Przełożenie tylnego mostu w 3.7 V6 2013 - jak rozpoznać?

skrzynia, wał, tylni most

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
misiekwaw
Stowarzyszenie MKP
Posty: 167
Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
Model: 2015 R/T + 2013 V6
Silnik: inny V8
Kolor: Ivory White + Grabber Blue
Lokalizacja:: Zadupiodwory
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Przełożenie tylnego mostu w 3.7 V6 2013 - jak rozpoznać?

Post autor: misiekwaw » 2018-11-15, 12:13

Jak w temacie - jak po obrotach vs prędkość na biegach rozpoznać które przełożenie faktycznie w nim siedzi?


Challenger R/T+ :DD
Tuned by DISI-tune :DD

Matt84
Forumowicz
Posty: 680
Rejestracja: 2016-03-20, 15:11
Model: 2013
Silnik: V6 3.7

Re: Przełożenie tylnego mostu w 3.7 V6 2013 - jak rozpoznać?

Post autor: Matt84 » 2018-11-15, 15:37

No generalnie porównując predkość i obroty z posiadaczami różnych przełożeń ;)

Z pamięci, dotyczy skrzyni auto: zobacz jaką prędkość osiąga na dwójce do odcięcia. Jeżeli grubo ponad 100 km/h, jest 2.73 seryjne. Jeżeli ok. 110, jest 3.31 (Performance Package). Jeżeli 100 z groszami, 3.55. Jeżeli nie osiąga 100, 3.73 albo nawet 4.10.
Ostatnio zmieniony 2018-11-15, 17:47 przez Matt84, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
misiekwaw
Stowarzyszenie MKP
Posty: 167
Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
Model: 2015 R/T + 2013 V6
Silnik: inny V8
Kolor: Ivory White + Grabber Blue
Lokalizacja:: Zadupiodwory
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: Przełożenie tylnego mostu w 3.7 V6 2013 - jak rozpoznać?

Post autor: misiekwaw » 2018-11-15, 15:42

Matt84 pisze:
2018-11-15, 15:37
No generalnie porównując predkość i obroty z posiadaczami różnych przełożeń ;)

Z pamięci, dotyczy skrzyni auto: zobacz jaką prędkość osiąga na dwójce do odcięcia. Jeżeli grubo ponad 100 km/h, jest 2.73 seryjne. Jeżeli ok. 110, jest 3.31 (Performance Package). Jeżeli 100 z groszami, 3.55. Jeżeli nie osiąga 100, 3.71 albo nawet 4.10.
Z nieba mi spadasz ;) zapomniałem dopisać że to właśnie automat :wstyd:
Porównam i wrzucę, może ktoś sprawdzi przy okazji u siebie wiedząc jakie ma przełożenie i wrzuci.


Challenger R/T+ :DD
Tuned by DISI-tune :DD

Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1745
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Przełożenie tylnego mostu w 3.7 V6 2013 - jak rozpoznać?

Post autor: Michał P. » 2018-11-16, 09:51

Sprawdź również na wlepce koło drzwi, tam są oznaczenia przełożeń jak dobrze pamiętam:
BB - 3.73, CC - 2.73, DD - 3.55, GG - 3.31, YY - 3.15.

Oznaczenie jest na samym dole, na środku. Wiadomo, jeżeli ktoś w USA zmieniał to takie info można wrzucić do kosza.


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/CS 2012 2021 -

Awatar użytkownika
misiekwaw
Stowarzyszenie MKP
Posty: 167
Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
Model: 2015 R/T + 2013 V6
Silnik: inny V8
Kolor: Ivory White + Grabber Blue
Lokalizacja:: Zadupiodwory
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: Przełożenie tylnego mostu w 3.7 V6 2013 - jak rozpoznać?

Post autor: misiekwaw » 2018-11-16, 09:53

Michał P. pisze:
2018-11-16, 09:51
Sprawdź również na wlepce koło drzwi, tam są oznaczenia przełożeń jak dobrze pamiętam:
BB - 3.73, CC - 2.73, DD - 3.55, GG - 3.31, YY - 3.15.

Oznaczenie jest na samym dole, na środku. Wiadomo, jeżeli ktoś w USA zmieniał to takie info można wrzucić do kosza.
Thx, mam też naklejkę na tylnym moście i ona mówi 2,73, ale chciałem to zweryfikować :oczami:


Challenger R/T+ :DD
Tuned by DISI-tune :DD

Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1745
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Przełożenie tylnego mostu w 3.7 V6 2013 - jak rozpoznać?

Post autor: Michał P. » 2018-11-16, 09:58

O, o te miejsce mi chodzi (zaznaczone czerwonym kółkiem).
Załączniki
1.jpg


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/CS 2012 2021 -

Awatar użytkownika
misiekwaw
Stowarzyszenie MKP
Posty: 167
Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
Model: 2015 R/T + 2013 V6
Silnik: inny V8
Kolor: Ivory White + Grabber Blue
Lokalizacja:: Zadupiodwory
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: Przełożenie tylnego mostu w 3.7 V6 2013 - jak rozpoznać?

Post autor: misiekwaw » 2018-11-16, 10:38

Na wlepce jest CC, na moście 2,73 więc przynajmniej mam pewność jaki był fabrycznie ;)
Teraz pozostaje jeszcze sprawdzić prędkości i obroty na biegach i przekonać się jaki jest naprawdę.


Challenger R/T+ :DD
Tuned by DISI-tune :DD

Awatar użytkownika
Torsen
Forumowicz
Posty: 352
Rejestracja: 2018-04-02, 22:10
Model: GT Track Pack
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: ...

Re: Przełożenie tylnego mostu w 3.7 V6 2013 - jak rozpoznać?

Post autor: Torsen » 2018-11-16, 19:32

Może jeszcze takie coś Ci pomoże. Zależy jeszcze jakie masz opony.

3.7L Axle 2.73 235/50/18
RPM 1st 2nd 3rd 4th 5th 6th
500 3 6 9 12 15 21
600 4 7 11 14 18 25
700 5 8 12 17 20 29
800 6 9 14 19 23 33
900 6 10 16 21 26 38
1000 7 12 18 24 29 42
1100 8 13 19 26 32 46
1200 8 14 21 28 35 50
1300 9 15 23 31 38 54
1400 10 16 25 33 41 58
1500 10 17 26 35 44 63
1600 11 18 28 38 47 67
1700 12 20 30 40 50 71
1800 12 21 32 42 53 75
1900 13 22 33 45 55 79
2000 14 23 35 47 58 83
2100 14 24 37 50 61 88
2200 15 25 39 52 64 92
2300 16 26 40 54 67 96
2400 17 28 42 57 70 100
2500 17 29 44 59 73 104
2600 18 30 46 61 76 108
2700 19 31 47 64 79 113
2800 19 32 49 66 82 117
2900 20 33 51 68 85 121
3000 21 35 53 71 88 125
3100 21 36 54 73 91 129
3200 22 37 56 75 93 134
3300 23 38 58 78 96 138
3400 23 39 60 80 99 142
3500 24 40 61 83 102 146
3600 25 41 63 85 105 150
3700 26 43 65 87 108 154
3800 26 44 67 90 111 159
3900 27 45 68 92 114 163
4000 28 46 70 94 117 167
4100 28 47 72 97 120 171
4200 29 48 74 99 123 175
4300 30 49 75 101 126 179
4400 30 51 77 104 129 184
4500 31 52 79 106 131 188
4600 32 53 81 109 134 192
4700 32 54 82 111 137 196
4800 33 55 84 113 140 200
4900 34 56 86 116 143 204
5000 34 58 88 118 146 209
5100 35 59 89 120 149 213
5200 36 60 91 123 152 217
5300 37 61 93 125 155 221
5400 37 62 95 127 158 225
5500 38 63 96 130 161 229
5600 39 64 98 132 164 234
5700 39 66 100 134 166 238
5800 40 67 102 137 169 242
5900 41 68 103 139 172 246
6000 41 69 105 142 175 250
6100 42 70 107 144 178 255
6200 43 71 109 146 181 259
6300 43 72 111 149 184 263
6400 44 74 112 151 187 267
6500 45 75 114 153 190 271
6600 46 76 116 156 193 275
6700 46 77 118 158 196 280
6800 47 78 119 160 199 284
6900 48 79 121 163 202 288
7000 48 81 123 165 204 292


3.7L Axle 3.31 235/50/18
RPM 1st 2nd 3rd 4th 5th 6th
500 3 5 7 10 12 17
600 3 6 9 12 14 21
700 4 7 10 14 17 24
800 5 8 12 16 19 28
900 5 9 13 18 22 31
1000 6 9 14 19 24 34
1100 6 10 16 21 26 38
1200 7 11 17 23 29 41
1300 7 12 19 25 31 45
1400 8 13 20 27 34 48
1500 9 14 22 29 36 52
1600 9 15 23 31 39 55
1700 10 16 25 33 41 58
1800 10 17 26 35 43 62
1900 11 18 27 37 46 65
2000 11 19 29 39 48 69
2100 12 20 30 41 51 72
2200 13 21 32 43 53 76
2300 13 22 33 45 55 79
2400 14 23 35 47 58 83
2500 14 24 36 49 60 86
2600 15 25 38 51 63 89
2700 15 26 39 53 65 93
2800 16 27 41 54 67 96
2900 16 28 42 56 70 100
3000 17 28 43 58 72 103
3100 18 29 45 60 75 107
3200 18 30 46 62 77 110
3300 19 31 48 64 79 114
3400 19 32 49 66 82 117
3500 20 33 51 68 84 120
3600 20 34 52 70 87 124
3700 21 35 54 72 89 127
3800 22 36 55 74 92 131
3900 22 37 56 76 94 134
4000 23 38 58 78 96 138
4100 23 39 59 80 99 141
4200 24 40 61 82 101 145
4300 24 41 62 84 104 148
4400 25 42 64 86 106 151
4500 26 43 65 88 108 155
4600 26 44 67 90 111 158
4700 27 45 68 91 113 162
4800 27 46 69 93 116 165
4900 28 47 71 95 118 169
5000 28 47 72 97 120 172
5100 29 48 74 99 123 175
5200 30 49 75 101 125 179
5300 30 50 77 103 128 182
5400 31 51 78 105 130 186
5500 31 52 80 107 132 189
5600 32 53 81 109 135 193
5700 32 54 82 111 137 196
5800 33 55 84 113 140 200
5900 34 56 85 115 142 203
6000 34 57 87 117 145 206
6100 35 58 88 119 147 210
6200 35 59 90 121 149 213
6300 36 60 91 123 152 217
6400 36 61 93 125 154 220
6500 37 62 94 126 157 224
6600 38 63 95 128 159 227
6700 38 64 97 130 161 231
6800 39 65 98 132 164 234
6900 39 65 100 134 166 237
7000 40 66 101 136 169 241



Awatar użytkownika
misiekwaw
Stowarzyszenie MKP
Posty: 167
Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
Model: 2015 R/T + 2013 V6
Silnik: inny V8
Kolor: Ivory White + Grabber Blue
Lokalizacja:: Zadupiodwory
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: Przełożenie tylnego mostu w 3.7 V6 2013 - jak rozpoznać?

Post autor: misiekwaw » 2018-11-16, 20:00

thx, opony sobie przeliczę :ok:


Challenger R/T+ :DD
Tuned by DISI-tune :DD

Awatar użytkownika
misiekwaw
Stowarzyszenie MKP
Posty: 167
Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
Model: 2015 R/T + 2013 V6
Silnik: inny V8
Kolor: Ivory White + Grabber Blue
Lokalizacja:: Zadupiodwory
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: Przełożenie tylnego mostu w 3.7 V6 2013 - jak rozpoznać?

Post autor: misiekwaw » 2018-11-18, 22:40

Torsen pisze:
2018-11-16, 19:32
Może jeszcze takie coś Ci pomoże. Zależy jeszcze jakie masz opony.

3.7L Axle 2.73 235/50/18
RPM 1st 2nd 3rd 4th 5th 6th
2000 14 23 35 47 58 83
mam 100% serii w serii czyli zgodnie z tabliczką znamionową, naklejką na dyfrze i tymi prędkościami - 2.73. Thx wszystkim :ok:


Challenger R/T+ :DD
Tuned by DISI-tune :DD

ODPOWIEDZ

Wróć do „8.przeniesienie napędu”