Shaker 500 i parzyste częstotliwości

Radia, anteny, wzmacniacze, głośniki, subwoofery, nawigacja itp.

Moderatorzy: Ronin, SECHUBU, Ronin, SECHUBU

Talent
Forumowicz
Posty: 269
Rejestracja: 2011-05-11, 22:57
Model: GT Convertible
Silnik: V8 4.6
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Re: Shaker 500 i parzyste częstotliwości

Post autor: Talent » 2011-08-19, 11:23

Jeśli ktoś z Was ma Shakera luzem po wymianie i mu zalega to jeśli pożyczy na dwa tygodnie to chłopaki ode mnie opracują program i będzie można później przestawiać z automatu wszystkie radia tak, aby wyszukiwały wszystkie częstotliwości. Jeśli ktoś zainteresowany to pisać ;)



Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1323
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Re: Shaker 500 i parzyste częstotliwości

Post autor: pavlito » 2011-12-13, 23:51

Talent pisze:Jeśli ktoś z Was ma Shakera luzem po wymianie i mu zalega to jeśli pożyczy na dwa tygodnie to chłopaki ode mnie opracują program i będzie można później przestawiać z automatu wszystkie radia tak, aby wyszukiwały wszystkie częstotliwości. Jeśli ktoś zainteresowany to pisać ;)
Hej, Talent, jak z tym przeprogramowaniem? Udało się? Jak trzeba, to może wymontuję swojego na 2 tyg. do przeróbki i zobaczymy :)



CARKOM-PL
Posty: 1
Rejestracja: 2017-02-15, 22:03
Model: Zebra
Kolor: Czarny

Re: Shaker 500 i parzyste częstotliwości

Post autor: CARKOM-PL » 2017-02-15, 22:27

Witam, Shaker z rocznika 2014 poradziłem sobie. Myślę że podobnie będzie z rocznikami 2010 w górę.
" onclick="window.open(this.href);return false;



dtox
Forumowicz
Posty: 227
Rejestracja: 2016-06-17, 21:10
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Lokalizacja:: Dziekanowice

Re: Shaker 500 i parzyste częstotliwości

Post autor: dtox » 2017-02-15, 23:18

Widze, ze lata na parzystych i nieparzystych.
Ciekawe czy wczesniejszy Szejker 500 da sie przeprogramowac?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Shaker 500 i parzyste częstotliwości

Post autor: caniggia » 2017-02-16, 12:21

Jaka cena?



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Shaker 500 i parzyste częstotliwości

Post autor: veeefour » 2017-02-16, 12:57

CARKOM-PL pisze:Witam, Shaker z rocznika 2014 poradziłem sobie. Myślę że podobnie będzie z rocznikami 2010 w górę.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Umnie to trzeba zrobic w S550 - robia juz w DE i SWE ale wolabym to jednak zrobic w PL.

Podbijam - jaka cena?



Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 764
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: Shaker 500 i parzyste częstotliwości

Post autor: empi1955 » 2017-02-16, 17:04

veeefour pisze:
Umnie to trzeba zrobic w S550 - robia juz w DE i SWE ale wolabym to jednak zrobic w PL.

Podbijam - jaka cena?[/quote]

A co tam siedzi, SYNC2 ? Jeśli tak to cena ok 150 PLN.


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Shaker 500 i parzyste częstotliwości

Post autor: veeefour » 2017-02-16, 18:10

empi1955 pisze: A co tam siedzi, SYNC2 ? Jeśli tak to cena ok 150 PLN.
Ta jest - jak mozesz to daj namiar. W sumie radia i tak nie wlaczam ale taka mala skaza jest :hyhy:



Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 764
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: Shaker 500 i parzyste częstotliwości

Post autor: empi1955 » 2017-02-16, 18:46

Pełno tego w sieci np:
http://www.fordmodyfikacje.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.skanbis.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
full zakres łącznie z zamianą SYNC2 Na SYNC3.
Częśc z nich siedzi na: http://forum.fordclubpolska.org" onclick="window.open(this.href);return false; ; także i tam można przedyskutować sporo.


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Shaker 500 i parzyste częstotliwości

Post autor: veeefour » 2017-02-16, 19:26

Aaaa dzieki, nie siedze tak po innych fordach ;)



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Shaker 500 i parzyste częstotliwości

Post autor: caniggia » 2017-02-16, 22:19

empi1955 pisze:Pełno tego w sieci np:
http://www.fordmodyfikacje.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.skanbis.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
full zakres łącznie z zamianą SYNC2 Na SYNC3.
Częśc z nich siedzi na: http://forum.fordclubpolska.org" onclick="window.open(this.href);return false; ; także i tam można przedyskutować sporo.
Pierwsi z listy 100 procent nie zmieniają na sync 3



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Shaker 500 i parzyste częstotliwości

Post autor: veeefour » 2017-02-16, 22:36

caniggia pisze:
empi1955 pisze:Pełno tego w sieci np:
http://www.fordmodyfikacje.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.skanbis.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
full zakres łącznie z zamianą SYNC2 Na SYNC3.
Częśc z nich siedzi na: http://forum.fordclubpolska.org" onclick="window.open(this.href);return false; ; także i tam można przedyskutować sporo.
Pierwsi z listy 100 procent nie zmieniają na sync 3
Wlasnie sie ich zapytalem - moga ci zrobic polski i parzyste. 150 radio i 200 jezyk.

Mnie boli brak polecen glosowych w navi jak zmienie na mape EU - panowie stwierdzili, ze nie ma takiej opcji kiedy ja widzialem i sie da.



Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 764
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: Shaker 500 i parzyste częstotliwości

Post autor: empi1955 » 2017-02-16, 23:44

caniggia pisze:
Pierwsi z listy 100 procent nie zmieniają na sync 3
Paweł, nie będę się sprzeczał. Ale wg moich info zmiana sync2 na sync3 jest robiona w Skanbis (być może jeszcze w formie testowej), koszt 3 kPLN.


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Shaker 500 i parzyste częstotliwości

Post autor: caniggia » 2017-02-17, 04:47

Pytałem wczoraj, dlatego piszę. Do tej pory robiłem w de, 800 eur, komplet ze zmianą na sync 3, mapy, pl, częstotliwości.
Zadzwonię zapytać do Skanbis. Dzięki



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Shaker 500 i parzyste częstotliwości

Post autor: veeefour » 2017-02-17, 07:17

caniggia pisze:Pytałem wczoraj, dlatego piszę. Do tej pory robiłem w de, 800 eur, komplet ze zmianą na sync 3, mapy, pl, częstotliwości.
Zadzwonię zapytać do Skanbis. Dzięki
Wiem nawet gdzie - tylko 800-1000 EU dac za radio... to ja juz to wole wlozyc w co innego ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Car audio”