rzeczywiste spalanie

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
Anonymous

Post autor: Anonymous » 2009-02-10, 03:42

powiedz mi tylko kurde czemu go nie ma tu na forum!!! jeśli to oryginalny K-code Hi-Po to ma niezły rarytasik ! dawaj go tu migiem ! :D


Bo on raczej nieforumowy ;-) Nie lubi pisać - po prostu autko sobie ma ... nawet przybył mu fastback pierwszej serii ...
Załączniki
stng2.jpg



1.5 GLE
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2009-02-26, 21:55
Model: Polonez 05
Silnik: V6 3.8
Kolor: Niebieski

Post autor: 1.5 GLE » 2009-03-01, 11:07

Moja dwa pierwsze tankowania, po 125 milach weszło 34 litry i drugie po 52 milach weszlo 15 litrów :) Moze za bardzo mecze tego kunia Panowie ?:) Czy to norma jest?:)



1.5 GLE
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2009-02-26, 21:55
Model: Polonez 05
Silnik: V6 3.8
Kolor: Niebieski

Post autor: 1.5 GLE » 2009-03-01, 11:28

kaes pisze:pisz w kilometrach bo się gubię :rotfl:
Łacha ze mnie drzesz ? ;) 200 i 83 :D



kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-03-01, 11:34

ja jak tankuje za 100 pln, jakies 27 czy coś litrów, to mi to dodaje ok. 180km do przejechania. więc chyba norma :D (jeżdżąc głównie po mieście, średnie spalanie mam 16.5)


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

1.5 GLE
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2009-02-26, 21:55
Model: Polonez 05
Silnik: V6 3.8
Kolor: Niebieski

Post autor: 1.5 GLE » 2009-03-01, 12:11

kaes pisze:ja jak tankuje za 100 pln, jakies 27 czy coś litrów, to mi to dodaje ok. 180km do przejechania. więc chyba norma :D (jeżdżąc głównie po mieście, średnie spalanie mam 16.5)
Wychodzi na to, że jeździmy "poprawnie" :hyhy:



Awatar użytkownika
Little Pony
Forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
Model: yhm.... :)
Silnik: inny V6

Post autor: Little Pony » 2009-03-01, 13:21

Ja nie wiem jak Ty to robisz, skoro mi to samo auto wzięło raz jeden 15,4 chyba, a tak po mieście 12-13. No nie licząc szaleństw na placu jak wyszło 20 ;) Aż się boję ile będzie żłopał ten GT :/



1.5 GLE
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2009-02-26, 21:55
Model: Polonez 05
Silnik: V6 3.8
Kolor: Niebieski

Post autor: 1.5 GLE » 2009-03-01, 13:33

Little Pony pisze:Ja nie wiem jak Ty to robisz, skoro mi to samo auto wzięło raz jeden 15,4 chyba, a tak po mieście 12-13. No nie licząc szaleństw na placu jak wyszło 20 ;) Aż się boję ile będzie żłopał ten GT :/
Wcale mu nie cisne, czasami używam nawet piatki :rotfl: Mysle, że 20 litrow to nie jest problem :) Ty widac preferujesz emeryt style ;P



Awatar użytkownika
Little Pony
Forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
Model: yhm.... :)
Silnik: inny V6

Post autor: Little Pony » 2009-03-01, 13:38

Sie odezwal zadowolony wlasciciel ekstremalnej jazdy kombi w dieslu :)


Był ale się rozbił: Mustang GT 2005 Convertible, Dodge Charger R/T 2006

I'm gonna put on a iron shirt, and chase all muscle cars out of earth!

alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: alski » 2009-07-10, 20:06

Hej

Tzw. FAQ'i

czekam na zamówionego SUPERCHIPSA FLASHPAQ 1825 do mojego V8
czytam o programowaniu paliwa z amerykańskiej lurki 87 na 91.

Jakie są Wasze doświadczenia w zmianie programu+paliwa. Widzę, że parę stangów jest podciągnięte na 98 oktan...

Spalanie dziś u mnie to minimalnie 16,5l wiadomo do 20l dojdę bez problemu...

pozdr


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

Konrado
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
Model: Silver Bullet, 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: silver

Post autor: Konrado » 2009-07-10, 20:12

Jeżeli chodzi o przejście na pb98 to u mnie spalanie wzrosło, ale kop jest wyśmienity. Ja mam dodatkowo efekt przeprogramowanej na agresywną automatycznej skrzyni oraz przekombinowania komputera w obrotach i temperaturach więc może przez to więcej pali...


Ale warto jak cholera..... :padam:


Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2009-07-10, 21:35

mustang grudzien 2005 v8 manual szpera coupe miasto 13 trasa 11 (jezdzilem spokojnie czyli wloklem sie 70km/h k uciesze innych kierowcow ktorzy mieli radoche wyprzedzac mustanga:P pelno bylo gosci z zawzieta mina zylujacych swoje seicento (czy jak to sie pisze:P)



alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: alski » 2009-07-10, 23:30

o tak!
daj się wyprzedzić to mają szczęście na cały tydzień...wiesz - jak nie deptasz non-stop to kicha ;) ;)

dałem się wyprzedzić punciakowi na autobanie a kolesie tak się cieszyli że skakali w środku aż auto nosiło od bandy do bandy...

tylko chwilę....trochę sie spieszyłem... :oczami:

ja mam manuala....popróbuję, czekam tylko na USPS....


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

Awatar użytkownika
krupex
Młodszy Forumowicz
Posty: 23
Rejestracja: 2009-06-23, 22:41
Model: Mustang 2006r
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny

Post autor: krupex » 2009-07-10, 23:54

Jak robilem trase Polska-Hiszpania to na koniec spalanie wyszlo troche wiecej niz 10 litrow.
Polska- wiadomo: przyspieszanie, hamowanie (inne samochody, tiry i te cholerne fotoradary w kazdej miescinie co 10km). Niemcy- miodzio. Cale byly zrobione z maksymalna predkoscia. Polowa francji niestety spokojnie- 120 km/h. Kawalek hiszpanii tak samo. Wynik chyba dobry!

A teraz z innej beczki, ale temacik byl juz troche tu pociagniety. Jak jest z tym DiabloSportem. Czasami uda mi sie za pozno wyjechac do tyry i przydaloby sie troche wiecej konikow i wieksze przyspieszenie (no i brak kaganca) a nie chce robic powazniejszych zmian. W zasadzie cala droga na lotnisko to trasa. Czesciowo dwupasmowka a czesc to jazda za innymi i koniecznosc wyprzedzania. Dlugosc jakies 7o km w dwie strony.
Moja V6 bedzie (zauwazalnie) szybciej przyspieszac? Do ilu wzrosnie predkosc max po zdjeciu kaganca? Lamerskie pytanie: czy jak zmienilbym program na 98 oktanow to musze tankowac 98 czy to tylko nazwa programu (szybsze wkrecanie na obroty itd). Wyzsza cena za paliwo i koszty uzytkowania nie maja wielkiego znaczenia.

No i oponki bym chcial wymienic na szersze (teraz 215/65). Zakladam ze jak zmienilbym na np 235-250 to zuzycie troche wzrosnie i spadnie przyspieszenie. I ten diablo by sie przydal.

Sorry za ten zestaw lamerskich pytan ale skoro juz sie odezwalem to zapytam o cos innego tez.


Allways look on the brights side of life... Come on, Brian!

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-07-11, 07:24

Konrado pisze:Jeżeli chodzi o przejście na pb98 to u mnie spalanie wzrosło, ale kop jest wyśmienity.
u mnie po zmianie na PB98 spalanie wzrosło ale tylko trochę i to przy mulastych prędkościach 70-100 km/h ,przy wyższych jest takie samo jak było.


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2449
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-07-11, 11:45

Ja w swoim V8 to mam taki przelicznik jak zatankuję za 230pln to przejadę 230mil no chyba że mam całyczas trasę i lekko depcze to wtedy wychodzi mi 260mil ,a spala wszystko co wleję do baku.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”