

Wiem że w rmfie mówili o nim przed wczoraj chyba, w konkursie w którym 300k można było wygrać. Prawie wysłałem sms-aadriank9 pisze:Czy ktoś coś wie nt. tej klasycznej bestii? http://moto.allegro.pl/ford-mustang-196 ... 47188.html
Ponoć 500KM i 300tyś.zł
I ich strona: http://www.stajniamustangow.pl/samochody/
Może nie aż tak z tym GT500. Był ostatnio śliczny GT50O ale kosztował $140,000.adriank9 pisze:Cena 3x przesadzonaZa te cenę w USA to stare GT500 z 1000KM można znaleźć
Tam ma kolo 4.7, a z 4.6 bez pełnego zakucia 450-500 można spokojnie zrobić więc jedynie zakup kompresora, instalacja i strojenie. A zakute zestawy stroker znalazłem od $1200 do $2200. Nawet jak ma te 500 to mimo wszystko te 300tyś. to way too muchwitekz pisze:Ciekawe czy ma wykres na te 500 koni, w klasykach nie orientuje się za bardzo, ale z modulara 4.6 500 koni zakute to już trzeba trochę pieniędzy.
A co za problem bez doładowania?witekz pisze:Tam nie widzę kompresora, wiec ciekawe skąd te 500 koni, fantazja w Polsce nie zna granic jeśli chodzi o moc, nawet 3.8 sn95 w Polsce mają 300 koni
na szybko to szukałem przepraszamwitekz pisze:Silnik 289 i 427 chyba to nie to samo i chyba jest to problem te 500 koni bez doladowania.pudel pisze:A co za problem bez doładowania?witekz pisze:Tam nie widzę kompresora, wiec ciekawe skąd te 500 koni, fantazja w Polsce nie zna granic jeśli chodzi o moc, nawet 3.8 sn95 w Polsce mają 300 koni
http://www.roushperformance.com/engines/427-ir.html" onclick="window.open(this.href);return false;
cena 23000$
to cena auta juz by sie zblizyla do oryginału
undercarriage, to znaczy, że ma brzuszek rozpruty?koral pisze:GT 2013https://www.iaai.com/Vehicles/VehicleDe ... owNumber=2" onclick="window.open(this.href);return false;
o co chodzi z tą stronką ? poza tym ze to Shelby Alustara ?