Ford Thunderbird

Co tam Panie w polityce ?

Moderatorzy: horse, horse

odiss

Ford Thunderbird

Post autor: odiss » 2011-11-20, 14:32

Witajcie.

Jako że Mustang po dłuższej przejażdżce naszymi dziurawymi drogami wiezie mnie prosto do ortopedy, chciałbym zapytać czy ktoś ma doświadczenie z tym autem (Thunderbird) które chodzi mi po głowie jako trzecie - na dalsze trasy. Ważny jest przede wszystkim komfort, kierowcy i pasażera.
Jeśli ktoś posiada lub użytkował,podzieli się spostrzeżeniami bądź zasugeruje mi coś innego amerykańskiego będę wdzięczny :)



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: Ford Thunderbird

Post autor: Alexander25 » 2011-11-20, 17:11

mialem 3.8 sc i v8ke.Ogolnie jezdzi sie jak mustangiem ale jest uzo brzydsze moim zdaniem tylko jedna wersja tbirda dorownuje mustangowi:D tu masz link:

" onclick="window.open(this.href);return false;
tyle ze jest teraz diabelnie droga. Celowac radze w v8 jesli juz bo i tak spalanie 3.8 dorownuje v8ce a nawet potrafi byc wyzsze. No i lepiej bys sam gaz zalozyl bo tak byly przewalki z gazem komputer cos sie buntowal w 3.8 sc i wywalal blad po czym sie nie dawalo odpalic auta.


302 HOooooo

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: Ford Thunderbird

Post autor: Alexander25 » 2011-11-20, 17:19

Jak szukasz czegos made in USA za mala kase z klima i elektryka no i zeby sensownie palilo polecam to z filmika czym jezdzi Caruso czyli taurusa 1995 gl. Masz klime elektryke podgrzewane fotele 2 poducy a jest mega wygodny mialem juz ich 7 teraz mam nr 8 tyko moj ma silnik yamaha na kutych tlokach z moca jakk wmustangu gt i pali masakrycznie w korkach . Normalnie taurus Gl czyli 3.0 v6 140KM palil mi 11-12litrow w miescie jedyna wada tego auta jest skrzynia automatyczna ktora co 140tys umiera i trzeba wymieniac. To koszt 2200 z wymiana. nic innego mi sie nie psulo i ogolnie autko jest super naprawde polecam kupisz w dobrym stanie juz za 3-4tys. Ja ostatnio kupilem zadbanego za 1200zl i smigalem rok az go oddalem bratu za piwo:) . plusem takiego autka jest tez to ze masz sedana mozesz zabrac wiecej osob bo 6(kanapa 3+3) lub 5 osob 2+3 i masz niezly bagaznik. W gazie pali 13l/100km jesli wszystko jest dobrze zestrojone. Ceny czesci: laczniki stabliz. przod i tyl 100zl komplet chlodnca 300zl sworznie 40zl klocki hamulcowe 80-100zl za przod i tyle samo za tyl wiec psie pieniadze wszystko kosztuje.


302 HOooooo

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: Ford Thunderbird

Post autor: Alexander25 » 2011-11-20, 17:26

Ach jeszcze jedna to tbirda czesci niektore bylo ciezko trafic i musialem sciagac z USA potrzebowalem drzwi prawe bo mi wgniotla baba i nie masz co liczyc ze w PL dostaniesz chyba ze akurat na allegro sie trafi rozbitek. Dobrze wiec zbierac czesci blacharskie na zapas jak masz gdzie trzymac graty


302 HOooooo

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Ford Thunderbird

Post autor: rick » 2011-11-20, 18:31

jaki rok



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: Ford Thunderbird

Post autor: Alexander25 » 2011-11-20, 18:52

http://otomoto.pl/ford-thunderbird-lx-C21662039.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mialem takiego tylko jasniejszego


302 HOooooo

Awatar użytkownika
stngr
Młodszy Forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 2010-11-18, 20:57
Model: 94 Tbird
Silnik: V8 4.6

Re: Ford Thunderbird

Post autor: stngr » 2011-11-20, 19:16

Ja mam :-)
O wlasnie takie:
Obrazek
ogolnie fajne auto, srodek megawygodny, prowadzenie w normie. Trzeba patrzyc na korozje i skrzynie bo to sie sypie najczesciej, srednie spalanie jakies 14l w cyklu mieszanym, moc srednio - camaro V6 lepiej dawalo rade... Jak dla mnie za ta cene najlepsza opcja, ale wrednie sie psuje, wszystko jest tak pomyslane, zeby bylo niewygodne w naprawie ;)



Awatar użytkownika
stngr
Młodszy Forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 2010-11-18, 20:57
Model: 94 Tbird
Silnik: V8 4.6

Re: Ford Thunderbird

Post autor: stngr » 2011-11-20, 19:18

Alexander25 pisze:Dobrze wiec zbierac czesci blacharskie na zapas jak masz gdzie trzymac graty
Przyklad sam sie znalazl, ktos nie zbieral i wcisnal przod 93 do 94 po dzwonie :D



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: Ford Thunderbird

Post autor: Alexander25 » 2011-11-20, 19:42

Niestety roznie bywa. Wiesz z tymi przodami tez jest taka rzecz ze czasem platwiej calosc przelozyc by lampy na EU z przodu wymienic. Tak jak z taurusem z 1986-1992 i lampami od poloneza caro:D
http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Taurus/12454" onclick="window.open(this.href);return false;
To moj byl kiedys:)


302 HOooooo

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: Ford Thunderbird

Post autor: Alexander25 » 2011-11-20, 19:45

Ten czerwony to stal z rozbitym przodem kiedys..


302 HOooooo

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Ford Thunderbird

Post autor: rick » 2011-11-20, 19:50

kiedy kupiłem 95 dla mojego projektu, wszystko czytałem była pozytywna. Było kilka małych negatywów, ale każdy samochód ma ich prowadzenia i komfort również było dodatnie
Obrazek
Obrazek



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: Ford Thunderbird

Post autor: Alexander25 » 2011-11-20, 20:29

Sorry ale uwazam ze tbird z tego okresu nadaje sie tylko do tego co Rick z niego zrobil:D Good job Rick:) Poprzedni tbird byl fajniejszy a pierwsza i druga gen.... gdymym mial kase i byl jakis 2gen cabrio to bym bral :) te chromy i wnetrze mustang pod tym wzgledem sie chowa no ale nie byl to muscle car tylo auto wyzszej klasy...
Nie mam zbyt dobrego zdania o tbirdach moze dlatego ze nacialem sie na jednego a drugi posluzyl mi jako dawca ukladu chlodzenia do mustanga


302 HOooooo

Awatar użytkownika
stngr
Młodszy Forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 2010-11-18, 20:57
Model: 94 Tbird
Silnik: V8 4.6

Re: Ford Thunderbird

Post autor: stngr » 2011-11-20, 21:49

Alexander25 pisze:Niestety roznie bywa. Wiesz z tymi przodami tez jest taka rzecz ze czasem platwiej calosc przelozyc by lampy na EU z przodu wymienic.
Ja uwazam, ze ma byc seria a nie jakies sklejki w stylu mojego ulubionego przykladu - firemaro (przod firebird, tyl camaro) - ja mam lampy US i czerwone kierunki - a co tam - je**c biede :super:

a pytanie bylo o trase - fajnie sie jezdzi na dlugie trasy, ale nudno - tempomat i do przodu :-) Co warte dodania Tbird jako jedno z niewielu aut z tamtych lat ma niezalezne zawieszenie na tyl



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: Ford Thunderbird

Post autor: Alexander25 » 2011-11-21, 00:13

stngr pisze:
Alexander25 pisze:Niestety roznie bywa. Wiesz z tymi przodami tez jest taka rzecz ze czasem platwiej calosc przelozyc by lampy na EU z przodu wymienic.
Ja uwazam, ze ma byc seria a nie jakies sklejki w stylu mojego ulubionego przykladu - firemaro (przod firebird, tyl camaro) - ja mam lampy US i czerwone kierunki - a co tam - je**c biede :super:
spoko tylko jak czego nie zycze w cos walniesz albo ktos Ci sie w tyl wladuje to nie dostaniesz odszkodowania z polisy i bedziesz mial klopoty bo sie Twoj ubezpieczyciel na Ciebie wypnie i bedziesz musial sam pokryc straty drugiego uczestnika wypadku. Sam bylem w aucie USA ktore mialo wypadek i tez jeep nie mial swiatel EU. Ja wole zawsze lampy przerobic dla swietego spokoju

a pytanie bylo o trase - fajnie sie jezdzi na dlugie trasy, ale nudno - tempomat i do przodu :-) Co warte dodania Tbird jako jedno z niewielu aut z tamtych lat ma niezalezne zawieszenie na tyl
Chyba z aut 2dr bo w USA bylo ich sporo. Z 2dr to tylko chyba Lincoln Mark jeszcze takie zawieszenie mial.


302 HOooooo

odiss

Re: Ford Thunderbird

Post autor: odiss » 2011-11-21, 00:38

Wow, ile odpowiedzi przez jeden dzień :D tak myślałem że Alex się dużo wypowie i nie zawiodłem się :)))
Dzięki :)

Położyły mnie ceny Taurusa o których mówiłeś - to możliwe żeby było tak tanio ? Zaraz przekopuje allegro :) I jak możliwe żeby T-bird i Mustang SN95 podobnie jeździły ? Wynika z tego że mam do wywalenia zawieszenie bo mi już kręgosłup zmienia się w kamienną piramidę na każdym wyboju. Wciąż podejrzewam że poprzedni właściciel coś zmienił bo nie dosyć że auto niskie jak szlag, to jeszcze na byle szynach czy wyboju prowadzi się..no fatalnie. I tyłkiem wciąż zamiata przy byle podskoku. Na dłuższą metę (500 km) to jest męczące. Marzy mi się coś takiego co wsiadam, wrzucam DRIVE, i jadę, a raczej płynę.... i coś co nie nazywa się Citroen (blee)

@stngr - śliczny lakier gratulacje :))

Alex, ta cena 2200 zł za skrzynię - to cena czego ? Używanej skrzyni plus przeszczepu ?

ps. masz gust chłopie :))) sie zakochałem w tym taurusie 95 :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko poza Mustangiem”