Trochę inaczej było 2 lata temu u nas na pomorzu jak skończyła się możliwość jeżdzenia na lotnisku w Borsku gdzie pewien trójmiejski klub organizował w sezonie 4-5 imprez na 1/4 i jazdę sprawnościową, wszystko z profi sprzętem, ktoś kupił ten obiekt i po zawodach

Co do GTR-ów i innych podrasowanych street to racja,że auta te zaczęły w zeszłym sezonie robić u nas nawet 10.xx, ale zapominasz o jednym, wszystkie te auta są z napędem na 4 koła i to nie moja, (nie nasza klasa )bo w RWD street czy drag nie ma wielkich różnic między czasami jakie robią auta na zawodach.
W klasie RWD drag w PL z jeżdzących jeszcze samochodów jest tylko kilka mocnych aut, więc można naprawdę powalczyć na zawodach,a w twoim Rafał przypadku nawet prawie zawsze wygrywać, wystarczy spojrzeć na tabelę najszybszych w Polsce ET na 1/4, prawie wszystko to wyniki z przed lat aut których już dawno nie ma
RWD Turbo:
1. PMN - BMW E36 M3 - 10.292 > EESLC Tokol 2010
2. TwinTurbo - Toyota Supra - 10.918 > SSS Biała Podlaska 2005
3. Karol - Porsche 911 GT2 - 11.123 > SSS Biała Podlaska 2005
4. Keyser - BMW E30 - 11.625 > SSS Bemowo II 2005
5. porscheee - Toyota Supra - 11.805 > WST Ryki III 2008
RWD V8 Turbo:
1. Morten - Chevrolet Chevelle SS - 9.783 > PW Tokol IV 2008
2. DUSTER - Plymouth Duster - 9.875 > Dajtki I 2007
3. Grzenio - Chevrolet Corvette - 10.791 > SSS Bemowo II 2005
4. Artur Walewski - Chevrolet Corvette - 11.455 > SSS Bemowo 2004
5. Maciej Tuzimski - Chevrolet Corvette - 11.535 > SSS Bemowo I 2005
Street RWD:
1. Doktor - Porsche 996 Turbo - 10.799 > SSS Bemowo 2011
2. czarna mamba - Lotus Elise - 11.031 > SSS Bemowo 2010
3. Aniołek - Chevrolet Corvette - 11.620 > SSS Bemowo II 2009
4. Muzyk - Chevrolet Corvette - 11.722 > SRT Borsk II 2009
5. Maciej Dominiak - Porsche 911 GT2 - 11.920 > PW Tokol I 2008