmienia biegi w górę jak i w dół, przyspiesza niesamowicie, całkowicie inny dźwięk wydechu, doszedł syk stożka i przepustnicy. Podczas drogi z Warszawy do i z Opola przetestowałem spalanie auta. Samochód w obie strony dla testu przejechał z Janek do Częstochowy prawie całą drogę na tempomacie przy prędkości 110 km/h - z powrotem również.
Janki - Częstochowa - przed strojeniem - 27,5 MPG
Częstochowa Janki - po strojeniu - 28,8 MPG.
Po Warszawie jeszcze nie zmierzyłem bo za często sprawdzam jak przyspiesza i to mnie strasznie kręci a wtedy spalanie nie jest miarodaje
Wstępny pomiar 0-60 MPH - 6.5 sek ale z uślizgiem przy starcie więc wydaje mi się że wynik 6 sek jest całkowicie realny.
Wizyta u Pawła - mega. To poprostu czarodziej, nawet jak pojawia się problem to wychodzi na papierosa i wraca z gotowym pomysłem jak pozbyć się kłopotu. Absolutnie wart swoich pieniędzy. Myślę że się jeszcze spotkamy nie raz
- Mobius00
- Forumowicz
- Posty: 116
- Rejestracja: 2013-10-06, 21:49
- Model: był 2009...
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Vista Blue
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Wlasnie opisalem u siebie w watku (viewtopic.php?f=85&t=8569" onclick="window.open(this.href);return false;)- S197 V6 by Caniggia vs. stock - 
W zeszla niedziele na jednym z 'mini-spotow' (viewtopic.php?f=152&t=8735&p=143411#p143411" onclick="window.open(this.href);return false;) mialem okazje sie zmierzyc z kolega sumzor, ktory ma tez V6 (2007 pony package bodaj), tez automat, taki sam rozmiar kol (a na pewno felg) ALE calkowicie stock tj. bez modow vs. moje V6 z programem od Caniggia + JLT dolot/stozek
Roznica w przyspieszeniu kolega chyba przyzna OGROMNA, jak dwa rozne samochody, sprobowalismy sie dwa razy i taki sam wynik
Sumzor co prawda mial opony na tyle w slabiutkim stanie, ale ja pasazera no i roznica byla na prawde duza(+ nie mialem idealnych startow, kola mocna buksowaly, TC migalo żwawo prawie az do hamowania, chociaz pewnie u kolegi podobnie - nie mielismy okazji pozniej spokojnie porozmawiac
)
Podsumowywujac raz jeszcze polecam program od Pawla pod stozek!(viewtopic.php?f=121&t=4042&start=120" onclick="window.open(this.href);return false;)
Mój 2009 V6 - viewtopic.php?f=85&t=8569
-
arturkomorowski
- Forumowicz
- Posty: 127
- Rejestracja: 2015-02-10, 11:07
- Model: 2011
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Black
-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Obsługuję już dawno, można podrasować, nie zawsze się uda za pierwszym razem, może być, że za pierwszym razem tylko się odczyta program.
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Zmieniaj na 4,1 . Będzie nas wtedy dwóch w 3City!amisz pisze:Co mi da jak zmienie przelozenia w moście z 331 na 373 ?? ile to czasu trwa taka modyfikacja i jakie sa koszty?
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Da Ci w odczuciach jakby doszło z 50 koni co w rzeczywistości odbija się na lepszych przyspieszeniach.amisz pisze:Co mi da jak zmienie przelozenia w moście z 331 na 373 ?? ile to czasu trwa taka modyfikacja i jakie sa koszty?
Trwa jeden-dwa dni. Koszty zależne od użytych podzespołów, ale min części ok 3300-3500 brutto, przełożenia, zestaw naprawczy, tarcze szpery, uszczelniacze półosi.
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
a czy taki zestaw nie wystarczy?caniggia pisze:Da Ci w odczuciach jakby doszło z 50 koni co w rzeczywistości odbija się na lepszych przyspieszeniach.amisz pisze:Co mi da jak zmienie przelozenia w moście z 331 na 373 ?? ile to czasu trwa taka modyfikacja i jakie sa koszty?
Trwa jeden-dwa dni. Koszty zależne od użytych podzespołów, ale min części ok 3300-3500 brutto, przełożenia, zestaw naprawczy, tarcze szpery, uszczelniacze półosi.
http://www.americanmuscle.com/373-gear- ... -1014.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Brakuje uszczelniaczy, olej się nie nadaje, poza tym może być.
-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Mustang 2014 v6 3.7 HD-Customs tune.
Pierwszy wykres pokazuje, że na 98 oktanów można zyskać 17HP i 17NM. Drugi wykres pokazuje, że programów na 95 oktanów nie ma sensu robić w tym samochodzie, trzeci pokazuje LPG na programie 98 vs stock, widać LPG całkiem nieźle sobie radzi do 6000rpm. To akurat automat, który dodatkowo odżył po tuningu skrzyni.
Wykres wyskalowany do fabrycznych 305 koni na stock, nie ważyłem auta. Chodzi o pokazanie różnicy.
Pierwszy wykres pokazuje, że na 98 oktanów można zyskać 17HP i 17NM. Drugi wykres pokazuje, że programów na 95 oktanów nie ma sensu robić w tym samochodzie, trzeci pokazuje LPG na programie 98 vs stock, widać LPG całkiem nieźle sobie radzi do 6000rpm. To akurat automat, który dodatkowo odżył po tuningu skrzyni.
Wykres wyskalowany do fabrycznych 305 koni na stock, nie ważyłem auta. Chodzi o pokazanie różnicy.
- TPS
- Forumowicz
- Posty: 372
- Rejestracja: 2014-12-11, 08:45
- Model: 2024 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Taki jak u Zygzaka McQueena
- Lokalizacja:: Ućć
- Kontakt:
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Tak - to prawda - i w zasadzie nie powinnyśmy mu tak słodzić, bo od tego słodzenia ceny nam podniesie.klamot14 pisze:
Wizyta u Pawła - mega. To poprostu czarodziej, nawet jak pojawia się problem to wychodzi na papierosa i wraca z gotowym pomysłem jak pozbyć się kłopotu. Absolutnie wart swoich pieniędzy. Myślę że się jeszcze spotkamy nie raz
"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"
-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Do silników 3.7 i 5.0 pojawiły się jakiś czas temu nowe możliwości, filtry tuningowe dodają mocy również w tych modelach, co na początku nie było możliwe i fabryczne filtry były uważane za max możliwości.
-
bartekg
- Posty: 3
- Rejestracja: 2015-03-09, 10:06
- Model: 2015 v6 coupe
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Wrocław
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Mam 2014 Mustanga 3.7 automat (bez przeróbek), ale jestem laikiem w temacie tuningucaniggia pisze:programów na 95 oktanów nie ma sensu robić w tym samochodzie
1. Co to znaczy że “programów na 95 oktanów nie ma sensu robić w tym samochodzie” (nie wiem jak odczytywać te wykresy).
2. Czy wprowadza się kilka programów na każdy rodzaj benzyny? Czy też program jest jeden i wyniki są najlepsze na 98?
3. Czy jeżdżąc na 95 da się odczuć ten tuning, czy w dużo mniejszym stopniu niż jeżdżąc na 98?
4. Ile mniej więcej koni dochodzi po tuningu?
5. Czy zawsze spada zużycie paliwa (tak na forach czytałem)? Jeśli tak to o ile procent?
- TPS
- Forumowicz
- Posty: 372
- Rejestracja: 2014-12-11, 08:45
- Model: 2024 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Taki jak u Zygzaka McQueena
- Lokalizacja:: Ućć
- Kontakt:
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Odpowiem tylko na 3 pytanie. Caniggia wgrał mi program na 95 oktan, ponieważ jadąc do niego nie pomyślałem aby wlać 98. Nie wiem czy ZygZak (tak nazywają Mustanga moi chłopcybartekg pisze:Mam 2014 Mustanga 3.7 automat (bez przeróbek), ale jestem laikiem w temacie tuningucaniggia pisze:programów na 95 oktanów nie ma sensu robić w tym samochodzie
1. Co to znaczy że “programów na 95 oktanów nie ma sensu robić w tym samochodzie” (nie wiem jak odczytywać te wykresy).
2. Czy wprowadza się kilka programów na każdy rodzaj benzyny? Czy też program jest jeden i wyniki są najlepsze na 98?
3. Czy jeżdżąc na 95 da się odczuć ten tuning, czy w dużo mniejszym stopniu niż jeżdżąc na 98?
4. Ile mniej więcej koni dochodzi po tuningu?
5. Czy zawsze spada zużycie paliwa (tak na forach czytałem)? Jeśli tak to o ile procent?
"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"