rzeczywiste spalanie

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
rango
Młodszy Forumowicz
Posty: 46
Rejestracja: 2009-01-20, 02:04
Model: Mustang GT@2006
Silnik: V6 4.0
Kontakt:

Post autor: rango » 2009-01-28, 21:12

Olaf - dzięki, kupiłem v8 i jestem bardzo zadowolony:) Fotki do obejrzenia w Galerii. :)



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-01-30, 16:38

moja v6 2008 pali przy normalnej jezdzie bez popisow 9 trasa, 11-13 miasto (zona jezdzi)
oczywiscie wiecej tez moze...



Awatar użytkownika
rango
Młodszy Forumowicz
Posty: 46
Rejestracja: 2009-01-20, 02:04
Model: Mustang GT@2006
Silnik: V6 4.0
Kontakt:

Post autor: rango » 2009-01-30, 21:52

mu się udało wylać 60L w 24h po mieście :)


http://www.webtalents.pl - Aplikacje Internetowe

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-01-30, 22:18

Ja dziś sprawdzałem czy serio da się osiągnąć tak małe wyniki, jechałem ~70-80 na tempomacie po mieście ( nogą bym nie dał rady utrzymać takiej szybkości :D ), cały czas jakieś wielopasmówki z małą ilością świateł, po 13km wszyło mi według komputera 10.9l/100



Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1328
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Post autor: pavlito » 2009-01-30, 23:02

A tak nawiązując do szybkiej jazdy barwnie przez Was opisywanej: Zauważyłem, że im bardziej się gdzieś śpieszę i im bardziej narażam, tym bardziej na miejscu się okazuje, że nie było warto. Ktoś inny się spóźnił, w ogóle nie dojechał, i tak było nieczynne itd. W zasadzie jedynie szybka jazda dla czystej przyjemności ma sens. Też tak macie?

Oczywiście nie mówię o sytuacji typu "na samolot jadę". Jak mieszkałem w Wawrze, to regularnie po wale zaiwaniałem na 7:05 na lotnisko, bo przecież rano nie ma korków, to można później wyjechać (naiwniak :wstyd: ). Jeszcze był jednopasowy, dziurawy i z kałużami...



Awatar użytkownika
Little Pony
Forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
Model: yhm.... :)
Silnik: inny V6

Post autor: Little Pony » 2009-02-02, 13:41

Teraz trase zrobiłem. Miało być ekonomicznie, ale standardowo za późno wyjechałem i wyszło 13l/100km. No i oczywiście jak dojechałem na miejsce, to okazało się że niepotrzebnie tak pędziłem... :>


Był ale się rozbił: Mustang GT 2005 Convertible, Dodge Charger R/T 2006

I'm gonna put on a iron shirt, and chase all muscle cars out of earth!

Anonymous

Post autor: Anonymous » 2009-02-04, 00:56

Ja nie wiem jak wy to robicie ;-)

Poważnie pali tylko 13 - 15 ?


Kurde jeszcze pół roku temu miałem okazję przez 1,5 roku jeździć mułem bagiennym (Mustang 2.3 EFi + A4LD automat) .... non lpg - gasoline only od zawsze .... zima, miasto 14 , lato miasto 12 , trasa 10 ....

No i czemu nie kupiłem sobie v8 ? ;-) Niestety to v8 z 87-92 chyba tak oszczędne nie jest. Kolega ma cabrio i po mieście 20 najmniej (Poznan) do 30 ... ??

Mam jeszcze silnik z kategorii "poza kategorią" ... 4 bbl Holley na 302 v8 z 69 r + rurowe kolektory + ostry wałek + lekkie koło zamachowe + msd elektroniczny zapłon ... bedzie manual , może troszkę pomoże :rotfl: Jak będą jakieś ciekawe dane (z przyczyn oczywistych komputera pokładowego NIE BĘDZIE) to się pochwalę :-)

Tak z ciekawości kolegi Stang 65 289 cu in GT 271 HP Hi-Po spala 14-17 .... manual... :zdziwko: no dobra , mogę w to uwierzyć



Awatar użytkownika
Little Pony
Forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
Model: yhm.... :)
Silnik: inny V6

Post autor: Little Pony » 2009-02-04, 01:39

Stang68 pisze:Ja nie wiem jak wy to robicie ;-)

Poważnie pali tylko 13 - 15 ?
Mhm, trasa/miasto przy ciężkim bucie. Lajtowo wychodzi mi 9 z hakiem na trasie i 12 z hakiem w mieście.



strzala
Młodszy Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 2009-01-07, 12:44
Model: '95 5.0 Manual
Silnik: inny V6

Post autor: strzala » 2009-02-04, 11:14

"No i czemu nie kupiłem sobie v8 ? ;-) Niestety to v8 z 87-92 chyba tak oszczędne nie jest. Kolega ma cabrio i po mieście 20 najmniej (Poznan) do 30 ... ??"

To kolega powinien sie przesiasc do toyoty bo tam sie tak obchodzi z gazem jak on.
Ja mam taki model z V8 (co niektorzy nazywaja brzydko fox-body, chociaz body nie ma nic wspolnego z nazwa fox, co najwyzej plyta podlogowa)
samochod pali 15-17. Jesli go cisniesz to 20. 30 litrow to pewnie pali jak koles stoi w amoku w korku z wcisnietym gazem do dechy albo pali gumy na kazdych swiatlach. Bardzo szybka, plynna jazda po miescie to ok 20l, trasa 12-13

zabierz kolege na jakis plac jak bedzie snieg i niech objezdza pacholki poslizgami, najlepiej zmieniajac kierunki, moze sie nauczy obchodzic z gazem, a jak nie to niech kupi sobie astre kabrio :))


-Cheap and fast ain't good
-Good and cheap ain't fast
-Good and fast ain't cheap

Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2009-02-04, 11:25

strzala pisze:niektorzy nazywaja brzydko fox-body
Co masz na myśli? Dlaczego brzydko? Który kuń to fox body? Serio pytam.


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

strzala
Młodszy Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 2009-01-07, 12:44
Model: '95 5.0 Manual
Silnik: inny V6

Post autor: strzala » 2009-02-04, 11:31

fox-body to nazwa nie wiadomo przez kogo wymyslona, chyba przez milosnikow, osobiscie mi sie nie podoba, odnosi sie do mustangow '79-'93

sama nazwa fox podobno sie wziela z nazwy wczesnego projektu plyty podlogowej, ktora miala sluzyc w wielu samochodach, wiec bardziej sensowna jest nazwa fox-chassis ale juz tak nie brzmi


-Cheap and fast ain't good
-Good and cheap ain't fast
-Good and fast ain't cheap

Awatar użytkownika
Magic 2OO
Forumowicz
Posty: 138
Rejestracja: 2008-07-27, 22:14
Model: Był: '07 GT-C
Silnik: V8 4.6
Kolor: grafit
Kontakt:

Post autor: Magic 2OO » 2009-02-07, 12:01

No dobra, wracając do tematu to najczęstszym odczytem średniego spalania u mnie jest 16.7/100. Licznik z reguły nie kasowany przez parę tys km, więc daje pojęcie o rzeczywiście średnim spalaniu przy proporcjach 80% miasto-20% trasa. I nie cackam się z gazem, acz nie zawsze zapieprzam, po prostu lubię wykorzystać to co mam pod maską i bokiem pójść tu i ówdzie - czyli wykorzystuję Szkapę zgodnie z przeznaczeniem :)


Pozdrawiam - Maciek.

Anonymous

Post autor: Anonymous » 2009-02-09, 18:14

No i w to mogę uwierzyć i pewnie gdybym sobie sprawił takiego konika paliłby podobnie.

Teraz jeżdże 2.0 R4 Forda - też tylny napęd , i dokładnie w tych samych proporcjach 80% miasto 20% trasa - spala około 10-12 litrów średnio ;-) No, ale to gaźnikowiec .... ale za te kanciaste linie kocham ten samochód .... ciekawe ile będzie spalał mój starusieńki Stang z rzędową szóstką i 3 biegowym manualem ... chociaz na jego przebieg roczny to moze palić i 30 :-)



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-02-09, 18:59

Stang68 pisze: Tak z ciekawości kolegi Stang 65 289 cu in GT 271 HP Hi-Po spala 14-17 .... manual... :zdziwko: no dobra , mogę w to uwierzyć
powiedz mi tylko kurde czemu go nie ma tu na forum!!! jeśli to oryginalny K-code Hi-Po to ma niezły rarytasik ! dawaj go tu migiem ! :D


i żeby nie było OT - mój 289 V8 automat spala:

miasto + zabawa gazem 25l/100
cykl mieszany jadąc oszczędnie 18l/100
trasa przy 55 mph 13l/100
trasa przy 65 mph 18l/100 :D



Thomas
Posty: 0
Rejestracja: 2008-07-08, 17:50
Model: Mustang GT premium 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Czarna czerń
Kontakt:

Post autor: Thomas » 2009-02-10, 02:21

No i właśnie za to kocham Amerykańskie samochody :P


A z pocałunkiem póki co zaczekamy - powiedział piękny książę złażąc ze Śpiącej Królewny.

pozdrawiam
Tomek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”