Nissan GTR

Co tam Panie w polityce ?

Moderatorzy: horse, horse

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Nissan GTR vs Lexus LFA

Post autor: Deftronic » 2010-05-12, 12:04

Dzięki Alustarowi wrzucam fajny filmik jak GTR przegrywa "o włos" z Lexusem LFA na 1/4 mili. :)


http://www.motortrend.com/av/features/1 ... index.html


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2010-05-12, 18:27

Deftronic pisze:Jak ktoś chce zobaczyć jak zbudowany jest GTR i... jak można "zniszczyć" nowy samochód. :(

http://www.nissangtr.org.pl/viewtopic.p ... 5e3ba8e157
Nie latwiej jest kupic troche czesci do Nissna i go zmontowac zamiast kupic nowego rozebrac polowe czesci wywalic i zamontowac tuningowane elemeny ?


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2010-05-12, 18:39

Hehe... Chyba jednak nie jest łatwiej. Kwestia samej dostępności (- Dzień dobry, Nissan? Chciałbym kupić samą płytę podłogową od GTR R35, no i silnik, karoserię, oraz system pokładowy też... :D).


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2010-05-12, 19:22

Deftronic pisze:Hehe... Chyba jednak nie jest łatwiej. Kwestia samej dostępności (- Dzień dobry, Nissan? Chciałbym kupić samą płytę podłogową od GTR R35, no i silnik, karoserię, oraz system pokładowy też... :D).
Za komuny to sasiad Poloneza zlozyl w garazu wlasnorecznie, bo w Polmozbycie byly na talony :P a teraz to ciezko kupic czesci do Nissana, gorzej niz w PRL'u :D


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2010-05-12, 20:09

Co zrobić, takie czasy. :)

W UK na jakieś konkretne części zamienne czeka się u dealera dobry miesiąc (aż prześlą z Japonii). Niestety tak to jest jak auto powstaje w stosunkowo niewielkiej ilości. :(

Na marginesie - kiedyś ludzie sami składali Poloneza w garażu żeby było taniej (i żeby w ogóle było, bo wiadomo jaka była wtedy dostępność samochodów), a teraz płaci się grubą kasę za ręcznie (powiedzmy) złożone samochody. :)


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Patyk
Młodszy Forumowicz
Posty: 33
Rejestracja: 2009-08-08, 22:05

Post autor: Patyk » 2010-05-18, 22:31

Z ciekawostek:

http://translate.google.com/translate?h ... n-elite%2F

;)



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2010-05-19, 20:13

Patyk pisze:Z ciekawostek:

http://translate.google.com/translate?h ... n-elite%2F

;)

Wiadomo, Kubek zna się na rzeczy i wie co dobre. :D


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-05-19, 20:36

Czy to forum tez obserwujesz i ta firme . Wiadomo ze to extremalne rozwiazanai , ale ciekawe..
http://www.racingforum.pl/Brass-Monkey- ... 77248.html



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2010-05-23, 14:33

Czasami tam zaglądam. Rozwiązania firmy do której podałeś linka bardzo ciekawe, ale dla mnie zbyt ekstremalne. :)

Preferuję GTRa raczej jako auto GT Premium (szybka, bezpieczna i wygodna jazda przez Europę)niż ekstermalną maszynę na tor. :)


Kolejny filmik z Veyronem.




http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Post autor: celibad » 2010-05-23, 20:06

tym białym wejronem :) jeżdzi mój kumpel z Moskwy :D ... tego od GTr-a nie znam , ale zapytam Witalija , właściciela wajrona czy dobrze go zna i czy nie przyjechałby GtR-em w przyszłym roku na 3 zlot mustanga :D moglibyście wystapić w parze :rotfl: :rotfl:


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-05-23, 20:21

Widze ze Veyron to strasznie mocna MASZYNA - DO 200 KM /H gt-R RÓWNO - POTEM JUZ POJEMNOSC I MOMENT WYGRYWA .



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2010-05-23, 21:07

CELIBAD - za rok na 3 zlot Mustanga, to ja już przyjadę nowym McLarenem MP4-12C, więc szkoda fatygować kolegę z Rosiji. ;)



AluStar pisze:Widze ze Veyron to strasznie mocna MASZYNA - DO 200 KM /H gt-R RÓWNO - POTEM JUZ POJEMNOSC I MOMENT WYGRYWA .
No co ty, Alustar - jaka tam mocna maszyna? Przecież Koral łyknął by na 1/4 mili Veyrona razem z GTRem. :)


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2010-05-23, 21:20

I jeszcze oficjalne info z WP :)


http://f1.wp.pl/kat,48594,title,Kubica- ... omosc.html


Kubek, Kubek, Kubek... dawaj, będziesz mistrzem świata. :)


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kozaty
Młodszy Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 2010-04-11, 18:18
Kontakt:

Post autor: kozaty » 2010-05-24, 17:20

Deftronic pisze:CELIBAD - za rok na 3 zlot Mustanga, to ja już przyjadę nowym McLarenem MP4-12C, więc szkoda fatygować kolegę z Rosiji. ;)



AluStar pisze:Widze ze Veyron to strasznie mocna MASZYNA - DO 200 KM /H gt-R RÓWNO - POTEM JUZ POJEMNOSC I MOMENT WYGRYWA .
No co ty, Alustar - jaka tam mocna maszyna? Przecież Koral łyknął by na 1/4 mili Veyrona razem z GTRem. :)

No to niech Celibad pofatyguje tego kolege od Bugatti :rotfl: :rotfl:



Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2010-05-24, 21:31

koral, weź wytłumacz, bo ja leszcz jestem i się nie znam. poważnie, liczę na wyjaśnienie tematu skutków jazdy bez paliwa przy "takich" obrotach.


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko poza Mustangiem”